1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    3 potjes gespeeld waarvan 2 op professional. Eerste 0-1 verloren, Italie Portugal. Ik had 4 schoten, Portugal 1. Tweede wedstrijd waren die Zuid-Amerikaanse teams, weet niet meer welke: 3-0 winst. Het viel me tegen dat ik m'n tweede potje al 3-0 won, dus heb ik m'n laatste potje op superster gespeeld: 3-0 winst, zonder enig verschil te merken met professional.

    Niet alleen vind ik het jammer dat ie nu al niet uitdagend zonder oefening, maar ook dat ie zelfs makkelijker lijkst dan PES 2012 die ik heel veel gespeeld heb. PES 2011 was ook te makkelijk, daarom vond ik PES 2012 vorig jaar ook zo leuk.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je gaat er niet op in, maar ik herhaal dat de PES 2012-demo ook makkelijker was dan de verkoop-versie. Dus wie weet wordt het nog speelbaar voor je :)
     
  3. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Ow dat kan best hoor, maar dan heb ik 'm al gekocht.:p

    Ik vind die demo gewoon niet zoveel verschillen met PES 2012. Hij speelt wel iets lekkerder, maar grafisch is er eigenlijk weer niets veranderd. Daarnaast vind ik het leuke aan een nieuwe PES dat je weer moet leren spelen, maar toen ik net speelde viel dat tegen. De tegenstander viel weer totaal niet aan. Misschien toch tijd voor een keer FIFA.
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Grafisch is er inderdaad niks veranderd, dat was ook aangekondigd.
    Dat jij echter zegt dat er niet veel verschillen zitten in PES 2013-demo t.o.v. PES 2012 doet me zowat van mijn stoel vallen van verbazing :D
    Afgezien nog van de veranderde zaken die al meer vermeld zijn, is dat ook in tegenspraak met jouw opmerking dat hij makkelijker lijkt dan PES 2012; hoe kan je dat nou zeggen als je eerder zei dat er weinig veranderd is? :confused:

    Maar je hoeft er niet op in te gaan hoor, jij hebt voor je zelf al besloten dat de demo te makkelijk is en daar lijk je niet van af te brengen, ondanks dat bijna iedereen het tegengestelde beweert.
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2012
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vond PES 2012 dus echt verschrikkelijk om tegen de CPU te spelen. Die bleven exact hetzelfde spelen, of ze nou met 0-1 achterstonden met nog een kwartier te spelen of niet, ze bleven gewoon achterin hangen. Het is niet te doen in PES 2012, ik had er het geduld niet voor. Echt amper ruimte of je moest het steeds op dezelfde manier doen. Dat kwam het voetbalgevoel nou niet ten goede bij mij persoonlijk. Elke wedstrijd was exact hetzelfde, dan maar een iets makkelijkere CPU tegenstander waardoor ik wel het gevoel heb dat ik lekker kan ballen en nog een beetje moeite moet doen. Eventually is een CPU tegenstander nooit zo spannend als tegen goede menselijke tegenstanders imo.

    Ik speel ook op Superster en dat gaat prima. Nu heb ik wel heel wat potjes gespeeld. Ik heb nu niet snel het gevoel dat er een of andere cheat aangaat zoals bij PES 2012. God, wat verschrikkelijk was dat op Topplayer. Zelfs op Professional verloor ik nog weleens.
     
  6. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Het kan wel zijn dat ie niet zo makkelijk is hoor. Ik heb pas een paar potjes gespeeld. Ik was alleen verbaasd dat ik op superster meteen won, terwijl ik op PES 2012 nog nooit op superster heb durven spelen.

    Dat je veel veranderd vindt? Het voelt iets anders aan, het schieten is anders en de keepers zijn beter. Maar fouten oppoetsen maakt voor mij nog geen nieuwe game. Ik kan nog met dezelfde manier van spelen scoren. En dat terwijl ik na PES 2011 in 2012 weer echt opnieuw moest leren spelen.
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Iedereen ervaart het op zijn eigen manier. Ik wil graag leuk kunnen voetballen en het gevoel hebben dat ik geen statische wedstrijden zit te spelen die altijd hetzelfde lijken. Ik heb de demo van PES 2013 al meer gespeeld dan heel PES 2012 totaal, says enough voor mij persoonlijk.

    Natuurlijk, het spel heeft nog steeds bugs waardoor ik weleens gefrustreerd raak, maar er is niets zo machtig als een spel dat doet wat ik wil en mijn tegenstander vernederen is gewoon heerlijk. Even een panna geven als je lekker in de wedstrijd zit, de keeper voorbijlopen door die move te doen dat je de bal erlangs tikt en via zijn andere kant hem voorbij loopt. Dat soort shit is gewoon heerlijk. Ik plan iets en het is gewoon lekker als het ook kan en lukt. In PES 2012 heb ik dat gevoel geen moment gehad.
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Oh god weer zo'n fifa fanboy ga eens lekker je broertje pesten.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind juist dat PES 2012 --> 2013 een grotere stap is dan PES 2011 --> 2012.

    PES 2013 heeft een totaal andere manier van passen en schieten, het dribbelen is heel anders en er zijn diverse moves bij gekomen die daadwerkeliijk nut hebben. De pace van de game is wat langzamer geworden en er is een staande tackle bijgekomen voor het verdedigen. Die verschillen wegen voor mij veel zwaarder dan het verschil tussen PES 2011 en PES 2012. Die kan ik niet eens meer benoemen, ik vond vanaf het begin dat PES 2012 een downgrade was in vergelijking met PES 2011 ondanks dat er niet veel verschil in zat waren we toch een jaar verder en was de AI van de CPU zodanig frustrerend dat ik er in elk geval niet mee overweg kon. In PES 2012 kon ik vaak in 1vs1 niet eens afmaken omdat er een soort willekeur leek te zitten in het schieten. Dat heb ik bij PES 2013 vanaf het eerste schot niet gehad gelukkig.
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2012
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Not sure if serious or..

    Iemand een idee hoe ik mijn 360-controller kan aansluiten op de pc voor de pc demo? Niets werkt, geen één tutorial die ik heb gelezen. Iemand die een goede manier weet??
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2012
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Not sure if serious or....
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Serious. Help? :mad:
     
  13. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Heb je wel zo'n draadloze gaming ontvanger?

    http://support.microsoft.com/kb/933710/nl

    Tot nu toe ben ik nog erg positief over PES 2013, nu nog afwachten op de FIFA 13 demo en dan weer een keuze maken voor dit jaar. :)
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Mijne zijn met draad :).

    Eindelijk hij doet het! En EINDELIJK, ik weet hoe je de 'gecombineerde schijnbewegingen' moet uitvoeren: (LB) + (RS) naar voorafgekozen richting. Lekker trucjes doen en schwalbes maken! :D
    Ik heb nu 2 potjes gespeeld. Het speelt redelijk, maar ik heb nu 2 keer 0-0 gespeeld tegen 'sterspeler' Duitsland, puur omdat hun níét aanvallen. Ofja, niet veel. Ik ben het meest aan de bal, maar dribbelen blijft poep :+.
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2012
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  16. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Labyad en Ooijer?
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nog niet de nieuwste updates, nee. ;)
     
  18. FUTTER

    FUTTER Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las dat je ook de pc-demo hebt, ik ook en volgens systemrequirementslab heb ik alles perfect qua videokaart etc. Toch krijg ik steeds een foutmelding dat mijn videokaart niet voldoet aan GPU VRAM 128mb...

    Weet je misschien een oplossing en wil je jouw link even posten?
     
  19. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben niet weg geblazen door de demo, maar het is weer speelbaar voor mij. 2010, 11 en 12 kon ik niks mee.

    Alles op manual en de scripting valt mee, alhoewel de enige tegengoals die ik krijg allemaal scripts zijn. Corners en gekke rebounds en zo, De usual stuff. maar in bal bezit is het wel veel minder heb ik het idee.


    Moest ook wel lachen om al ver voor deze demo te lezen dat volgend jaar er echt iets nieuws komt. Klopt, is elk jaar zo, toch denk ik dat het nu geen onzin is.

    Maar ja even af wachten nog dus. Dit jaar een redelijke game en dan volgend jaar echt eens knallen.

    Ga hem niet halen denk ik. Want speel pes 6 op de Xbox, dan speel ik deze, en dan is het eigenlijk nog precies hetzelfde. Ok ik kan meer, het veldspel is leuker en echter, maar de goals, en daar gaat het toch om, lijken verdacht veel op elkaar.

    Ik ben toe aan iets nieuws, misschien een keer FIFA proberen en dan vol verwachting pes 2014 af wachten.

    Maar ga deze demo nog wel veel spelen denk ik, eindelijk lekker door klikken na een potje en je bent zo weer bezig.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2012
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Zo gisteren nog even twee wedstrijdjes kunnen spelen....


    Het ging echt lekker, ben helemaal om! Alleen vind ik de ball physics nog steeds so-so. Dat was in 2011 beter.

    Maar ik vind het toch echt een toffe game, snel weer ff spelen.
     

Deel Deze Pagina