Bij mij is afgelopen week mijn xbox gejat. Alles kan geregeld worden bij de verzekering maar mijn controller hebben ze laten liggen. Alleen de verloop stekker van de controller naar de xbox hebben ze gejat. Kan je die los ergens kopen?
Ik kan me nier herinneren dat de topic starter heeft gevraagd of hij stom was of niet. Ik neem aan dat je het niet zo bot bedoelt. Sander: Je kan eventueel kijken bij speciale game zaken zoals Discovery en Replay. En anders kun je ook de Xbox helpdesk bellen of dat zei er eentje kunnen toesturen oid.
Misschien heb ie dat wel gedaan en stelt ie deze vraag zodat ie voor de prijs van zo'n verloop stekkertje een extra controller heeft..
Hier staat er eentje. Hij is wel twee meter, maar dan heb je er ook een Kijk bij XBOX Controller Verlengkabel
2 meter is wel erg veel, ik zit al zo met de lengte van de kabels Te lang, alhoewel dat ook erg vaak zeer handig is
Waarschijnlijk hebben de daders eerst bij Van Gend en Loos een busje gejat omdat ze anders de Xbox niet konden verplaatsen. Een steekwagentje zal ook wel van de partij zijn geweest.
Nee, ik denk een stel wanhopige inbrekers. Maar ontopic. Ik denk toch echt dat je je controller ook had moeten opgeven als gestolen. Of je moet dat ding van 2 meter willen.
Daar heb ik nix aan want daar heb je nog steeds het verloop stekkertje voor nodig. Niemand anders die iets weet?