1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door mussi, 2 aug 2012.

  1. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke club dan? Of is dat nog niet bekend?
     
  2. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice, IF De Rossi als CB voor 7100 opgepikt, gaat voor ongeveer 19k
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2012
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Newcastle en Tottenham hadden interesse. :)
     
  4. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon wandelgangen nieuws, hij zelf wil in principe blijven terwijl er een super aanbod komt voor hem en z'n club.

    Tjaa anders moeten ze Lavezzi maar een ST maken:b:
     
  5. meneerjan

    meneerjan Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allen, ben nieuw hier en wil graag jullie advies inwinnen over het volgende.
    Bij mijn team twijfel ik erover om Muller te vervangen door TOTY Kagawa. Muller bevalt mij heel goed, maar misschien is Kagawa beter. Wat is jullie advies? Heeft iemand ervaring met beiden?
    Bedankt alvast!;)
     
  6. FUTTER

    FUTTER Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Waauww, schitterend team zeg! Ik heb alleen TOTY Kagawa gebruikt, hij beviel me erg goed, speelt een beetje zoals Messi. Ik vind hem alleen niet zo geschikt in een 4-3-3 het is namelijk geen box-to-box player en verdedigend ook niet sterk. Als je hem ooit wilt gebruiken raad ik je aan om hem als CAM of CF te gebruiken.. Er vallen ook meteen vier lichtgroene linkjes weg als je hem daar neer zet.
     
  7. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ben weer teruggegaan naar een vrij on-origineel BPL team.. :x

    Ik weet niet hoe lang ik dit weer ga houden, ben echt altijd na een paar potjes klaar mee. Handelen en een team bouwen blijft gewoon het leukste, ik ben ook echt fucking slecht aangezien ik bijna nooit speel merk ik, haha. :D

    [​IMG]
     
  8. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Stel je voor, je hebt 1 miljoen coins. Wat voor team maak je en in welke formatie?
     
  9. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Sowieso robben en ronaldo..

    Het is trouwens zo zonde om geld te steken in ultimate team, je bent het in fifa 13 toch kwijt.. Wat wordt er btw gedaan met de teams van fifa 12, ik geef het op het einde denk ik aan de liefhebber als ik 13 heb..
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2012
  10. balotelli

    balotelli Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen, zo tegen het einde van FUT 12 ben ik clubteams gaan nabouwen en het bevalt me best goed. Met het onderstaande team speel ik nu en Lukaku bevalt me zeer goed, maar hebben jullie nog tips? En ja Hazard en Hulk houd ik omdat Hulk misschien naar Chelsea gaat en Hazard veel goedkoper is bij Lille

    http://futhead.com/12/squad/1799215
     
  11. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Zet je ze op de vleugels dan of op de CAM?
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vleugels natuurlijk ;).

    4-3-3 met dan Benzema als ST, Schweinsteiger als RCM achter Robben. Rest verzin zelf maar :+.
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    leuk team! Sterke spelers!
     
  14. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik vind dit zo'n onzin he. FUT is het enige wat ik een heel jaar lang speel. Als ik daar dan 50 euro aan uitgeef en ik heb er een jaar plezier van dan vind ik dat niet zonde van mijn geld hoor, ik vind het zelfs goedkoop. Je koopt toch ook andere full priced games waar je misschien met een week alweer klaar mee bent? Heel veel dingen in het leven betaal je voor waar je later niks meer aan hebt. Zoals uiteten, bios, pretparken, alles kost geld en van die dingen heb je maar een dag plezier, van FUT een jaar! :D
     
  15. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Idd vleugels, op Cam komen ze niet goed tot hun recht!

    @Banweezy, daarin heb je gelijk maar dan nog vindt ik het niet nodig om zó veel uit te geven aan een spel..
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2012
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    http://futhead.com/12/squad/1802017

    Oftewel:
    ---- Ronaldo ---- IF Benzema ---- Robben ----
    ------ Kaká ------ Alonso ------ Schwein -----
    Marcelo -- IF Ramos -- TOTY Hummels -- Lahm
    ------------------- Casillas ------------------

    Met Robben en Ronaldo, en de rest is ook ziek. Je centrale verdediging is ziek goed, back zijn snel en goed. IF Benzema is een beest. Alle voorhoede spelers dus 90+ pace.

    Wat vind jij nou fijne spelers die er SOWIESO in moeten? Dan maak ik een leuk teampje voor je :).
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vind ik ook! kijk naar al die fullpriced games die je inderdaad koopt en zelden lang speelt en naar alle dlc?

    Laatste weken vind ik het wel zonde echter!
     
  18. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    True, ik haal nu ook geen pakjes meer. Mijn team staat weer op de trade trouwens, saaai. Balotelli MOTM blijft wel de beste spits waarmee ik gespeeld heb trouwens, wat een beest.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wil je dat ik eens iets voor je maak? :+

    Als je bepaalde spelers zegt die je er absoluut in wilt, zoals Balotelli ofzo. En je bedrag natuurlijk, dan ga ik wel puzzelen. Vind ik leuk :)
     
  20. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ja ik vind het zelf ook leuk.. haha. Dat is mijn probleem ook, ik vind traden en bouwen leuker dan spelen. Ik ga nu dit maken:

    http://futhead.com/12/squad/1799976

    Als je wat wilt maken. Ik wil een paar skillers erin, goede passers en een aantal met een goed schot. Verder wil ik nooit dode lijntjes.. kijk maar of je dit team kunt overtreffen. :cool:

    Ik heb ongeveer 500k aan coins.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2012

Deel Deze Pagina