1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dus mocht hij dat willen, dan zou ik heeeeeeeeeeeeeel graag mijn scroll naar hem willen sturen.

    Het ging mij niet echt om de mount, maar krijg je als verzender niet ook dat level 80 gebeuren? :confused:
     
  2. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dus alleen maar een mount, fuck it zeg. =(

    Naja, zal wel een reden voor zijn, maar die ene extra char per scroll naar 80. Tegenwoordig gaat het levelen bijna net zo snel als boosten. :emo:
     
  4. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    hee Yellow,

    ik heb gister al weer voor een maand betaald, en zag toen pas dat je met die scroll iemand terug kan vragen om naar wow te gaan. sorry..of geld het ook als je al weer bezig bent..denk het niet.

    zo maar als mijn adons staan weer door elkaar, en kan de helft niet eens verplaatsen..vanmiddag maar weer even verder kijken. ook von ik het erg haperen (heb een pc van een half jaartje) hoop dat het alleen in orgimir.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Geeft niet hoor. Ik heb ook niet zo'n haast meer nu de verzender dus geen level 80 boost kan krijgen. Ik ga mijn alt van level 70 toch niet levelen voor MOP uit komt. Heb eerst wel zwaar genoeg aan MOP denk ik. Zodra MOP uit is wacht ik de eerste raid resultaten af en dan weet ik ongeveer wanneer ik weer kan levelen met een build van een ander. :+
     
  6. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Nieuwe talents zijn juist zo gemaakt dat je niet meer hoeft te min-maxen om het beste uit je char te halen. Maakt dus geen ruk uit welke talents je kiest, elke heeft nu zijn voor en nadelen voor bepaalde situaties (wel of geen aoe enz)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    AOE heb ik niet begrepen: Betekent dat all on enemy ofzo? Ik kom nog altijd afkortingen tegen die ik niet begrijp.

    Wel nice, want dat is de kans dat je een foute build hebt echt nihil.

    Kun je glyphs en dergelijke nog wel zien dan? :eek:
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    AoE = Area of Effect
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    In DK taal: Death and Decay, bedankt. Iets waar een tank dus op moet letten als die tegelijk een group en of boss pulled.

    Ik onthou ze ook niet allemaal. :'-(

    Weet jij hoe het dan met glyphs zit in MOP? Kun je die dan nog wel zien, of zijn die helemaal niet meer nodig?

    Met zien bedoel ik armory, net als nu nog met de talen specs.
     
  10. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik speel de beta van MoP en glyphs zijn er nog gewoon. Er staat zelfs een oversized tauren in Orgrimmar (Flaskataur, Esq. heet 'ie) die glyphs verkoopt.
     
  11. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch gaan volgens mij bepaalde talents wel enorm voor de hand liggen. Mages hebben bijvoorbeeld een paar talent tiers er tussen zitten waar gekozen kan worden tussen Frost, Arcane of, Fire. Met specialization bonus gaan er overduidelijke keuzes zijn.

    Het leuke is wel nu dat er bij bepaalde tiers veel meer overwogen moet worden of je voor een persoonlijke prestatieverbetering gaat, of een talent waarbij de raid juist meer profijt heeft.

    Mja, ik moet het nog wel gaan zien. Ik mag hopen dat je wat meer verdedingspells nodig hebt bij heroic raid encounters, anders gaan een hoop talent keuzes onzinnig zijn, te PvP georienteerd.
     
  12. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie gaan er allemaal weer spelen met MoP? :D
     
  13. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb hem gepreorderd :) De laatste maanden heb ik WoW niet meer aangeraakt maar wellicht dat deze expansion me weer laat spelen. Momenteel vermaak ik me iig prima met Diablo en Tera.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik, maar ik denk pas een paar weken na de release. Echt, toen Cata uit kwam waren die zones niet te houden. 8)
     
  15. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Boeiend, dat vind ik juist het gave van een nieuwe expansion :) Iedereen wilt weer levelen, je krijgt vaak hulp van anderen, pvp is redelijk balanced dan en je kan vaak genoeg gewoon normaal met elkaar communiceren :)

    De launch van een nieuwe expansion vind ik altijd wel wat hebben.
     
  16. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik mooi niet. Ik ben een paar maanden na Cata gestopt en MoP is geen reden voor mij om weer te gaan spelen. Het is zó noobvriendelijk gemaakt, LFR? (ook al was dat eind Cata, daarvoor was ik gestopt) serieus? Pet battles? Ik heb er eentje gedaan en het is precies als pokémon... Dungeons zijn ook behoorlijk saai.

    Alleen de quests gaan tot nu toe wel, maar om daar €35 + €12 voor te betalen, ga ik niet doen.
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik ben pas getransferred naar Sylvanas - Alliance. Nog meer mensen hier die daar spelen?
     
  18. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar, ik zit nog steeds te twijfelen (sinds december gestopt) maar ik laat het lekker zo, goede herinneringen aan gehad maar er zijn nog zoveel games die ik wil spelen + die gaan komen. Ik zie mezelf weer no-lifen in cities ( :emo: ) of tijd verspillen aan retards. :p

    Ik heb altijd op Sylvanas gespeeld maar een half jaar voordat ik gestopt ben geswitcht naar Outland, Sylvanas was een leuke server, druk etc. en goede guilds.
     
  19. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    gebruiken jullie ook adons? na opnieuw wow geïnstalleerd te hebben op mijn nieuwe pc zijn alle adons weer gereset (en weet ook niet echt meer hoe ik het had) maar welke adons vinden jullie een must? ik gebruikte titan panels, maar die werkt niet helemaal lekker meer.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    True, maar dan moet je server er wel naar zijn. :emo:

    Nee, ga niet transfer doen, dat komt puur om vrienden die ik op Runetotem heb.
     

Deel Deze Pagina