Yo, weet één van jullie wat de inhoud van de nieuwe OXM kwa demo's en movies zal gaan bevatten? Thnx....
In OXM uk 17 staat het volgende aangekondigd Playable trail versions - Futorama - Gladius - Jurassic Park - Kung Fu Chaos - Indiana Jones And The Emperor's Tomb Reviews - Sudeki - Star wars: The Clone Wars - Red Faction II - Midtown Maddness - World Championship Snooker - The Hulk - Die Hard Vendetta
Ze hebben denk ik dan gewoon een japanse versie ofzo gereviewt dan zal wel lekker spelen met zown vreemde taal
ligt ie al in de winkel dan in nummer 17 staat dat ie 13 juni komt...maar dat is in egeland denk ik..
3 dagen? Hier ligt ie meestal pas de eerste dinsdag van de volgende maand in de winkel (=+/-17 dagen)
Voor zo ver ik weet komt Sudeki voorlopig ook nog niet in Japan uit. Maar is toch niet al te gek dat ze al een review hebben. Je moet 'ergens' up to date van zijn, gewoon geen final version gereviewd.
content Plaatsen ze ook wel eens downloadeble content op de dvd die je bij het magazine krijgt? Ik heb namelijk geen Xboxlive, maar wil wel bijvoorbeeld die patches voor UC hebben enz. Greetings Mad
Nee dat hebben ze nog nooit gedaan. Het zou ook niet echt eerlijk zijn tegenover de mensen die voor Xbox Live betalen.
Wij betalen toch ook voor de DVD? Vooral bij patches vind ik dat iedere gamer recht heeft om ze te krijgen. Je hoort als developer een compleet spel af te geven, als je achteraf patches moet maken is dat dus niet gebeurd. Als gamer verwacht je wel een compleet spel dus moet die ook de patches kunnen krijgen. Voor downloadable content vind ik iets anders, daar mag wel voor betaald worden als het echt iets toevoegd zoals extra lvl's. Als iedereen die geen Live heeft toch de mogelijkheid krijgt om (tegen extra betaling) downloadable content kan krijgen zie ik niet in waarom het niet eerlijk is voor de mensen met xbox live. Alleen voor die DVD's zou ik OXM halen.
Hij vroeg of er downloadable content op stond. Patches mogen ze van mij best op die DVD's zetten. Maar meestal verbeteren die patches vooral het live gedeelte (behalve bij uc).