Ik zou graag rtcw in met 8 willen gamen ik heb de link kabel en twee consoles maar er geraken slechts 2 mensen in het spel wat moet ik doen om met 8 de link te kunnen doen ??
Als ik het goed heb begrepen hebben die hufters van ID de Systemlink zo gemaakt dat je maar per Xbox 1 iemand kan laten spelen. Dus geen splitscreen in Systemlink Leuk dat Microsoft de Xbox heeft gemaakt maar zolang de developers een stel ras idioten zijn blijft het behelpen.
Dat heb je heel goed gezien da-Z-. Misschien ligt het wel aan mezelf maar zo'n beetje elke game die uitkomt heeft wel iets wat voor irritatie zorgt. James Bond, Nightfire; Geen systemlink RTCW; Wel systemlink maar dan xtreem belabberd BF; Wel Systemlink maar dan weer alles in 3th person Etc. etc
Maar om andwoord op je vraag te geven... Je moet er 6 Xboxen bij kopen..... Ja, bij RtCW is het raar gedaan bij systemlink.. en je kunt op een Xbox ook nog geeneens met z'n 4 en spelen... denk dat ik hem maar ruil......
Hoezo, als je er gewoon 6 xboxen bijkoopt zal je er in ieder geval altijd 5 over hebben als er eentje kapot gaat +)
return to castle wolfenstein is zure game... ik had het vandaag gekocht heb het meteen geruild voor metal gear solid ik vind het jamemr dat je niet tegen elkaar kan spelen alleen via xbox live ik zou xbox live wel willen hebben alleen geen creditcard... egt zuur dat het met creditcard moet de meesten gamers zijn de jongeren en dan moet je nog wel een creditcard om live te kunnen spelen egt raar... why?? doen ze niet sow als chello dat je gewoon een rekening krijgt om de maand