1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Overigens hoezo is Fifa realistisch?

    Als ik goede spelers zie spelen, zie ik alleen maar trucjes/rainbows/akka's etc.

    Komt dat óóit voor in het echt?
     
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja, maar dat ligt dan meer aan de spelers dan aan de game vind ik.
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Oh.... nou bedankt voor de mededeling.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Mensen mensen mensen mensen mensen....

    Kunnen we het weer even hebben over de ECHT belangrijke zaken!?

    Namelijk dat ik gescoord heb met een omhaal! \o/
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Aanvallen die ik heb opgezet in PES heb ik nooit kunnen doen in FIFA. PES voelt gewoon echter.

    Vandaag weer even paar potje spelen van de demo :)
     
  6. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    Cyrax en nu rustig want als jij vanavond gefrusteerd langs komt dan kan ik wat meer controllers aanschaffen want anders gaan er te veel kapot en we gaan de demo natuurlijk op de ps3 spelen.
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Man, ik ga je pakkie geven en je weet het :+ Nee hoor, je weet hoe ik ben in het begin met PES. Dan ben ik nep en zit ik teveel te pielen met de controls en de nieuwe mogelijkheden..... Dus ik zal wel gaan verliezen, maar dat geeft niet (alleen vandaag hoor).
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Mwglee is ook best een goede speler, doe je ook mee aan de Liga Evolucion?
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Nobody cares.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Bedoel je mij (met meedoen aan de Liga Evolucion) of Mgwlee?
     
  11. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    _O_
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Mgwlee, jij speelt toch geen PES 2012:+
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, maar het zou natuurlijk niet je eerste domme vraag zijn ;)
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Mwah, ik zet met FIFA ook wel mooie aanvallen op door middel van de LB waardoor je mannetjes naar voren rennen na het passen van een bal, of met RB het wegsturen van mensen enzo...

    Het ligt er allemaal een beetje aan van hoe je speelt en wat je wilt. Ik vind het toch wel lekker dat je met FIFA gewoon een voorzet achter je standbeen kan geven wanneer je daar zelf voor kiest, ipv wanneer het net toevallig zo uitkomt. Dat soort zaken.

    Bijde games hebben zo hun voor- en nadelen. Ik mis de goede oude tijd van PES5 wel (vooral mijn vrije trappen met Alex (PSV) die er dan van 43 meter met buitenkantje curve strak de bovenhoek in vlogen. Vrije trappen vond ik sowieso altijd erg lekker in PES, en in FIFA een stuk minder.

    In de nieuwe demo trouwens nog geen vrije trap op een gunstige positie gehad, dus kan er nog niet over oordelen.
     
  15. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel en doe ook mee.
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [yt]IXHBPbCOzq8[/yt]
     
  17. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer kan je de demo downloaden als je geen Gold maar Silver hebt?
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Touché
     
  19. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn eerste indrukken zijn vrij positief. Het manueel schieten is een grote verbetering. Als ik rechts van het doel alleen voor de keeper kom en ik heb zin om hem staalhard links in het zijnet te vlammen dan moet dat ook kunnen.Dan heb je echt het gevoel dat wat je wilde ook lukt. En gaat die op de paal of net naast die linkerpaal vloek ik even maar ben ik eigenlijk ook tevreden omdat missers nu eenmaal bij voetbal horen.Zolang de bal maar gaat waar ik mik. In 2012 wilde ik soms overhoeks hem binnen knallen en vloog hij in de korste hoek binnen. Met zo'n goals al was het de laatste minuut en stond het gelijk kan ik niet tevreden zijn.

    Verdedigen is inderdaad verbeterd maar ik denk dat het eerder aan de CPU ligt. Die halen niet meer constant de vreemste bewegingen naar boven om mijn verdedigers te dribbelen.

    Waar ik nog niet goed uit ben is hoe de CPU reageert op een voorsprong of achterstand tijdens de wedstrijd. Je weet wel wat ik bedoel. Gaan ze nu counteren als ze voorstaan of pressing spelen bij een achterstand zodat je zelf kan counteren? Dat vond ik een serieus minpunt in PES 12.

    Over hoe scripted deze pes versie zal zijn zullen we ook moeten wachten tot we de volledige versie zullen hebben.

    Mijn eerste indrukken zijn dus positief al hoop ik dat ze het niet verknallan met andere zaken zoals dat scripted gedoe van Pes12.
     
  20. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Zo ik heb een tijdje geen pes gespeeld. Pes 2011 een maand gespeeld en vervolgens de cd doormidden geslagen. Pes2012 lekker overgeslagen. En nu doe ik mn ps3 aan na een aantal maanden en zie tot mijn verbazing pes2013 demo.
    De eerste paar potjes verbaasde mij, omdat het zo lekker speelde. Na 3 potjes begon mn gezicht al te hangen. Dat schieten is echt totaal niet lekker. De ene keer schiet hij hard dan weer zacht, dan weer over dan weer naast, dan weer heerlijk in de kruising, dan weer met de binnenkant, dan weer met de buitenkant. Dit haalt heel het gevoel weg dat je bij het schieten krijgt. Het voelt zo nep.
    En verder zitten nog steeds die neppe dingetjes erin. Ronaldo die een voorzet doorkopt, hij kopt naar voren maar de bal gaat naar achter(door zijn hoofd) naar een teamgenoot en zo krijg ik een goal tegen =( Of Rooney die een bal van achter krijgt aangespeeld en hem aanneemt door de bal door zijn kuiten heen te laten gaan. Ehm waarom realistische physics ontwikkelen als er toch niet aan gehouden word?
    Het is wel een verbetering voor mij, want met deze pes heb ik geen frustraties, maar ik geniet er ook niet van.
     

Deel Deze Pagina