Apple / Mac [Deel 11]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Maakt niet uit hoe je het doet, ik werk wel met de itunes media map. Alles lekker gesorteerd op Artiest. Als je dat vinkje uitzet ben je zelf de baas over hoe je het doet. Die map kan je gewoon leeg maken, heeft geen enkel effect op de rest.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hij kan dan de 'health' van de HDD niet checken. Opzich geen probleem qua functioneren.
    Maakt niet uit. Ik laat iTunes altijd alles regelen. Dus heb de iTunes Media Map aangevinkt.

Op bovenstaande manier kopieert hij alle muziek die je importeert naar de iTunes Media Map en kun je het bronbestand die in een andere map staat verwijderen.

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Heb nu de schijf van mn macbook zelf erin gezet, die werkt wel gewoon prima. Gebruik de andere wel weer als externe schijf.

4. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Vraagje over iPhoto '11. Ik wil een diavoorstelling van een aantal vakantiefoto's maken. Ik heb gekozen voor het thema 'Plaatsen'. Nu doet iPhoto bij sommige slides meerdere foto's bij elkaar. Ik wil eigenlijk één foto per slide. Is dit mogelijk?

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt een thema niet aanpassen. Dus hij doet wat bij dat thema hoort.

6. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Slecht. Hoeveel moeite kost het nou om een 'Gebruik één foto per dia' optie in te bouwen :emo:.

7. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Me Macbook Pro (early 2011) op mountain lion geeft sinds nu ineens random crashes, kan amper inloggen of hij crasht alweer.. met niks open..

Het gebeurde toen ik een filmpje op youtube aan het kijken was.. hier de crash log, misschien dat er hiet een slimmerik iets uit kan halen?

8. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan sinds mijn upgrade naar ML geen flash en silverlight meer zien in safari :'-( Ik heb geprobeerd flash helemaal te verwijderen en opnieuw installeren, zonder resultaat. In firefox doen ze het wel gewoon, iemand een idee?

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben nog geen enkele probleem tegen gekomen met ML (Mac mini 2011 , i5 , 8GB ).

10. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Wat een raar idee dat als je via een bankoverschrift bij Apple zelf het bedrag etc moet invoeren? Lijkt bijna een scam zo

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Je zou verwachten dat een bedrijf als Apple een keer iDeal of Digitale acceptgiro gaat gebruiken.

Gelukkig gaat het verwerken via een bankoverschrift (Rabobank) net zo snel als betalen via CC.

12. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ja precies, het voelt nu allemaal zo fragiel van: ''als dat maar goed gaat''.

Nouja, heb betaald, hopelijk dat ik hem snel binnen heb.

128GB ssd en 8 gb ram. 13 inch Air. Pages en Keynote er ook maar bijgedaan.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Amerika kent geen iDeal toch? ;)

14. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Maar als huisbank hebben ze de boerenbank 8)

Naam bank: Rabobank, Bunnik
    Rekeningnummer: 310676258
    IBAN: NL73RABO0310676258
    BIC: RABONL2U

15. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh jezus: Voorkeuren->Beveiliging->Activeer plugins was niet aangevinkt. Ik kan me niet herinneren dat ik iets verandert had maar ik zal wel iets fout hebben gedaan!

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Woei! Vandaag wordt m'n Retina MacBook Pro afgeleverd. \o/

17. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Nice. :) Heb hem nu al tijdje in gebruik en moet zeggen dat ik er nog steeds tevreden over ben. Enige grote nadeel is nu nog het grote aantal apps dat nog niet een update heeft gekregen voor Retina graphics en er echt lelijk uitzien of zelfs onbruikbaar zijn (Photoshop).

Ook vervelend dat Adobe niet wil zeggen wanneer er een update komt... Of dit gratis is voor bestaande CS6 gebruikers, of dat het een CS6.5 gaat worden. Wil graag de licentie aanschaffen voor mijn bedrijfje, maar zolang het onbruikbaar is op m'n apparatuur begin ik er niet aan.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gelukkig gebruik ik Photoshop nauwelijks. Maar wel erg slordig dat Adobe daar niets over los laat. Zal wel weer betaalde update worden. :emo: Maar ben benieuwd hoe het me gaat bevallen. Welke resolutie gebruik jij? Best for Retina (1440 x 900) of de 2880 x 1800?

19. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ligt eraan wat ik doe. Bij normaal browsen gebruik ik de Best for Retina. Als ik aan het werk ben (Photoshop en andere programma's die niet geschikt zijn voor Retina) zet ik hem op 2880 x 1800) Als je daarna weer terugschakelt naar Retina lijkt het net een computer voor slechtzienden, zo groot is alles. 8)

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Binnen! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina