Ja, ik zag het. Op bijna alle Halo-gerelateerde forums lopen ze te bitchen en gelijk hebben ze! Ik speel echt heel veel Reach, maar van alles wat ik gespeeld heb is DLC volgens mij niet eens een procent. Meestal roep ik spontaan "Yeah!" achter m'n TV als ik een keertje een DLC-map voorbij zie komen. Kan je nagaan! Maar goed, toch blijft het verslavend en je moet natuurlijk in vorm blijven voor Halo 4! Dat wachten duuurt laaang!
Ja, die moet ik sowieso nog doen. Ik mis nog een hoop achievements. De Anniversary MM playlist is ook verneukt, want je kan alleen nog maar Classic spelen en geen BTB of iets anders meer!
Zooi gewoon lekker lopen boosten met vier vrienden. In totaal hadden we precies 14 controllers waardoor iedere zombie match een dlc map was . Reach: 1700/1700
Lol, nice. Helaas is het wel alleen gamersfun. Heel erg grappig vond ik hem ook niet, want ik weet ook van AH dat ze dit ook heel goed kunnen regisseren.
Dat was een speciale aflevering 100 en anders dan de voorgaande. Normaal is het zoiets: [yt]G9WSNffwOlg[/yt] [yt]9Q5zFkfQjR0[/yt]
Ik had zelf trouwens ook een aantal fails opgestuurd, maar ze lopen heel erg achter vanwege de grote hoeveelheid inzendingen en als Halo 4 er eenmaal is stappen ze daar direct op over neem ik aan.
Dat denk ik ook, maar hopelijk is de kwaliteit van het beeld en geluid dan ook beter. Echt, soms zijn die filmpjes echt bedroevend slecht opgenomen of gerendered. Er zijn ook wel filmpjes, die Machinima wel post, met die soaps van Halo games, die vaak wel in beter kwaliteit zijn. Alleen staat daar tegenover dat ze vaak wat minder grappig zijn dan een gemiddelde fail episode.
Bah, wat is de multiplayer saai zonder DLC maps. Gister een DLC map tegengekomen, wordt er niet eens op gestemd. EDIT: Ik snap ook niet dat ze zo moeilijk doen over matchmaking playlists. De meeste developers maken een paar playlists en laten die staan, ook de DLC playlists. Die gaan niet moeilijk lopen doen over zo iets kleins. Alleen hebben Bungie en 343 blijkbaar een obsessie met het balanceren van hun game. Alsof het om leven en dood gaat ofzo.
(new kid hier) Hoezo maar 3 daily challenges? en de weekly challenge weer hetzelfde als 2 weken terug
Welkom! Maar inderdaad, je hebt gelijk... echt nog nooit eerder gezien! Eerst playlists verneuken en nu dit ook nog. Volgens mij beginnen ze het al een beetje voor dood achter te laten met de komst van Halo 4. Beetje jammer! http://halo.xbox.com/en-us/Career/haloreach/Challenges Het is ook allemaal MP gericht wat ik zelf niet zo erg vind, maar toch...
tnx, ja idd dat met die playlists is ook zo'n raar iets! 343 verneukt reach, hopen dat 4 goed uit hun handen zal komen!
haha idd en probeer dan maar die weekly te halen maar, gelukkig weer 4 per dag! Waar 343 iets aan zou moeten doen is het booten van mensen waar soms geen hout van klopt. zat net in een potje team slayer op sword base, werd in het kamertje boven betrayed door een mafkees, vervolgens wordt ik betrayed door een andere teammate die wss met die 1ste betray gast samenspeelt. ik natuurlijk pist off (betray opzettelijk is een not done!) en besloot die gast die mij als laatst betrayde te killen, zo gegzegd zo gedaan ik hem killen en toen werd ik gebooted . ik bedoel wtf ik wordt 2x betrayed en ik betray dan 1 x terug en boem gekickt klopt geen barst van .