[XOne] xbox live connectie probleem!

Discussie in 'Games' gestart door Reflixx, 28 jul 2012.

1. Reflixx

Reflixx Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

Ik heb de laatste tijd last van problemen met xbox live het probleem luid als volgt ik zit enkele tijd te spelen en naar een tijd valt mijn xbox verbinding weg ik heb de beste connectie wat er is maar toch valt hij uit. ik heb dan wel nog verbinding op mijn pcetc. hoekan dit? en als ik kijk kan ik ook niet connecten dan geeft hijookgeen verbindingen meer aan. dan ga start ik hem weer overnieuw op en dan staan de verbindingen er weer tussen.

En het is altijd als ik langeretijd speeldusbegrijpditnietenalshet naar die langere het weer verder ga spelen heb ik het een uur later weer.

Ik heb de laatste versie van de xbox met ingebouwde wifi conectie

2. djaxelb234life

djaxelb234life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Reflixx, ik heb ook de laatste versie van de xbox, en heb soms ook wel s hetzelfde als jij. Dat de verbinding ineens weg is of lijkt te zijn. Heb het vermoeden dat het meer aan mn internetaansluiting ligt dan aan de xbox.
    Ben je verbonden via wifi of via de kabel ?
    Ik eerst via wifi maar dat viel dus te vaak weg, nu ik via de kabel online ben heb ik er minder last van. Heb er niet zo heel erg veel verstand van,maar denk dat het aan de modem ken liggen ofzo.

3. Reflixx

Reflixx Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben via wifi verbonden maar dit had ik vooraf nooit en dat vind ik dus heel erh vreemd dit kan toch niet zomaar en heb niet voor niets wifi gekocht dus geen kabel voor mij.
    Ik dacht eerst ik speel nu lang heb nu veel vrije tijd en dacht xbox wordt te warm ofzo maarja. Ik heb alle kabels eens eruit gehaalt die van de xbox wirless headset en de controller oplader want die had ik pas nieuw misschien drm te veel stroom erin

4. Reflixx

Reflixx Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weer hetzelde probleem speel net een uurtje gears of war 3 multiplayer lig ik er weer uit terwijl over mijn internet het op doet

5. djaxelb234life

djaxelb234life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lastig probleem dus.
    Kan je alleen maar het advies geven om na te gaan of het aan de modem van het internet kan liggen.Denk, dat het daar aan ligt namelijk.
    Ik heb zelf al zo vaak meegemaakt dat er een verbinding verdween of niet meer te verbinden is, terwijl weer een andere verbinding het gewoon doet.Dus bijv, mn tel is weg, en op mn laptop heb ik gewoon nog verbinding.
    Je zou ook een vriend ofzo van je kunnen vragen langs te komen met zijn xbox en die aan te sluiten op t net, om erachter te komen waar het aan kan liggen.
    Hoop voor je dat je erachter komt, lijkt me echt zwaar vervelend, om t zo te zeggen, eruit te worden gegooid....

6. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Kan je even aangeven wat voor internet je hebt. Zo een alles in 1 pakket. Waar staat je modem tov je wireless xbox. Kan zijn dat er ergens interventie is of dat je modem zich om de zoveel tijd even reset. Of dat je xbox niet goed is geconfigureerd via je modem!

Interventies kunnen van alles zijn! Als ik je was zou ik het logboek van je modem bekijken en even je wireless via je xbox testen.

Heb je de laatste tijd geen firmware update van je modem gedaan of gehad?

Laatst bewerkt: 29 jul 2012
  7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Waarschijnlijk je wireless router die last van kuren heeft. 90% van de tijd is dit omdat buren oid ook een wireless router heeft gekregen.

Jou signaal en die van hun zitten elkaar dan in de weg, op je modem of router kun je instellen via welk kanaal je wireless krijgt, speel hier even mee tot je het juiste kanaal hebt gevonden. Ik denk dat die op hetzelfde kanaal staat als je buren.

Mocht het niet werken test het even met een kabel kijken wat die dan doet, mocht hij dan nog kuren hebben kun je altijd de poorten nog in je router openzetten.

Als het dat ook niet is is het of je router/modem of je xbox die kapot is.

succes

8. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Tegenwoordig heeft iedereen wireless, ik woon in een flat en probeer dan maar eens een redelijk " vrij " kanaal te vinden impossible!

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    LIES! ik heb gewoon kabel. Echter gamers spelen niet via wireless... connectie is altijd minder als kabel en je hebt nooit last van *stemmingswisselingen* als je kabel gebruikt.

En inderdaad is het dan klote een vrij kanaal te vinden Looney, je kan hem dan op automatisch zetten maar dan kan die soms ineens veranderen dus dan valt je internet ff weg. Maar 9/10 keer kun je wel een kanaal vinden die niet al te druk is maar hier kun je wel al gouw een middagje zoet mee zijn.

10. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb xbox ook bedraad daar niet van maar wel wireless op mijn kabel modem voor laptop/smartphone etc

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja dan is het inderdaad klote een vrij goed kanaal te vinden... Maar net als PC / xbox de shit waar je op gamed moet je gewoon bedraden, wireless heeft vaak last van connectie drops, ook al is het maar een beetje, in game is dat gewoon kut.

Deel Deze Pagina