1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    R* kijkt echt niet naar andere games hoor. Die andere games kijken eerder naar GTA. Uitgezonderd Bioshock natuurlijk.
    Maart kan. Maar dan is het wel kort op het einde van het fiscale jaar. Dus eerder Februari, Januari. Ze zijn nu dus langzaam wel begonnen met de Marketing en die kan wel 5 maanden duren. Is wel genoeg denk ik. Denk dat Take Two het dit fiscale jaar wel wilt zien.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2012
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Is dat niet CJ in die parachute shot? :p
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zei ik ook al ja. Meer niemand reageerde dus ik dacht zal wel de enige zijn. :p
    Heb nog steeds het gevoel dat we misschien met 2 personages spelen. Of misschien missies terug in de tijd?
     
  4. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij alleen het zien van die parachuteshot weet ik gewoon al van die leuke dingen om te doen in zo'n omgeving, met boten van watervallen afvliegen bijv, of met bussen van hoge bergen af rijden :p
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Haha, nah is geen CJ. Tenzij die dude die tegen het eind van de trailer voor die cops wegrent CJ is,maar denk het niet. Ik denk eerder dat het die dude in die rode convertible is met dat witte shirt aan.

    Ik hoef niet persé meerdere protagonisten, laat dat maar voor DLCs zijn.

    En het klopt wat je zegt over dat Rockstar niet naar andere games kijkt, maar toch pikten zij altijd een maand waar er niet heel erg veel andere games uitkwamen. Van nu tot december komt er echter genoeg uit. We zullen het zien, maar het lijkt me wel bijna zeker dat we de game sowieso voor maart 2013 gaan zien.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2012
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Zoveel marketing heeft GTA niet nodig, hoor. Als ze hem in november zouden releasen verkoopt de game nog steeds meer dan alle andere games van die maand (Halo inclusief) bij elkaar. :+
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zeg ook niet dat ze het nodig hebben. Maar ze doen het wel. ;)
    Met GTA 4 ging het ook los rond November 2007 met previews, boxart revealing etc. :)
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Awesome, beter kun je tennissen, dat met Euphoria. _O_
    Living the good life van San Andreas tot nu toe, al zijn het wel screens die nog steeds weinig weggeven. Alweer drie nieuwe zwarte vakjes, fuck yeah.

    /Tennis screen is overigens wel echt heel lelijk op veel plekken, zie toch weer een of andere waterverf effect terug dat je ook in IV zag. Daarnaast lijkt er behoorlijk veel met de smudge tool gewerkt te zijn. Andere screens zijn wel netjes, shit ziet er dope uit voor een gigantische free roaming game. Mensen die zeggen dat het lelijk is lach ik keihard uit.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2012
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zijn de screenshots ergens in 1920*1080 te verkrijgen? (Dan doe ik ze allemaal als rotating wallpaper :9)
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Klopt inderdaad, en toen was de release in april. Ik zie op zich ook wel een april 2013 release komen. Maar dan zullen die verwachtingen van Take Two wel aangepast worden. Voor mij hoeven er geen bakken met previews te komen met informatie en shit...laat het maar lekker zo blijven, zo uit het niets wat screenshots en dan bam...release :thumbs:

    Inderdaad, misschien laten ze in de volgende shots wel het armere leven in Los Santos zien. Ghetto misschien en wat minder florisante praktijken in Los Santos. Rockstar is ook slim met hun woordspeling geweest, ze zeiden dat er nog meer shots op weg waren later in de week, ze hebben niet gezegd hoeveel. Dus wie weet morgen of vrijdag nog meer :D.

    Zo heb je echt niks..en zo heb je ineens straks 9 screenies!

    Super nice ook, het verschil tussen stad en countryside. Wanneer je klaar bent van die drukte in de stad, ga je lekker met je fietsje de bergen oprijden en chillen, i can't wait om dat te doen.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2012
  11. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Enigste wat ik wil is dat de framerate vloeiend is.. in GTA IV was dat echt belaberd.. haalt toch wel gelijk (voor mij) grotendeels het plezier weg
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Het was opzich wel te doen hoor in GTA IV.
     
  13. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben ik mee eens. Geen problemen ondervonden.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan hebben jullie de game waarschijnlijk niet op een groot scherm gespeeld, want wanneer je het op een 50/60 inch scherm speelt zie je die framerate problemen gigantisch. Zelfs wanneer er eigenlijk niet veel gebeurde. Of het valt sommige mensen gewoon niet op, wat absoluut voorkomt. Een tijdje terug zat ik bij iemand die de game aan het spelen was en ik begon over de uberslechte framerate en hij had zoiets van 'euh...nergens last van hoor' .

    In RDR was het over het algemeen uitstekend.

    Ik zie trouwens niet die waterverf shit in de tennis shot waar Fiasco het over heeft. Het is niet de mooiste shot van de drie, dat niet.
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Speel op een 55inch en toch nergens last van. Ik denk dat dit een persoonsgebonden iets is. Alhoewel ik wel degelijk verschil merk bijvoorbeeld als ik Forza 4 heb gespeeld en daarna een game zoals Shift 2 die op 30fps draait.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Misschien is het ook TV-gebonden, en niet alleen persoonsgebonden.

    Sommige LCDs kunnen het misschien minder goed bijbenen allemaal dan een plasma...
     
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb destijds speciaal de PS3 versie gekocht vanwege de framerate en pop-up. Grafisch leverde de PS3 aardig wat in qua detail, maar de framerate lag overal hoger (was de native resolutie niet lager op de PS3?) , dat vind ik ook belangrijker, want ik krijg letterlijk hoofdpijn van games met een lage framerate. De eerste Saints Row game heb ik gewoon niet gespeeld vanwege dat probleem.
     
  18. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee.
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Met een 100 / 200 /600 hz tv gaat het ook allemaal stukken soepeler he. Moet je wel rekening houden met je input lag wanneer je die modus aan hebt staan.
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    je handtekening zegt wat anders.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina