ik heb pas soldier of fortune gekocht alleen ik snap het niet helemaal! het is erg vaag! kan iemand me wat uitleggen over het spel ik snap nog niet een hoe je een missie begint! en midtowm madness 3 is echt een top game! greeeeetz stefan
WTF, weet je niet hoe je een missie moet opstarten???? Mijn advies breng de game terug naar de winkel en zoek een andere hobbie!!
tsja ik heb weer us connecties! haha nee k mag neit zegge waar k die van heb dies nog niet uit in de winkel!
Spel is al verkrijgbaar in meerdere winkels!! http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=27974
volgens mij bedoel je soldier of fortune 2 maar om ff je vraag te beantwoorden..ik heb het spel zelf niet, maar ik denk dat je single player moet kiezen en dan start mission oid
Dit is nou zo Voorbeeld van een newbie nog nooit van een forum gehoort en net de knoppen gevonden. maarja moes je mij zien op het begin
Je link werkt niet! Maarre staan er in de manual alleen talen, die jij niet begrijpt? [edit] Waarschijnlijk is hij al lang aan het spelen. [/edit]
Volgens mij is het toch echt Soldier of Fortune 2.. en niet fortune of soldiers 2 of Soldiers of Fortune 2
ha, hij heeft connecties ik heb ook connecties in een ondergronds netwerk, ze hebben me veel geleerd o.a. dat ik op start moet drukken om een game te beginnen enz enz