1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 11]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De hele installatie heeft hier bijna 1 uur geduurd ipv de 34 minuten.
    Na het installeren liep ML eerst niet lekker omdat de App Store was begonnen met het downloaden van een paar updates.

    Waarom heeft Apple notities uit Mail gehaald :mad:
    Heb nu een 2 extra iconen Herinneringen en Notities in de dock.
     
  2. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Vanmorgen een nieuwe redeem code ontvangen in mijn mailbox. Deze werkt gelukkig wel!

    Updaten op mijn retina Pro was zo gebeurd. Duurde denk ik in totaal een kwartier. iMac is nu al een half uur bezig. Die krijgt na de update nog een clean install.

    Tot nu toe draait alles prima. Apple heeft me nu eindelijk zover dat ik Safari als browser ga gebruiken. Vond het altijd zo irritant dat als ik in oudere Safari versies op de adresbalk klikte, ik eerst alles moest selecteren voordat ik een nieuw webadres kon invoeren. Eindelijk aangepast. :)
     
  3. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Haha, ik heb al zoveel positieve reacties over Safari 6 gelezen dat ik denk dat ze zo 10% in marktaandeel zijn gestegen. :+
     
  4. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    ik zal als ik thuis ben ff een backup draaien en dan ML ook maar eens uitproberen
     
  5. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Laatst de GM versie van ML geinstalleerd.. kan ik deze gewoon blijven draaien of moet ik er een andere op zetten?
     
  6. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Omdat ik nog wacht op de Up-to-date-program code, heb ik alvast Safari naar versie 6 geüpdate. Hij is inderdaad een stuk sneller geworden, en met de toevoeging van de search bar in de url-bar heb ik geen reden meer om terug te keren naar Chrome.
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net ook klaar met installen. Vind losse notes app zo wel chill. Eindelijk eenvoudig gebruik van maken op zowel mac als iPhone. Reminders gebruik ik nauwelijks en zie ik me ook op de mac niet echt gebruiken.
     
  8. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Eerste ML crash is een feit! Binnen 10 minuten na de update. :+

    @NuclearGoat: Diablo 3 draait prima.

    De verbeteringen in launchpad zijn trouwens ook een verademing. Het lijkt erop dat Apple een filter heeft gemaakt die nutteloze apps filtert. Voorheen had ik tientallen Adobe uninstallers in m'n launchpad. Die zijn nu mooi weg! \o/
     
  9. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Misschien niet helemaal ontopic, maar klopt het dat de iTunes kaarten van 25 euro ergens te koop zijn voor 20 euro? :)
     
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik dacht bij Albert Heijn. 20% korting als ik me niet vergis.
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat zijn ze bij Click& Buy weer ontzettend snel.
    Gisteren binnen 1 minuut na het starten van de download (ML) een transactiebevestiging.
    Vanmorgen om 5:18 een email dat er een afrekening plaats vindt en toen ik om 8:30 mijn bankrekening controleerde was het geld er al afgeschreven 8)

    Kreeg om 9:52 pas een email van iTunes over de aankoop van ML.
     
  12. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    als je 2 imacs heb moet je dan ook 2 keer mountain lion aanschaffen?
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als de Mac's werken met de zelfde Apple ID dan hoef je ML maar 1x te kopen.

    License Agreement:

    “(i) to download, install, use, and run for personal, non-commercial use, one (1) copy of the Apple Software directly on each Apple-branded computer running OS X Lion or OS X Snow Leopard (“Mac computer”) that you own or control.”
     
  14. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik denk dat ik iets heel doms heb gedaan.
    Ik heb een tijdje geleden mijn HD gepartitioneerd, waardoor ik Macintosh HD had en een HD genaamd 10.8 Mountain Lion.
    De Mac HD zat erboven en die van Mountain Lion eronder, ik heb die Mac HD dus verwijderd (perongeluk).
    Ik wilde nu die 10.8 Mountain Lion HD volledig gebruiken maar het lukt maar niet op van 250 gb naar 500 gb te verhogen.
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik krijg iMessage wel gesynct tussen mijn iPad en m’n MacBook, maar niet tussen m’n iPhone en iPad/MacBook? Heb op alle drie de apparaten ingelogd met m’n Apple ID (hotmail.com adres) en m’n iCloud adres (@me.com) toegevoegd en deze als bellerherkenning ingesteld op alle drie de apparaten. Toch blijft ie vanaf m’n iPhone iMessage berichten versturen vanuit m’n 06-nummer ipv vanuit m’n mailadres dus. Hoe krijg ik het goed, zodat iMessage gesynct is tussen alle drie de aparaten?
     
  16. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Kan pas vanaf iOS6 gesynct met je telefoonnummer. En ik kan je vertellen dat het op dit moment in beta3 van iOS6 nog niet echt lekker werkt.
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    iMessage heeft bij mij ook nog nooit goed gewerkt op de Mac, betwijfel dat het in ML anders is, met iOS6 heb ik pas weer een beetje hoop. Niet dat ik het heel storend vind verder, maar toch, af en toe kan het wel eens handig zijn.
     
  18. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Oh, dat iMessage zelf werkt hier verder prima. Alleen zou het dus wel fijn zijn als m'n nummer gekoppeld is met m'n Apple ID. ;)
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ja maar het moet nu toch ook al kunnen om vanaf je iPhone met je email adres iMessage berichten te sturen? Ik heb namelijk twee collega's waarvan de berichten afkomstig zijn van hun email.
     
  20. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Oh ja, maar dat kan ook!

    Instellingen > Berichten > Sturen en ontvangen > Start nieuwe gesprekken vanaf: <mailadres>
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina