En nog steeds hebben die hun magie niet verloren hoor! Op een verloren avond zit ik af en toe nog wel eens een achtbaantje in elkaar te knutselen.
Na jaren geleden deeltje 1 helemaal kapot te hebben gespeeld, heb ik deeltje 2 en 3 gekocht. Ik had er echt opeens weer zin en het blijft gewoon geniaal! Totale schade: €10,93. Zijn alleen ergens nog die add-ons te krijgen?
Gehe, daar zat ik dus aan te denken. Hoe vet zou het zijn als je gewoon elkaars pretpark kan bezoeken en attracties uitproberen of in co-op pretparken bouwen.
Ik heb vorig jaar nog 1 en 2 met alle uitbreidingen gekocht. Je moet ook ff www.nedesigns.com (uit mn hoofd) checken!
Van de week ook weer geïnstalleerd, blijft geweldig. Zou prachtig zijn als er in de toekomst ooit nog een nieuw deel komt zoals de eerste twee games. EA doet het wel met SimCity, come on Atari.
Argh , ik probeer de rct 1 scenarios voor rct 2 ergens te downloaden maar overal waar ik zoek zijn of geen seeders, moet je elke map zelf downloaden of stond op megaupload . Iemand bij kans nog de files/download voor mij?
Als ik thuis ben kan ik wel een Megaupload map aanmaken van de scenario's van RTC1. Helaas is door RTC2 wel vaak de doelstelling moeilijker gemaakt (bv. geen entreeprijs, wel attractie prijzen of andersom). Ik hoor het wel of je interesse hebt.
huh, megaupload is toch neer? maarja , het zou fijn zij als ik alsnog de scenario's van rct 1 kan krijgen mvd
Als je even je email pm't, dan geef ik je een Dropbox link waar ik alle scenario's van RTC1 in een map zet. In mijn vorige post bedoelde ik Dropbox maar zei ik Megaupload.