1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] FIA GT2 Championship [PRO] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 2 aug 2012.

  1. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Hahahah gezellig! Als er hier kids komen slapen gaat papa ook ergens anders slapen! ;) Moet toch stiekum wel bekennen dat Kopenhagen wel echt awsome gaat worden!
     
  2. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Coldzero en ik zullen een team gaan vormen dat die pauper Ferrari's van de winst af moet gaan houden ;)

    Auto is nog niet bekend aangezien zowel BMW, Jaguar als Lamborghini graag met ons te werk wilt gaan.
     
  3. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik denk dat het voor de spanning in de competitie wel goed is als er 3 teams zijn die voor de 1e plek kunnen strijden met drie verschillende wagens. Hoe meer teams hoe meer vreugde :)
     
  4. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Goed nieuws. Nu zijn er 4 sterke teams. :)
     
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    ja loyall rijdt met Bigga toch? Die was ik vergeten.
     
  6. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer gaat het festijn van start? En is het idee van een soort van safety car een gek idee? :p
    Edit: eigenlijk wel, aangezien er toch niet schoongemaakt hoeft te worden:emo:
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2012
  7. Colintt

    Colintt Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog een plekje beschikbaar?
     
  8. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    xx
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2012
  9. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Optie voor onze teamnaam: Rapitamente Scuderia
     
  10. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik nog ingeschreven worden met de Jag.
     
  11. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    BMW it is :)
     
  12. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Privateer Team Sintez.

    Ik heb als hoofdsponsor Sintez Group genomen op me auto. Het is een Ford geworden ben er nooit zo stuk van maar voor mijn gevoel reed deze wagen het lekkerste.

    [​IMG]

    [​IMG]


    Vooralsnog is dit een privateer team maar het is nog mogelijk dat ik of met deze wagen een team ga vormen of me aansluit bij een ander team.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2012
  13. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ergens een goede tuto voor het painten van je wagen?
    Kan ook komen doordat ik er geen tijd voor hebt=(
     
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    De autokeuze vind ik zeer lastig.

    Net met Loyall wezen testen en eigenlijk verdiende toen de voorkeur de McLaren. echter vind ik de Ford GT ook zeer fijn rijden en minder fout gevoelig. de topsnelheid ligt iets hoger en de eerste versnelling van de Ford GT is lekker lang wat op sommige circuits wel degelijk voordeel heeft.

    De McLaren rijdt best lekker alleen moet ik me volop concentreren om foutloos te rijden, terwijl de Ford GT daar minder inspanning voor vereist.

    het wordt een lastige keus..
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Nog een klein vraagje over de komende cup (misschien heb ik het gemist in de discussie), maar gaan we rijden met schade aan, beperkt of uit?

    Ik merk in de oefensessies dat een klein beetje schade al erg veel invloed op het rijgedrag en de snelheid heeft (veel meer dan bij bijv. de Subaru's). Daarom zou ik voorstander zijn van rijden met schade uit of beperkt.
     
  16. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Bigga suggereerde rood/wit als kleurencombinatie.
    Kimi vond geel wit mooi.
    Dus mogelijk nog een geel/wit en rood/wit uitvoering.
    Ik heb nu een tussenoplossing oranje/wit:
    [​IMG][​IMG][​IMG]

    @Kimi NL: De Ford is inderdaad snel, maar de McLaren heeft de looks!!:+
    IK hoop dat BIGGA ook snel terug is van vakantie en ook de auto's kan testen.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2012
  17. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Schade staat altijd aan. Ook in de kwalificatie alleen kan je elkaar dan niet raken.
     
  18. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    L.S.,

    Schade en slijtage staat aan, net zoals bij de DTM. Zie ook OP fairplay and rules. Het is de bedoeling dat er clean gereden wordt en indien dat niet het geval is zal dat eerder consequenties voor de veroorzaker hebben dan bij de DTM.

    Verder nog een vraag gekregen over de grids; de sprintrace is reversed grid (o.b.v. kwalificatie). De hoofdrace start op basis van lobby points.

    Verder: @ Woods en deelnemers die niet eerder aan een cup van XBW hebben meegedaan, iedereen wordt op de voorlopige lijst geplaatst (wordt volgende week aangevuld door Flavour), echter is er maar plek voor 16 deelnemers. De organisatoren (FlA) bepalen wie er uiteindelijk defintief geplaatst gaan worden en wie er op de "back-up list" komen te staan. Dit vloeit voort uit deelname aan eerdere cups, niveau en race intentie.

    Ervaring leert dat de serieuze back up list rijders uiteindelijk een "vaste plek" krijgen. Er is dan meestal wel plek.

    Het is handig om voorafgaand een aantal keren mee te rijden als er een lobby wordt opgezet. Omdat het nu nog "vakantie" is wordt er niet structureel geraced. Voeg Asjemenou75, Flavourlicious of 1 van de overige deelnemers toe aan je vriendenlijst. Meestal wordt er wel iedere avond geraced tussen 20.00 en 22.00 uur.


    grt A.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2012
  19. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    @Asjemenou ik zou ook wel willen toetreden tot de FIA. Denk dat hoe meer mensen er naar een situatie kijken des te objectiever het wordt. Er kan dan altijd door twee anderen beoordeeld worden mits 1 van de FIA ergens bij betrokken is en dat lijkt me een goede zaak. Denvan dacht er misschien ook over om dit te doen dus misschien kunnen we de groep nog iets groter maken.
     
  20. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    @ Lloyall ; vet!!! ^^^

    @ ColdZ; toetreden tot de Fl(avour)A(sjemenou) kan, mits je natuurlijk door de selectie procedures komt . Je CV kan je per PM toezenden.:)

    Ik ben overigens wel van mening dat de objectiviteit tot nu toe nooit in het geding is geweest in de cups die onder "auspiciƫn" van de FlA georganiseerd zijn, ook in de gevallen dat Flavour of ik bij incidenten betrokken waren. Het wordt dan altijd nogmaals bekeken door een externe met echte race ervaring.

    Verder weet ik dat de organisatie met 2 man meer tijd kost, maar daardoor kan je ook weer snel schakelen en ben je in de opzet redelijk flexibel en zit je snel op 1 lijn. 3 personen is in mijn ogen ook meteen het maximum, want anders strand je echt in eindeloze discussies en voorkeuren bij de opzet.

    Verder denk ik dat het wel handig is om al verder te kijken. Dit zal naar alle waarschijnlijkheid de laatste cup (buiten misschien nog ff woensdagavond clubcompetitie tussendoor, TBC) zijn waarin ik tijd stop in de organisatie. Ik ga vanaf eind dit jaar structureel minder (vrije) tijd krijgen en anders heb ik helemaal geen tijd meer om uberhaupt te racen....dus wat mij betreft join the club.
     

Deel Deze Pagina