1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2

Discussie in 'Games' gestart door Sliv, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Ik zal eens vids opzoeken van de start zones. Ik wil na bijna 4 jaar wel eens wat anders dan WoW. SWTOR heeft me nooit echt weten te pakken, maar op de een of andere manier heb ik altijd een goede gevoel bij Guild Wars gehad, zei het dat ik het eerste deel nauwelijks gespeeld heb. Vandaar mijn vraag. Die wereld trok me gewoon aan.
     
  2. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Net even de startzone van de Humans bekeken in een vid. Zit er nice uit, maar graphics in game lijken me wat tegen te vallen. Misschien dat het nog wat meevalt in de volledige versie. Weet iemand dat al???

    Ik ga toch voor een human en wat ik er in de vid van gezien heb moet je al belangrijke keuzes maken bij het aanmaken van je char. Dit is iets wat ze of al in GW I hadden of van Dragon Age hebben afgekeken. Vind het in ieder geval een heel goede keuze.

    Ik denk dat ik de game wel ga halen, maar moet even zien hoe duur de komende maanden en het restant van de huidige worden.
     
  4. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Van het weekend genoeg kunnen spelen en mijn doel bereikt: zo snel mogelijk het begin verlaten. Nu ik level 36 ben is het een stuk rustiger in de map. Enige nadeel is dat je de group events niet kunt doen.

    Die keuzes in het begin hebben alleen invloed op je main quest (storyline). Niet op je omgeving of dergelijken.
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    lvl 36 al ? 8)

    Ik ben lvl 10 geworden gisteren, heerlijke MMO dit hoor, zoveel verbeteringen tov het oude systeem van o.a. WoW. (bv. op het gebied van questing)

    En de engineer speelt erg lekker weg, een rifle en healing turret plaatsen, granaten gooien, met pistolen schieten etc. \o/
     
  6. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ja, ik heb goed doorgespeeld 8). Ik vraag mij alleen af waarom PvE compleet los staat van PvP. Of heb ik het nu niet juist?
     
  7. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb helemaal geen ervaring met GW, maar door alle verhalen ben ik best enthousiast geworden.

    - Heb altijd WoW gespeeld, ik weet dat het een vreemde vraag is maar, is het "beter"?
    - Wat mij ook opvalt bij streams e.d is dat het er onoverzichtelijk uitziet (veel spells e.d), is dat anders als je zelf aan het spelen bent?
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Veel spells? Juist niet. Zoek anders maar even een FAQ op, is best veel om te vertellen ;)
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat blijkt. :D

    Snap even niet wat je precies bedoeld?
     
  10. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat als je level 80 bent en bepaalde gear hebt unlocked, dit alleen geldt voor PvE (Als in Instances/Raids). Hier heb je niets aan als je PvP gaat doen.

    Je neemt volgens mij alleen je skills mee in WvW, zoiets dacht ik te hebben gelezen.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Dit is de uiteindelijke versie, dit is geen beta of iets dergelijks, alleen een headstart voor de mensen die hebben gepre-purchased. Niks wordt meer gewist na dit weekend en we kunnen nu gewoon doorspelen.

    Trouwens vind ik het er gewoon prima uitzien, zal zo even een screen maken.

    Mijn Sylvari in Lion's Arch:

    [​IMG]

    Alleen zien screens er niet zo mooi uit blijkbaar :+
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2012
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ja dat klopt inderdaad, PvE gear is voor PvE. :)
    Prima beslissing imo, dan gaat het in PvP toch vooral om hoe goed je bent, en niet om hoeveel tijd je in gear grinden hebt gestoken.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Klopt, was eigenlijk in GW1 ook al zo, alleen nu is het nog meer gesplitst. Daarom vond ik het PvP in GW ook altijd zo vet :)
     
  14. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Als je World of Warcraft gewoon goed kan spelen op gemiddeld, trekt mijn pc Guild Wars 2 dan ook? Of is GW2 grafisch veel zwaarder dan WoW?
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    GW2 is wel wat zwaarder.

    Maar ik kan het wel spelen op mijn E6600 @ 2.4ghz, 4GB Ram en HD 5750.
    Op medium settings haal ik in rustige gebieden zo'n 40 FPS, en in drukke gebieden schommelt het rond de 25-35, niet ideaal, wel speelbaar.

    Ga wel sparen voor een upgrade, want ik wil 't graag in volle glorie spelen tzt.
     
  16. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Geen boog?
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Dat is mijn andere wapen :+
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Wat een bizar vette game dit, het is zoveel natuurlijker om gewoon relax door een map te struikelen en doen waar je zin in hebt ipv steeds iedere baggerlip met een uitroepteken boven z'n hoofd aanklikken en door een saai dialog heenrammen, om op vervolgens de hoofdmap met een soort Sherlock fucking Holmes achtige praktijken de plek op moet speuren om de quest te beginnen.

    In GW2 loop je gewoon rond de map en doe je wat je wilt, wat je moet doen en waar je moet wezen is meteen duidelijk _O_


    Uiteindelijk toch maar een norn thief gemaakt:

    [​IMG]

    [​IMG]


    http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx

    Al denk ik niet dat je GW2 echt goed gaat draaien op low als je wow op mid kan spelen
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Bij mij ziet het er wat minder mooi uit. ;)

    [​IMG]
     
  20. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb een intel core i3 processor, 4gb ram, 1gb videokaart nvidia. Gaat het lukken dan denk je?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina