1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha ja echt wat voor jou, er komen trouwens ook nog +quad core (dus WP8 ondersteund meer dan alleen quad core) dus voor spec junkies is WP8 dus dan ook zeker interessant. Ik zelf ga toch voor Nokia, ben daarom ook zeer benieuwd welke mooie Lumia met WP8 komt, dat Nokia gewoon verder gaat met de Lumia line-up voor WP8 is al zeker. Zou het tof vinden om een Lumia 800 model alleen dan met de scherm grote van de Lumia 900 te zien. Wil sowieso geen scherm kleiner dan 4" meer :p
     
  2. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel grappige ontwikkeling... Vroeger moesten die mobieltjes kleiner en kleiner, en nu lijkt het wel weer omgekeerd: groter en groter!
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha ja klopt in zekere zin wel, het is in mijn geval wel zo dat ik dan weer niet wil dat het groter is dan 4,7inch. Ik bedoel zo'n Galaxy Note is mij dan weer veelste groot. :p Vind 4,3 het beste formaat, groter hoeft niet vind ik.
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Nee niet echt, veel mensen kiezen tegenwoordig eerst hun OS, vervolgens een price range en dan pas gaan ze naar de specs kijken. Ik ben ook iemand die erg graag naar specs kijkt, maar ik vind WP8 absoluut niet interessant, ongeacht de specs.

    Niet helemaal waar, mobieltjes moeten nog steeds kleiner, want ze worden ook steeds dunner. Alleen het scherm wordt groter, maar 3 jaar geleden was er al de HTC HD2 met een 4,3" scherm, als je je bedenkt dat de high-end toestellen nu ~4,7" schermen hebben gaat het maar vrij langzaam omhoog en zal het waarschijnlijk rond dit niveau blijven hangen.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Beetje vervelend al die negatieve berichten over de Titan. (tot nu toe geen problemen gehad)
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat kan en is ook helemaal niet erg, ieder heeft zo zijn/haar voorkeur, alleen ik bedoelde daarmee dat het voor sommigen een probleem was dat de hardware van WP7 toestellen een stuk achterliep t.o.v. Android. En dat ze nu dus niet meer bang hoeven zijn dat de hardware niet up-2-date zou zijn. Ik hoop alleen wel dat het allemaal net zo soepel gaat draaien als WP7. Maar dat zal wel goed komen, kwa UI is er niet veel veranderd, en dat vind ik als WP7 gebruiker alleen maar een voordeel. :)
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ga eind januari (volgend jaar) pas een nieuwe tel uitzoeken ;)
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    En welk merk? :9 Nokia neem ik aan!
     
  10. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Over de Lumia 800 ben ik ook niet zo heel positief meer. Heb al een vervangend toestel gekregen maar nogsteeds last dat apps af en toe niet op willen starten. Ook het pentile scherm vind ik met internetten gewoon ondermaats en heb heel lang gehad dat het toestel vast liep door wifi, maar daar is met de laatste update gelukkig (vooralsnog) een eind aan gekomen. De batterij loopt ook wel erg snel leeg als 3G aan staat.
    Had m'n zusje ook een Lumia 800 aangesmeerd maar die had m van niet zo hoog met de hoek ook de grond laten vallen -> barst onder het scherm en wil niet meer aan. Ze koos er nu voor om een Android telefoon van 100 euro te kopen ipv te laten repareren voor 210 euro..
     
  11. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    voor iedereen die zijn @hotmail.com naar @outlook.com wil veranderen zou ik eerst dit lezen voor dat je een hoop ellende krijgt.

    http://www.wpcentral.com/guide-switching-your-hotmail-outlookcom

    de vervanger van hotmail www.outlook.com

    ik heb nu @live.nl door dit kan ik geen Amerikaanse apps downloaden
    als ik er outlook.com van maak kan ik volgens mij wel Amerikaanse apps downloaden toch?
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2012
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Goed dat je het hier neerzet, wilde het zelf ook posten want het is niet slim om als WP gebruiker nu dat Outlook.com te gebruiken.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, ik ben er te laat achter gekomen. :+

    Ach, m'n telefoon gaat vandaag toch naar de reparatie en dan straks maar een hard reset. Wel m'n save games kwijt, maar ik was toch niet meer van plan nog veel te gamen op dat ding.
     
  14. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou misschien toch naar @outlook.com omdat ik dan veel meer apps kan downloaden en geen las heb van this app is not available in you region.

    maar kan je een back-up maken met je windows phone 7
    en wat back-upt hij allemaal dan.

    misschien een domme vraag maar vond een back-up maken nooit interessant.
     
  15. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Normaal gezien back-upt hij alles, van preferences en instellingen tot apps.

    Klopt het als je een hotmail/outlook adres hebt en als regio hebt staan amerika/engeland dat je dan meer apps kunt downloaden?

    edit:
    Wat denken jullie dat de richtprijs(naar schatting) van de lumia-WP8 zal worden aangezien ik nog erg twijfel(:x) om nou wel die lumia800 te halen of niet :mad:
    Als het rond de 500 euro zal zijn denk ik dat ik toch wacht, want dan kan ik het geld namelijk wel gebruiken :+ Ben nu ook al mobielloos, heb mijn E72 verkocht.
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2012
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Reken er maar op dat WP8 toestellen (ik heb het dus dan over high end) rond de 500 euro gaan kosten.
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    doe er maar 200 bij!
     
  18. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad, dan spaar ik die 200 nog liever :+
    Liever 2 maanden wachten op een higher-end telefoon, waar je veel meer mee kan als ze medio oktober te koop is. (jammer dat ik er pas paar maanden pas voor het eerst de lumia-serie/wp7 heb gezien anders had ik er nu een :))

    Er komt toch ook een conferentie van Nokia(Nokia World als het goed is) zijn begin september, waar ze waarschijnlijk iets over de toestellen laten zien als ze in begint oktober al gereleased word?
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat denk ik niet, omdat MS moet concurreren het is geen Apple he. Toen WP7 net uit was was het top model de HTC HD7 560 euro, zoiets kan je nu ongeveer weer verwachten ga ik van uit.

    HIER moest ik wel een beetje om lachen, hoe kansloos. 8)
     
  20. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Eerst twijfelde ik nog om een iphone te halen maar toen ik naar de specs keek was de lumia gelijk-beter dan de iphone die 300 euro meer kost :F:

    Tegewoordig is het, geen iphone? Dus je hebt een kut mobiel hebt, door al die mensen die niet eens weten wat er in hun telefoon zit :emo:

    En ik weet zeker als windows phone half jaar uit is dat er veel mensen van Apple naar WP, gewoon omdat die vooruitgang boekt en niet elk jaar weer t zelfde toetstel.

    Moest er even uit :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina