1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox LIVE Arcade Games [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 12 jan 2012.

  1. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    zou hem niet eens kopen man.,
    Hij is maar 2 uurtjes lang..
     
  2. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij gaat er ook niks boven echte kasten hoor! Ik heb er ook tientallen gespeeld. Attack from Mars komt ook uit trouwens, en Monster Bash, The Twilight Zone (met behulp van Kickstarter). Ze schijnen ook bezig te ambient lighting, zodat je zelf het licht in de kamer kan dimmen enzo, erg tof lijkt me dat!
     
  3. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice, wil ik Hybrid proberen, blijkt dat er alweer een probleem is met de servers. Dan ga ik echt geen 1200 punten neerleggen als het meteen al zo begint.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Sju, ik loop alweer warm voor de volgende Summer game.

    Een combo-based actie platformer, met RPG elementen en mooie geanimeerde 2d graphics , in de stijl van Odin Sphere and Muramasa? Focking count me in. Dit wordt genieten van het weekend...




     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2012
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ondertussen al wat nieuwe info over Jet Grind Radio en DLC voor Tony Hawk met levels uit THPS3?
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Laatst bewerkt: 15 aug 2012
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ziet er interessant uit :) Maar wacht wel tot ie in de DOTW komt. Nog teveel arcade games liggen.
     
  8. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier nog mensen die Awesomenauts spelen? Die game is echt... wel... awesome :9
     
  9. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ga ik in de gaten houden! Ziet er prachtig uit. Net zoals Grave wacht ik totdat ie in de DOTW komt, heb nog te veel ongespeelde spellen liggen.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik ga hem wel halen. Dacht dat ie 1200 punten is en voor zoveel quality content vind ik dat niet veel. Ben vrijdag en zaterdag thuis en dan ga ik zeker tijd aan Dust besteden. Zijn er sowieso al gamers hier die de titel hebben gekocht?
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Trial speelt iedergeval lekker weg. De hele stijl is ook leuk gedaan. Soms beetje hectisch, zeker een DOTW aankoop wanneer die is.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  13. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Over Dust:

    - Featuring music by Alex Brandon

    Instant must buy! Die man is koning op het gebied van gamesmuziek. Hij heeft oa muziek gemaakt voor Unreal, UT en Jazz Jack Rabbit.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    En hij is goed, heel goed. De wonderschone graphics en animaties, gecombineerd met de sfeervolle music tracks die je op de achtergrond hoort... geweldig. Soms zwelt de muziek aan, om later weer heel sereen op de achtergrond te kabbelen. Buiten dat levert de combat tot nu toe erg veel voldoening op. De moveset is behoorlijk creatief. Zo is het mogelijk om met Dust een korte jump in de lucht te maken en daarna als een kamikaze torpedo door al je tegenstanders heen te vliegen. Combineer dat met die energie balletjes van Fidget die massaal achter je aan vliegen en je hebt een combo killer move. Ik heb nu zo'n vijf plus uren op de klok staan (waarschijnlijk langer omdat ik diverse keren dood ben gegaan) en het is een meesterlijk spel tot nu toe. En dan te bedenken dat buiten het audiogedeelte dit het werk is van maar één persoon.

    Mensen, gewoon kopen die hap, al is het maar tijdens een actie. Je gaat er geen spijt van krijgen en dit soort labour of love verdient al onze support.
     
  15. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Helemaal mee eens. Echt top deze game. En het maakt ook de summer of arcade toch nog succesvol voor mij. Samen met deadlight parels.
     
  16. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    Niemand die counter strike gaat halen van de week? Hoor er niets over! Op de pc is hij super!
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Nog vrijwel niets over gehoord of gelezen. Geen idee of ik het eventueel ga halen, en voor welke console.
     
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat is het punt juist. Door de community en "custom maps en content" is hij super op de PC. ;)
     
  19. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ik ben wel van plan CS te halen indien de trial me aanspreekt, ik wist alleen niet dat de game deze week al uit zou komen, ben benieuwd!
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Zeker, al ruim 60 uur, beste XBLA game in jaren.
     

Deel Deze Pagina