[XOne] Xbox Live, Wanadoo Premium en de Nieuwe Motorola modem

Discussie in 'Games' gestart door OT Edge, 24 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OT Edge

OT Edge On The Edge

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al een tijdje Broadband Premium en heb de nieuwe witte motorola modem die Wanadoo sindskort gebruikt. Ze zijn overgestapt op Motorola omdat het contract met Com41 af gelopen was.

Xbox Live doet het dus voor geen meter, hij stopt altijd bij de auto detection van de DNS'en. Ik heb het zowel direct naar de modem als via een router geprobeerd. Ik heb de Linksys BEFW11S4 router, deze werd in Xbox magazine zelfs aangeschreven als "Xbox compatible" en deed het perfect a-la Plug&Play.

Ik had een tip gekregen dat ik de router moest laten inbellen, maar als ik hem op PPPoE zet en laat inbellen kan hij geen connection maken.

Heeft iemand hetzelfde probleem gehad en dit al reeds opgelost? Of heeft iemand sowieso een oplossing??

Thanx

2. Heb zelf ook premium van wanadoo, doet 't perfect!

Heb alleen wel de zwarte modem, niet die witte van motorola. Ik heb meerdere problemen gehoord betreft de witte modem.

3. OT Edge

OT Edge On The Edge

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het 'm juist! Als ik die zwarte modem had gehad was er geen probleem geweest, maar ik zit dus met die Motorola.............echt minder voor mij..............maar misschien heeft iemand wel een oplossing.

4. Eazy-D

Eazy-D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    motorola in combinatie met draytek vigor 2200E

Ik hoor maar steeds dat de witte motorola modem alleen werkt via de bovengenoemde router. Kan iemand dit a.u.b. bevestigen want dan ga ik meteen zo'n router kopen.

5. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is zou je hem kunnen laten omruilen hoor je zegt bv dat je een mac hebt en dat hij die modem niet ondersteunt die tip had ik een keer van de wanadoo forums misschien kan je die vraag daar ook eens stelllen er zijn daar ook topics over zulke problemen anders weet ik het niet

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    graag de discussie verder voeren in de centrale wanadoo thread ... dan blijft de kennis op 1 plek

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina