1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Gister Total Recall in de bios gezien.
    Niet eens zo gek lang geleden origineel gezien, maar zaten toch wat dingen bij die anders waren. Normaal ben ik niet zo van dit soort films, maar moet zeggen dat ik hem wel vermakelijk vond.
    In origineel ging ie nog naar mars, nu reisden ze tussen 2 bestaande continenten en was die rekall stoel enkel om even zn geheugen soort van te herstellen.
    Vond het op den duur alleen beetje vaag wat nou met The Fall meeging en wat niet. Dacht dat het een kleine 'shuttle' was (stukje waar je die lui in de stoelen ziet zitten), maar al die gangen ed gingen blijkbaar ook mee. In dat geval zou het kunnen dat die op het eind al aan het reizen was (duurt 17min), terwijl ie bom timers op 15min zet, die na aankomst en een gevecht pas afgingen. Het is dan wel een beetje suf, dat The Fall echt takkehard gaat, maar dat ze rustig buitenom naar boven kunnen klimmen en erop kunnen staan etc. 8)
     
  2. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Origineel was gisteren op tv :+
     
  3. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    vorige week trouwens eindelijk eens "the Departed" gezien. Had m al jaren op dvd liggen maar nog nooit gekeken. Wat een geniale film_O_
    Vooral Mark Whalberg is een baas in die film!
     
  4. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ooh, dat verklaart een hoop :+ My bad!
     
  5. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Denny's? 24/7 open en 2e burger gratis :cool:..

    Volgende week dinsdag naar The Expendables:). Kijk ook erg uit naar Taken 2!
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En de nieuwe Bourne. :)
     
  7. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja die draaide gister. Waren 'n paar huisgenoten naar toe geweest maar had geen zin om 2x achter elkaar naar de film te gaan. Vonden 'm wel goed!
     
  8. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Denny's bedoel ik ja, foutje! Geniale tent met die gigantische porties! Heerlijk om daar na het stappen naar toe te gaan!
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Arnie is lekker bezig. Maar hij word wel oud. :D

     
  10. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren heb ik dan eindelijk Goodfellas gezien. Wat een fantastische film! Qua verhaal lijkt het ontzettend veel op de game Mafia 2, wat naast de Mass Effect-serie één van de beste games is die ik ooit heb gespeeld. Ik raad dan ook de (weinige) mensen die deze nog niet hebben gezien zeker aan om deze eens te gaan kijken.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814


    Regisseur van In Bruges, die was awesome. Dit ziet er ook geweldig uit, stuk met Christopher Walken en shotgun. :lol:
    Snatch maar dan met een hond. _O_
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2012
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Cabin in the Woods

    Mijn god _O_ De film begint als een hele standaard Amerikaanse tienerhorror film, maar gooit daarna het hele plot om en het verhaal zelf breekt bijna the fourth wall. Zeker in m'n top 5 beste horrorfilms ooit gemaakt dit :D

    En van wie is dit meesterwerkje? Jawel, mr. Joss Whedon. :cool: Kan die gast iets fout doen?

    9/10
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Total Recall

    Verrassend goed moet ik zeggen. Het is wel een remake. Maar in veel grote lijnen is de film totaal anders. Dus voelde niet echt als een remake aan. Het is wel serieuzer dan het orgineel en was er meer actie. Met name de actie was heel goed gedaan imo. Zeker de vechtscenes met Lori (Beckinsale) die echt een tof personage neerzet. Op het einde had ik echt het gevoel van he dit is best wel tof geworden.

    7.5/10
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  15. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Snatch is epic_O_
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gisteren alweer Kingdom of Heaven - Director's Cut (blu-ray) gekeken, maar nu voor het eerst met m'n 2.1 audio set.

    Heerlijk! _O_ Wat een beeld, wat een geluid, wat een film. De bioscoopversie is zéér matig, de director's cut (nét meer dan 3 uur) is echt geniaal. Heerlijke film.

    Heb samen met m'n ma gekeken, zij is docent en helemaal geschiedenisgek en zij vond het fantastisch om zoveel feiten te zien. De film is historisch accuraat in bijna alles, dat is echt heel mooi.

    Binnenkort eens de Troy - Director's Cut proberen, die schijnt ook de moeite waard te zijn.
     
  17. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Eindelijk The Dark Knight Rises gekeken. Kan er kort over zijn: even goed als The Dark Knight.
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Misschien vanavond maar weer is kijken, :+
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is gewoon bizar het verschil tussen de DC en normale versie.

    Btw viel me gister weer op bij Total Recall dat de ondertiteling soms weer echt vaag was. Niet zo erg als toen bij TDKR maar nog steeds niet goed.
    Misschien ligt dat aan mij. Omdat ik toch wel de laatste tijd veel series kijk zonder ondertiteling en als ik het gebruik het Engelse ondertiteling is. Maar in de bios is het de laatste tijd niet veel soeps.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2012
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat jij die nog niet gezien hebt. :eek:

    Op BR nog beter qua beeld iig, dan Kingdom of Heaven. En bij deze film zitten ook wat extra scenes verwerkt, alleen een stuk minder dan KOH DC.

    Echt, DC heef ook meer Blood and Gore die wel meer toevoegt aan de gevechten, met name aan het begin.

    Sommige stukken zijn echt _O_ Wel dus de DC van deze ook nemen. Is ook het kopen waard, net als de BR van KOH. _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina