[PC] Niuw PC kopen

Discussie in 'Games' gestart door -Myotis-, 15 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Myotis-

-Myotis- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goedendag heren aangezien mij pc het begeven heeft wil ik graag een nieuwe pc kopen en mijn ogen vielen op deze computer;

De HP Pavilion P6-2104ED

ProcessorIntel Core i7 2600
    Intern RAM-geheugen 6 GB
    Opslagcapaciteit 1 TB
    Type videokaartAMD Radeon HD 7570 (2gb)
    BesturingssysteemWindows 7 Home Premium

Gehele specificatielijst.
    http://www.computerstore.nl/product/172302/hp-pavilion-p6-2104ed.html#product_specifications

Ik zoek geen game pc maar meer een krachtige allrounder die wat moet kunnen draaien. Wil m voor school gebruiken, maar af een toe een game erop spelen wil ik ook wel doen.
    Ik ben niet van plan om games te spelen op max setting (zou wel fijn zijn)of ben eigenlijk meer een simpelere ganmer. Counterstrike Global Offensive, Portal 2 etc. Maar ik wil in de toekoemst mischien wel weer wat meer..

Vandaar mijn vraag is dit een redelijk krachtig PC?
    Owja kost 750 euro bij MM zonder scherem. Budget is ook rond de 800 euro. Tips of heb jullie andere sugessties laat me het weten aub.

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Je spreekt jezelf een beetje tegen... Je wilt niet echt een gamer PC maar toch wel nieuwe games spelen. Je wilt niet perce op max settings spelen maar toch ook weer wel, je bent een simpele gamer maar in de toekomst misschien niet????

Wellicht wat makkelijker voor ons als je echt zegt wat je wilt... Een school PC heb je voor 400 euro ( laptop desnoods ) een game PC vanaf 700 net wat je wilt. Wil je 2 jaar vooruit kunnen en alles kunnen draaien kom je al een stuk duurder uit, boeid het je niet weer net wat goedkoper.

Wel 1 tip. Spaar anders nog eventjes. Een PC kopen en achteraf miskoop hebben is echt het kutste wat er is, of erachter komen dat je over 6 maanden iets al niet goed meer kan draaien. Beter nu iets meer uitgeven als straks heel veel moeten verbouwen. ( vind ik )

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Helemaal waar wat hierboven gezegd wordt. Heb het zelf in mijn jongere jaren ook meegemaakt, in de zin dat je altijd problemen kan krijgen als je later nog verder wilt ombouwen. Kan me nog goed herinneren dat ik na 2 a 3 jaar een gloednieuwe videokaart erin wilde bouwen. Volgens mij ging het destijds om een Nvidia 6600gt van XFX, in ieder geval een tijdje terug al voor de PC-kenners hier.

Enfin.... gekocht, en toen bleek dat de voeding niet genoeg Wattage bevatte, dus moest er een nieuwe voeding in wat mij al snel ruim 100 euro kostte. Dat gekocht, een nieuwe kast erbij gekocht (want ik had destijds ook een HP met een wat kleinere kast), dus liep dat al snel op tot 150 euro. Maar hij werkte nog steeds niet...... pfff bleek er wat met de moederbord te zijn volgens de computerwinkel. Achteraf dus een Ati 9800pro erin gedonderd die niet veel minder was dan de 6600gt.

Wat hierboven al werd voorgelegd, als je dan een game PC wilt hebben voor misschien in de toekomst, dan heb ik voor jou één advies (naast wat Dagger vertelde): je kan denk ik beter een PC zelf samenstellen. Vaak bespaar het je kosten en heb je een betere videokaart en voeding.

4. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    zou hem gelijk Kopen kopen kopen je bent toch niet gek!

5. -Myotis-

-Myotis- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat het is ik zoek denk ik meer een Krachtige Allrounder. Mainly work/school. En games spelen is zeker welkom. ben niet van plan een hardocegamer te zijn zoiezo niet maar wil games spelen als Counterstrike Global Offensive, Portal 2 eventueel COD Black OPs 2 etc. dat af en toe spelen zonder veel moete/problemen en ik ben blij.

Sorry als jullie me verkeerd hebben begrepen want heb snel een pc nodig en eventueel later koop ik wel een game pc als ik dat zou willen.

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    De nieuwe CoD black ops 2 word gemaakt met de nieuwe engine... dus dan ga je toch tegen de richting van een game pc =)

7. -Myotis-

-Myotis- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snap ik wel maar kan het me niet veroorlovem ga toch niet zoiezo uren achter de pc games het is meer een leuke toevoeging. Trouwens, ik hoef de spellen niet op maximale settings te gaan spelen. zou natuurlijk wel leuk zijn maar jou know what i mean.

8. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.052
    Lol nee hoor, die draait nog steeds op de engine die ze al vanaf Cod 2 gebruiken ;).

9. -Myotis-

-Myotis- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je voor een desktop gaat zou ik zelf bouwen! Weet niet of je een beetje kennis hebt? Ik heb 3 jaar geleden voor 900 eu zelf pctje gebouwd. Ik draai D3 alles op zijn mooist, crysis kan ik spelen en hij is rap zat. Als je hulp nodig hebt stuur je maar een pm :)!

11. -Myotis-

-Myotis- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar jongens als jullie mij zouden aanraden tussen HP en ACER, welke zouden jullie mij aanraden?
    Zoals jullie ook kunnen zien staat ACER net wat voor kwa specs. Maar de HP heeft wel een i7 2e gen proccesor tegenover ACERS i5 3e gen. en hoe zit het met kwaliteit van de 2?

12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Laat ik het even duidelijker maken voor je:

http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=153101
    Is het topic waar je met al je vragen terecht kunt. Op de laatste paar pagina's zijn meestal systemen te vinden die aan jouw eisen voldoen.
    Lees sowieso de eerste post door, zodat je de members die je willen helpen van voldoende informatie voorziet.

Ik sluit deze en verzoek je verder te gaan in het algemene topic. Succes!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina