Wat lijkt het beste??

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tri>X<pleDIe§eL, 24 jun 2003.

1. Tri>X<pleDIe§eL

Tri>X<pleDIe§eL VIN DIESEL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg vanmiddag een game van me vader maar ik vond er niks aan.
    Nu wil ik hem terug brengen ( binnen 24 uur ) maar ik weet niet welke game mij het leukst lijkt en het beste.
    Kunnen jullie mij helpen??
    Zal ik hem inruilen voor PGR of zal ik geld bijleggen voor brute force??

2. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    welke game kreeg je?

3. Tri>X<pleDIe§eL

Leuk Bevonden:
    0
    James Bond: Agent under fire.

Bleek toch niet mijn type spel te zijn. :'-(

4. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    controls zijn kut :mad: waar issie gekocht?? (hij wsa 30 euro toch?)

5. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    wat trekt je ?

Race --> PGR x Rallisport challenge
    vecht --> Doa 3
    sport --> THPS 3 ....

anders geld bijleggen :)

6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik zou voor Brute Force gaan (als dit jouw spel type is) want hij is cool, lees de vele threads maar eens die hier verspreid staan op het Forum.

7. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je van racen houd, moto gp 1 is goed en 30 euro
    Moto Gp 2 is beter en 60 euro.

8. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Ik wist niet als dit mocht.
    die van mij werden altijd gesloten, maargoed.

On-topic:
    Je kan iedergeval alleen maar kiezen tussen de
    classics want die zijn volgens mij allemaal 30 €

9. Tri>X<pleDIe§eL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou het meest van actie spellen en race spellen.
    En ja hij was 30 euro en PGR heb ik al een keer eerder geleend en die heb ik al voor een deel uitgespeeld en om dat spel nou te kopen krijg ik denk ik een slecht gevoel over.
    RSC lijkt me ook wel leuk maar heel soms vind ik rally leuk... niet altijd :'-(

En Brute Force...ja volgens mij tot nu toe het leukste en beste spel in de winkels.
    maar dan moet ik weer wat geld bijleggen.
    Ik wil een spel met een goede multiplayer en een leuke singleplayer waar je nog wel een tijdje mee bezig bent.
    Heb net al allemaal gekeken maar is best moeilijk :)

10. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    dan zou ik gaan voro moto gp 2.... 36.50 op gcshop.nl...dus egt een leuke singleplayer en op live en multiplayer is ie helemaal vet

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    nico.. hij zegt tog: of zal ik geld bijleggen en bf halen..
    lezen dude..

maaruhm ik vind het wel een nuttige thread voor desbetreffende persoon, ik zou hem zeker aanraden om eerst te kijken naar zijn favo genre, kijken of ze daar een classic in hebben, en stel dat je favo genre al tacticalt thirth person is, dan meteen voor bf gaan, of als je ergens maar denkt dat bf wel leuk is, dan gewoon meteen halen.. uhm srry voor mijn vage zinnen, maar ik ben in een vage bui:)

maar anyway, ik denk voor de rest dat je het met deze antwoorden moeten doen, want hoe kunnen wij je voor de rest helpen? kies het spel naar je favo genre uit..

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als je in de 30 euro liga blijft is Rallisport Challenge een prachtige koop, maar ook Buffy en PGR zijn die 30 euro wel waard - Het is te begrepen dat Agent Under Fire wat tegenvalt.

13. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Rallisport is echt een prachtgame hoor, ik heb 'm ook gehad en die hill climbs door de bergen zijn zwaar cool ;)

14. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RSC is een goed spel, ook gaaf is dat bergracen.

bass laat me niet meer zo schrikken ja, je hebt het over de pc-versie.

15. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Yep het is meer arcade rally maar het is echt een heel leuk spel! En ook al is het een van de launch titels geweest de graphics zijn nog altijd TOP:)
    En in multiplayer is ie ook fun.

16. Tri>X<pleDIe§eL

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt allemaal... ik dacht eerst van als ik een goed racespel zou willen hebben dat ik dan het liefst een racespel heb met de auto's die nog een beetje op die auto's in 2Fast2Furious of Fast & the furious lijken.
    Maar tot nu toe is er geen spel die zulke auto's heeft.
    MotoGP leek me wel wat omdat ik veel erop heb gespeeld..was ik wel mee tevreden.
    Of voor de actie in Brute Force.
    Nou ik denk er nog goed overna.... morgen breng ik hem terug.

17. Tri>X<pleDIe§eL

Leuk Bevonden:
    0
    RSC heb ik ook een tijdje gespeeld en ik vond hem wel goed speelbaar maar ik denk dat als ik het speel weer zo iets krijg van.... bah dit is een grote miskoop.
    Ik hou niet altijd van rally eigenlijk.

18. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Is inderdaad niet duur, helaas voor PC |:- . Ze verkopen hem wel voor de Xbox maar dan is ie 52.50 .

Misschien is Midnight Club 2 iets? Is met streetraces en dus in de trant van de 'fast en furious' films. Is wel wat duurder, op gcshop.nl 49,50 incl. verzendkosten.

19. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het spel houden omdat het een kado is van je vader. Ja het spel zuigt....en tuurlijk zul je een ander spel veel leuker vinden......

maar toch vind ik dat je een kado niet moet omwisselen....ik doe het niet uit respect voor de gever....

maar uiteindelijk draait het toch om jouw plezier. Als je denkt dat je door het om tewisselen zijn kado meer zal waarderen doe het dan maar. maar vergeet niet dat het om het idee gaat en niet om het kado zelf.

----> maar zins ik toch wel weet dat je iets anders gaat kopen raad ik je aan om:

ach koop gewoon motor gp

Laatst bewerkt: 24 jun 2003
  20. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    als je tot vrijdag wacht kan je 'm ruilen voor midtown madnesss 3 moet je alleen wel wat bij betalen, nou ja ik weet 't ook, je kan ook gewoon vragen of je je geld terug kan krijgen en dan wachten voor een echt leuk spel wat jij leuk vind, het is wel een kado maar het gaat er toch ook om dat je het een leuk kado vind en er vaak mee speelt? ik bedoel je kan ook zeggen: uit respect ruil ik het spel niet maar leg ik het spel in de kast... nee daar word je vrolijk van :+

Deel Deze Pagina