Wie weet een koper voor mijn Xbox twin race cockpit

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door alfettarcer, 26 jul 2012.

1. alfettarcer

alfettarcer Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste race/game collega's,

Ik heb een oude botsauto omgebouwd tot een duo race sim voor de Xbox 360. Nu ik weer iets anders verzonnen heb zoek ik voor mijn Alfetta een koper. Ik zeg er eerlijk bij dat hij veel geld kost (voor het bedrag kan je ook een nieuwe auto kopen!), maar is er veel geld ingestoken en ik ben er een paar jaar mee bezig geweest om hem precies te krijgen zoals ik wou. Wie een koper weet (bijvb. door de link over de Alfetta door te sturen) kan 400 euro komen ophalen.:thumbs:

De Alfetta (Italiaans fabrikaat, 1971) is geheel gerestaureerd en als nieuw (o.a. professioneel gespoten). De botsauto is voorzien van 2 wireless MS racesturen en pedalen. En behalve de sturen is ook de Alfetta voorzien van Force Feedback, d.m.v. 2 ingebouwde zware versterkers, die 4 bas shakers (butt kickers) aansturen. Dit wireless signaal van de Xbox 360/versterker (LFE) is regelbaar in de auto. De gehele auto gaat trillen als je bijvoorbeeld over de rand van het racecircuit rijdt of botst. De auto staat op wieltjes zodat hij makkelijk te verplaatsen is en heeft (dimbare) voor- en achter verlichting.

De twin race sim is speciaal gemaakt voor splitscreen racing maar kan ook solo gebruikt worden. Ik (188 cm) heb er ook veel spannende uurtjes mee gereden, hoewel hij voor kids gemaakt is. Ik zoek een nieuwe eigenaar voor mijn Alfetta waar ik mijn hele ziel en zaligheid ingestopt heb. De Alfetta is als hij niet gebruikt wordt een echte blikvanger en kan bij wijze van spreken zo de showroom in (geen krasje geen deukje, niets)

Voor een idee van het restauratie en ombouw proces verwijs ik naar de link met een Youtube filmpje (3 min). De Alfetta heb ik in de verkoop voor 11.500 euro inclusief nieuwe Xbox console en Forza 4 en inclusief transport binnen Nederland en desgewenst laat ik de Alfetta in een andere kleur spuiten (geen meerkosten).

http://www.youtube.com/watch?v=XTf_ki8A834&feature=youtu.be

of Google anders: "bumper car as racesim for Xbox" dan komt het filmpje ook tevoorschijn.

Laatst bewerkt: 28 okt 2012
  2. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet zo geen koper, maar hij ziet er gruwelijk vet uit ;)

Wilde ik even zeggen :+

3. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Tof ding, maar ik weet niet of dit soort dingen wel op XBW mogen worden verkocht :9.
    De topic titel voldoet sowieso niet aan de regels.
    Ik zou even op Gathering of Tweakers kijken en evt een topic openen, denk dat er daar wel mensen in geïnteresseerd zijn.
    Ik zou m ook op eBay en Vraag & Aanbod zetten.

E: Oh, en je kunt trouwens een filmpje toevoegen door het gedeelte achter v= tussen de Youtube tags te zetten onder "meer opties", zo dus:

Laatst bewerkt: 26 jul 2012
  4. alfettarcer

alfettarcer Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het commentaar! Ik heb de regels bestudeerd en kan er geen chocolade van maken. Mag ik geen hoofdletters gebruiken, moet ik Xbox tussen haakjes vermelden? Ik ben een fora newbie en niet thuis in het jargon. Praktische suggesties zeer welkom dan verbeter ik het.

Bedankt voor het compliment.

Nav de suggestie : Ik ga de Alfetta ook op eBay zetten maar wil hem (als het kan/mag) ook in de Game console community introduceren. Hoe meer mensen ervan weten hoe beter. Let wel: de mensen die mijn racesim willen hebben en kunnen betalen weten niet dat die bestaat :'-( en gaan dus ook niet zoeken.

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Verkoop hem aan Wibi Soerjadi!

Vette ding trouwens!

6. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    ik wil hem wel kopen!
    zal dan echter wel op afbetaling moeten tot en met 2050 erg?

7. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ziet er leuk uit maar ik denk dat het heel moeilijk gaat worden om dit verkocht te krijgen voor 11k.

Er bestaan namelijk toch al van die playseats die ook redelijk realistisch zijn (beweegt etc.) die voor een paar duizend te koop zijn. Denk dat mensen dan eerder daarvoor opteren.

Succes!

8. alfettarcer

alfettarcer Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een heel bedrag, maar ik heb de tijd. De sims die jij bedoelt ken ik, maar dat mag je niet vergelijken. Mijn retro bumpercar is ook een decoratie item en leuker om ergens neer te zetten dan een sim met alle hydraulica etc dacht ik zo. Je moet wel iets hebben met de seventies en botsauto's :p

Deel Deze Pagina