1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mafia II [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 29 sep 2010.

  1. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de DLC's voor de helft van de prijs gekocht (dus allebei voor 800 MP). Als die aanbieding zich nog een keer voordoet, zou ik ze wel kopen. Heb je er heus lol van.. maar voor 1600 MP; nee, daar zijn ze niet goed genoeg voor naar mijn mening.
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Zojuist uitgespeeld op hard, erg leuk spel.
    wat is er aan de hand op het einde? komt er een vervolg of krijg je vrijheid terwijl Joe wordt vermoord?
     
  3. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze zelfde vraag heb ik hier ook gesteld een tijdje terug. De meesten hebben gezegd dat het zeer waarschijnlijk is dat Joe wordt vermoord. Hij was nou eenmaal 'geen onderdeel van de deal'.
    Het zou natuurlijk mogelijk zijn dat Mafia III verder gaat waar het tweede deel is geëndigd.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2012
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Hmm ok thanks,

    En weet iemand meer over playboy magazine #46? die je in Chapter 7 op de gang voor Joe's appartement hoort te vinden?
     
  5. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat gebeurt er eigenlijk als je zonder benzine komt te zitten? Heb je dan nog een mogelijkheid om de auto te behouden?
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2012
  6. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Even een vraagje":)

    Ga denk ik vandaag de game uitspelen (vermaak me erg met deze game)maar vroeg me af of ik na het uitspelen gewoon een Chapter kon laden voor het vinden van de Wanted Posters?
    En of iemand een goede duidelijke guide/video heeft voor me..

    En zijn die DLC nog de moeite waard om te halen?

    Tnx:b:
     
  7. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Even op een rijtje:+

    - For the Playboy magazines you have to play through the game one more time, since the magazines are locked to each chapter. For the wanted posters you can just load any chapter and get them all.
    - Dit vond ik een zeer handige guide: http://www.gamesradar.com/mafia-2-wanted-poster-guide/
    - Die DLC heb ik gekocht voor de helft van de prijs toen ze in de aanbieding waren. Ik moet zeggen dat ze wel echt minder leuk zijn dan het gehele spel, maar als je Mafia II erg leuk vindt, zeker de moeite waard. Ik heb daar nog zeer veel uren ingestoken. Joe's Adventure is nog wel stukken leuker dan Jimmy's Vendatta.
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Eenmaal uitgespeeld kan je volgens mij niet meer alles terug laden, maar kan daar ook naast zitten. Een guide kan je vinden op Youtube -> Achievement Hunter Mafia Wanted Posters. Die hebben overal guides voor, en ik meen mij te herinneren ook voor dat.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Je kan gewoon de chapters los starten, voorzover ik weet, en daarin de Playboy magazine pakken. ;)

    Wanted posters was geloof ik het beste te doen in Chapter 12 of iets dergelijks.
     
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Bedankt allemaal..:)
    Dan speel ik hem eerst uit en doe ik daarna de Wanted Posters..
    Kost denk ik nog best veel tijd om te halen denk ik??
     
  11. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Met die wanted posters ben je wel even bezig, dat klopt.
    Overigens vond ik het wel erg leuk om te doen, want je ziet echt alles van de stad:thumbs:
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Enige game waarbij ik het echt leuk vond om alle collectibles te halen. Zoals Diablo al zegt zie je de gehele stad, daarnaast vind ik de auto's in Mafia 2 voor een 'freeroam' game erg fijn rijden. Ik heb nooit de DLC's aangeschaft omdat voor de eerste redelijk negatief werd ontvangen, misschien toch nog maar eens doen. Een van de tofste games die ik op deze generatie consoles heb gespeeld.
     
  13. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Het klopt inderdaad dat die DLC's erg negatief zijn ontvangen, maar dat komt omdat het (op zich logisch) wordt vergeleken met het volledige spel. Het klopt dat er inderdaad minder filmpjes voorbij komen en dat missies dus niet meer worden aangekondigd, maar het blijft leuk dat je af en toe nog eens een keer iets nieuws met Mafia kan doen. Als je het zo bekijkt, is het zeker de moeite waard. Zoals ik al zei, vooral bij Joe's Adventure, omdat je daar toch wat meer van die 'cutscenes' krijgt en daarom het idee hebt dat je gewoon het 'echte' spel speelt. Er zitten toch wel een aantal heel vette missies bij, die je als fan niet mag missen!
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Net de game uitgespeeld maar was echt teleurgesteld in het einde..:{
    Beetje jammer..
    Voor de rest erg mee vermaakt..
     
  15. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was een beetje in de war gebracht door het einde, maar zeker niet teleurgesteld....
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het is gewoon een echt einde dat bij een mafia spel hoort.
     
  17. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het helemaal mee eens:)
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Dan zal het wel aan mij liggen;)

    Net alle Posters gevonden..:thumbs:
     
  19. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Posters zoeken vond ik erg leuk.
    Heb net gezien dat ik in de uitbreidingen nog niet alles heb gevonden. Weet iemand misschien of je d.m.v. chapter select op zoek kunt gaan naar de playboy's in Joe's Adventure?
     
  20. Xx L0sTkILleR xX

    Xx L0sTkILleR xX Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mafia 2 vandaag 2dehands gekocht bij de gamemania, nu heb ik echter een probleem. Soms val ik gewoon onder map en kan ik helemaal niks meer. Er zitten wat krassen op de cd maar de rest werkt gewoon prima? Is er iemand bekend met dit probleem? Of ligt het gewoon aan mijn cd?
     

Deel Deze Pagina