Halo 2 ..>> 28 nov 2003??????????????

Discussie in 'Algemeen' gestart door azzkickr, 24 jun 2003.

1. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. mischa

mischa Guest

dit is een verouderde site wan dat was de release date een hele tijd geleden...
    kijk op www.tothegame.com want die zijn wel iets betrouwbaarder
    daar staat nog steeds Q1 2004

3. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit is vast gelul, oh nee trouwens de postbode komt net aan met......HALO2 wow wat een vet spel zeg alleen nog niet zoveel mensen op live, hoe kan dat nou 8)8)8)

4. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0

OK thnx

5. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een keer gehaoord dat ie op 14 maart 2004 uit komt dan bestaat de xbox tevens 2 jaar!

6. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    De speciale dag voor xbox, dus dat kan maar zo is.

7. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    dat denk ik wel dan bestaat xbox twee jaar en live een jaar (in europa dan)

8. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    het was toch 13 maaart?!

9. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het zou me niks verbazen alleen ze zouden er beter aan doen om dit spel voor kerst uit te brengen dat zou pas dikke duiten opleveren, maar ik denk dat een reclame campagne echt heel belangrijk wordt , maar dit IN DIT KUT LAND zijn er errug weinig reclames over game's te vinden, ja die KUT bril op z'n bezemstok zie je vaak voorbij komen, maar de Brute Force reclame zag ik alleen bij The box een paar keer (voor, tijdens of na gamekings). Reclame geeft altijd een extra boost .

10. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    FF 2 dingen.
    Ten eerste : Dit spel gaat toch toch wel duiten opleveren, wanneer het ook uitkomt elke XBOX bezitter gaat dit kopen!!
    Ten tweede : Als ze het voor kerst uitbrengen en het is nog niet helemaal klaar dan is er een grote kans dat het gaat floppen, dus ze kunnen het beter in Maart doen als ze die tijd nodig hebben. Ze zullen het echt niet pas in Maart uitbrengen als ze het eerder kunnen!!

11. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat dat niet eens nodig is, om de game met kerst uit te brengen. Bijna iedereen koopt hem toch wel.

En wie is die bril op die bezem stok???????

/edit Oooooooo harrry potter LOL dat ik daar niet op kwam. Enuh respect voor harry he. De boeken ownen.

12. master_chief14

master_chief14 the master of halo

Leuk Bevonden:
    0
  13. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    MIschien zelfs later, maar zoals je zag in x-factor documantaire van discovery pushed microsoft games om op tijd uittekomen.
    Doen natuurlijk alle bedrijven, maar het heeft dus niet alleen maar met de tijd die je nodig hebt te maken.

14. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Beter nemen ze er even rustig de tijd voor, zodat het een "echt afgewerkt" spel is. Dit spel moet gewoon helemaal perfect worden. oke kleine bugs zijn te vergeven. maar als er weer word gecopy-paste dan vind ik dat echt een groot minpunt.

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jij bent duidelijk geen gamer van het eerste uur......

14 maart = europeese release
    dus dat zou erg gek zijn voor de amerikanen (xbox = Amerikaans *) )

16. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    jah, dat maartvejaardagtheorietje klopt niet. USA heeft nix met 14 maart...dan zouden zij halo2 al in novem,ber moeten krijgen en Bungie heeft ons verzekerd dat dat er niet in zit.

17. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het hoeft toch niet perse dat zij hem dan al in nov. krijgen?

18. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ze zouden er verstandig aandoen om een world-wide release te doen : meer aandacht, denk ik

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dit spel komt als hij af is. En ik denk niet dat ze specifiek op 14 maart gaan richten. Halo 2 komt waarschijnlijk, net zoals Splinter Cell tegelijk uit in Amerika en Europa, dus om dan speciaal de 14e maart te kiezen is een beetje raar.

20. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Laat Bungie maar mooi de tijd nemen om deze game perfect af te werken, want de concurrentie is groot--> Doom3, Halflife2, Unreal2 (schijnt tegen te vallen, maar blijft een grote naam)

Deel Deze Pagina