[Buffy] Dreamers Realm Mase...Help!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Melin, 18 jun 2003.

1. Melin

Melin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey

Wie o wie kan mij vertellen hoe ik uit het doolhof kan komen?

Ben net voorbij het gat met de doorzichtige 'platen' en raak continu de weg kwijt....help :confused:

2. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    meestal helpt bij een doolhof gewoon altijd rechts of altijd links aanhouden....misschien dat je er wat aan hebt :confused: (als je op dezelfde plaats uitkomt dus de andere proberen :+)

3. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    meestal helpt bij een doolhof gewoon altijd rechts of altijd links aanhouden....misschien dat je er wat aan hebt :confused:

4. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    meestal helpt bij een doolhof gewoon altijd rechts of altijd links aanhouden....misschien dat je er wat aan hebt :confused: (als je op dezelfde plaats uitkomt dus de andere proberen :+)

5. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, something went wrong...:confused:chaam:

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat was in een andere thread ook al

7. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, moet ff m'n postcount opkrikken he....:+

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dreamers Realm is een rotlevel. Ik zit daar ook vast.

Weet iemand hoe je langs die cirkelzagen moet komen als je de 3e keystone oppakt?

9. Melin

Melin Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ben ik ook echt zes jaar mee bezig geweest....wordt helemaal leuk als je er eenmaal langs bent en de stone hebt opgepakt...
    Maar goed, eerst heen: Ga aan de rechterkant van de ruimte staan en wacht tot je de eerste zaag aan ziet komen en ren als een bezetene naar het punt waar je gelijk staat aan het gat in de vloer (links van je). Je zit snel genoeg (na een paar keer een klap te hebben gehad) in het tempo voor wanneer je moet rennen. Ook hier moet je wachten tot je de zaag aan ziet komen en al gelijk beginnen met rennen.

Als je eenmaal aan de overkant bent gekomen pak je de stone op en valt de helft van de vloer uit de ruimte. Nu moet je dus ook nog eens gaan springen....

Loop naar de linkerkant en wacht weer tot je de zaag aan ziet komen en spring naar het eerste blok. Je haalt dit als het goed is net. Nu naar de overkant, daar staan twee blokken achter elkaar waarna je weer door kunt springen naar de vaste vloer. Je moet de sprong vanaf het blok waar je op terecht bent gekomen naar het 'tussenblok' naar de vaste vloer doorspingen, dus niet wachten, want dan krijg je een klap van de zaag en ben je dood. Dus echt spring/spring (hou hierbij uiteraard dat zaagding in de gaten) .

Ik weet dat het een warrig verhaal is, maar wanneer je er bent begrijp je vast wat ik bedoel.

Veel succes!

Ik kan melden dat ik het doolhof heb gehaald...en The Master heb verslagen....spelletje uit....Waar blijft Buffy 2?? :D

10. marieke

marieke Brrrrrrrrrrrrr

Leuk Bevonden:
    0
    he melin,

hoe versla je jezelf net voorbij die zagen? Dat was niet zo lastig maar dan komt je alterego voorbij en dan...? Heb het al wel 30 keer geprobeerd maar ookal staat haar power en levensbalk op nul ze gaat niet dood?!?!? :'-(

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb al eens tegen mezelf in de arena's gevochten. Dan win je als je haar vastpakt en Y, dan doet ze een kopstoot.

12. duuvelke

duuvelke i'm a x-box girl

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb haar dood gekregen door een vuurbal tegooien als haar levensbalk op nul staat

13. duuvelke

Leuk Bevonden:
    0
    en het doolhof ben ik met goedgeluk doorgekomen
    op een gegeven moment duw je op een knop en dan zie je een deur open gaan en daar komt een monster uit daar moet je door
    is gewoon ff zoeken kan niet precies vertellen hoe ik het gedaan heb
    maar ik heb buffy eindelijk na 6 maanden uitgespeeld :)

14. marieke

marieke Brrrrrrrrrrrrr

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je aan die vuurbal???

15. marieke

marieke Brrrrrrrrrrrrr

Leuk Bevonden:
    0
    Stom van me zeg!! _O_ Je bedoeld natuurlijk een hell-fire vial.

Laatst bewerkt: 23 jun 2003
  16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk dat ze bedoelt met hellfire uit het waterpistool. Of een Hellfire bolt.

17. duuvelke

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik bedoel een hell-fire bolt zo'n bal
    ik kwam ff niet op het woord

18. Melin

Melin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dark buffy kun je zelfs zonder wapens verslaan....als haar levensbalk op is, ga bij haar staan en druk op A en X tegelijk...

19. marieke

marieke Brrrrrrrrrrrrr

Leuk Bevonden:
    0
    Tja kunnen jullie mij ff uitleggen hoe dat nou zit met die cheatcodes. Ik type ze in in het extra menu, krijg een gil ga dan spelen en vervolgens gebeurt er dus helemaal niks met buffy behalve dan dat ze gewoon buffy is.Niks geen dark buffy, godmode oid:confused:

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als je geraakt wordt gaat er veel minder energie vanaf. Of je slayerpower gaat minder snel op als je die cheat hebt gebruikt.

Deel Deze Pagina