1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon's Dogma [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 jun 2012.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Voor alle duidelijkheid, omdat jij Easy mode nog niet kent, maar dank voor je respect:

    Easy mode laat je alleen maar extra schade doen lijkt het, met striders en assassin's in het bijzonder.
    Je ontvangt echter nog altijd dezelfde schade van de vijanden. Ben al een paar keer gewoon dood gegaan.
    Het enige wat die easy mode inhoud is dat je wat extra schade doet, maar de meeste monsters ben je nog wel een tijdje zoet mee.
    Ben ook al geruime tijd met die Ur Dragon bezig en hoop, nu ik NG+ heb vrijgespeeld, dat ik niet weer overnieuw hoef. Had bijna 5 balkjes weg.
    Easy Mode valt redelijk mee, je moet echt nog wel eens billen knijpen. Ja, je moet ook niet verwachten dat het nog moeilijk is boven level 100 he? ;)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ur Dragon nu op de helft, later verder.

    Dat is nu het nadeel van het onbreken van een fast travel systeem. Iedere keer weer heen en terug lopen naar Cassardis, vanaf Gran Soren.

    En die Rift Crystals deugen ook niet. Ze zijn veel te duur en je kan er voor die prijs niets mee. :emo:
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zeg toch ook niet dat ik verwacht dat het bij 100+ nog moeilijk is? Verder ga ik er niet op in, want ik heb gezegd wat ik van zo een Easy mode vind (ja ik weet wat ie inhoudt) en jij vindt het op die manier gewoon leuker. Klaar. Ik ga er verder niet moeilijk over doen, maar dat moest ik gewoon kwijt. :p
    Waarom blijf je dan heen en weer lopen? Als je weggaat bij de Ur Dragon gewoon gelijk terug naar binnen gaan. In 1 keer dat beest omleggen. :cool: (hoe lang, qua tijd, ben je al bezig met dat beest? Een uur? Meer? Ik vond het wel wat hebben dat het zo lang duurde. Ook niet tussendoor gesaved, dus hield het lekker spannend :+)
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zo lang was ik nog niet bezig. Misschien een kwartier en ik zat al op de helft, mede door de combinatie pawns Cindy en Emma.

    Vuur helpt wel omdat rotbeest een tijdje aan de grond te houden.

    Ga hem zo maar weer eens proberen.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Bij het exitten van de area saved hij automatisch, had ik al eens gezegd *)

    Maar waarom Yellow terug loopt naat GS snap ik ook niet helemaal. Hooguit ff naar de merchants in cassardis als je wat nodig hebt, maar anders is het idd, exit en gelijk weer naar binnen ...
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh ja, nou het leek spannend want dat wist ik toen niet. :+ Het is iig leuker om het als 1 groot gevecht aan te pakken dan supplies etc bij te vullen tussendoor. :p
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, had ik ook niet nodig. Had ook iets van 60 0f 70 wakestones dus dat zat ook wel goed ...
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. :cool:
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ok, Ur Dragon iets over de helft van het allerlaatste balkje.

    Wil je een pijl gebruiken van 300.000 Gold, die hem dat laatste stukje zo zou moeten omleggen. Raak je hem wel, gaat die niet dood. 8)

    En WTF moet ik nu nog raken en vooral hoe? Ik kan echt niets meer raken en Emma, Cindy en mijn Arwen kunnen kennelijk ook niets meer.

    Hellup, wil hem zo graag neerhalen. Ben er echt al een hele tijd mee bezig. Iemand nog een goede oplossing? :'-(
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Alleen de glowing parts. Bij mij was als laatste de vleugel(s) over. Is moeilijk te zien, maar die gloeien ook wat. Probeer eens de vleugels continue te schieten.

    Als dat niet werkt, tegen hem opklimmen, zit er ws een plekje nog boven op zijn rug...
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zal het misschien vandaag nog een kans geven.

    Hoe die verzinnen die Jappen dit zeg. :emo:
     
  12. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Die speciale pijl werkt niet op de bosses, dat zou het veel te makkelijk maken. :p
    Bij de Ur dragon schakelt ie wel in 1 keer de glowing point uit waar je op mikt, maar al bij al is dat gewoon geldverspilling...
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja en ik zat net te Googlen en nu blijkt dat de uiterste van de vleugels waarschijnlijk de laatste stukjes zijn die ik kan raken.

    Jezus, pawns zijn ook te achterlijk om echt wat te doen. A.I. bedroevend.

    Had namelijk naar wat tactics gezocht en iedere keer kom ik de uiterste van de vleugels tegen.

    En laat je daar nu net niet bij op kunnen klimmen of fatsoenlijk op kunnen schieten.

    WTF, iemand nog een goede tip? :eek:
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Niet op easy spelen. :cool:
     
  15. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Met magic archer als vocation is het echt makkelijk, dan heb je zo'n soort doelzoekende pijlen.
    Holy damage werkt trouwens het beste op de Ur dragon
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Misschien maar even Vocation veranderen, maar dan wel van mijn main Pawn.

    Alleen ben ik dan genoodzaakt eerst een hele tijd te questen, omdat je opnieuw de skills allemaal moet halen/kopen.
     
  17. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Zo, ook de game vandaag uitgespeeld. Tof einde moet ik zeggen. Nu bezig in de post-game. Everfall is een vet gebied, alleen wel frustrerend zo af en toe.

    Ook even een poging gewaagd tegen de Ur Dragon. Maar toen ik voor het eerst op het veld liep, verscheen ie niet maar wel wat vijandige pawns (??), daarna ging ik even kijken in de toren daar achter en bleek ie toen opeens wel op het veld te zijn. Dus ik terug rennen, ging ie alweer weg. Leuke eerste poging dus. :
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik had precies hetzelfde 8)
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat is normaal. Eerst wat vijandige pawns en even later komt het draakje pas aangevlogen. edit: Oh, over het stuk heen gelezen waar ie ook weer weg vloog. :+ Nee, dat is niet normaal. :p
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2012
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Mijn pawn is een mage met healing spells maar zo super healt ze niet hebben jullie miss tips om der beter te maken? Ben lvl 31 nu
     

Deel Deze Pagina