metal gear solid 2: subtance kan iemand mij helpen...???

Discussie in 'Algemeen' gestart door ten gra, 25 jun 2003.

1. ten gra

ten gra ten_mistrz_zabojca

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit in het eerste level het schip ik moet bij een opdracht foto's maken van een metal gear maar ik weet niet welke metal gear en waar hij zit weet iemand welke...??

2. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien die hele grote achter de colonel de z'n speech aan het doen is?!?!8)

3. ten gra

Leuk Bevonden:
    0
    :confused::confused: ik ben vergeten waar hij die speech doet die colonel...:confused::confused: anders wist ik het ook wel ik heb bijna het hele schip doorgezocht ik ging wat foto's maken vvan een paar bommen waar ik die vrouw moest doden maar dat bleek dus ook niet goed te zijn....:confused::confused:

4. ten gra

Leuk Bevonden:
    0
    weet niemand op welke plek ik moet wezen waar de metal gear is??

5. ten gra

Leuk Bevonden:
    0
    of heeft iemand een nederlandse Strategy Guide....:D:D??? dan kom ik er hopelijk zelf wel achter...:D:D want zonder hulp kom ik er echt niet uit...:confused::confused: kan het niet vinden

6. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je Olga pas net hebt verslagen, moet je nog een heel stuk voordat je bij de Holds bent, waar metal gear is. Je zou www.gamefaqs.com eens kunnen proberen.:) maar die is wel engels...

Laatst bewerkt: 25 jun 2003
  7. ten gra

Leuk Bevonden:
    0
    thnx....:D

8. ten gra

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap der nog niks van of ben ik nou dom....:confused::confused::confused: zijn er echt geen mensen die een tip kunnen geven waar die colonel zijn speech heeft gehouden of weet iemand vanaf waar ik olga heb verslagen waar ik vanaf daar heen moet lopen...??

9. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    OMFG!!!.......NEWB :D.......na ja.......op het begin ga je van de trap af....dan moet je helemaal naar links....daar is een luik....open die......kruip de route er doorheen...helemaal naar voren.....als het goed is kom je dan in de volgende ruimte.....moet je geloof ik via een deur weer naar voren naar de volgende zaal. Daar moet je weer via een luik...in de linkerkant van de zaal naar rechtsboven in de zaal....Dan kom je in zo'n ruimtetje onder metal gear.....nog geen foto's maken.....aan de rechterkant is een ventilatieschacht...kruip daar doorheen en klim de trap op.....ga niet gelijk naa beneden....daar moet je je eerste foto maken van het marines logo....ga dan naar beneden....verdoof de marinier die er staat.....loop dan zachtjes door naar beneden totdat je schuin voor metal gear staat aan de rechterkant.....maak daar een foto van hem.....dan kruip je terug.....kruip dan onder de brug door waarop die kerel een speech staat te houden......doe hetzelfde voor de linkerkant van metalgear....ga weer terug naar rechts en kruip helemaal naar beneden. ( blijf uit zicht van de mariniers en de kamera's enzo.....)....dan ga je helemaal achterin de zaal staan, acter de mariniers en maak je een foto van metal gear aan de voorkant......die foto's moet je naar een computertje brengen die staat een beetje rechtsachter in de zaal......GOOD LUCK.

10. ten gra

Leuk Bevonden:
    0
    whahah thnx...;) dan maar een newbie zit niet elke dag en nacht achter de xbox...;) majah bedankt in iedergeval...:D:D

11. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Kom je er nu uit?
    In die kamer staan een heleboel soldaten en ze draaien soms om dus maak neit teveel geluid

12. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Voor mij was de eerste keer dat ik daar was ook minder....ik wist dan wel metal gear te vinden maar het probleem voor mij was dat ik niet precies wist waar ik de foto's moest nemen en waar ik ze heen moest brengen....ennuh....ik zit ook niet dag en nacht op de xbox ;) Zoveel speel ik niet....het enige wat je moet doen is goed nadenken en proberen....kijk ook op je radar daar kun je vaak bepaalde dingen zien....(gangen).

13. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in level 2 heb net met olga gepraat. Heb me losgevrongen sta nu in mijn nakie. Maar ik drukte prongelijk op y en nu snap ik niet wat ik moet doen... En die colonel doet een beetje vaag dan moet dat worden geinfiltreerd dan weer een ander kamp. Sta daar bij al die metal gear's.

14. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    rick12

ik GELOOF dat je boven in aan de rechterkant door een deur moet
    daar loop je wat rond, dan heeft snake je pakkie voor je + een zwaard

15. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet dan naar een gang toe...die si rechtsbovenin.......de colonel loopt vaag te doen (zijn de patriots)......je meot zijn hele lul verhaal afluisteren in die gang.....en dan staat snake ineens achter je....gewoon beetje rondrennen in die gang.

16. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn geen LEVELS

17. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel , lvl 1 is de tanker, met Snake, en lvl 2 is dat olieplatform met raiden.

Deel Deze Pagina