Ben net begonne aan de serie gister S1 en de helft van S2 gezien en ik zit helemaal in het sfeertje, briljante acteurs en acteerwerk.
Arnold Rothstein Vind 'm echt het meest geniale personage in de serie, ook al zie je 'm niet zo vaak. Ook leuk om eens een uurtje op wikipedia rond te neuzen en de info te lezen achter al die namen.
Lijkt erop dat die in seizoen 3 een grotere rol krijgt. Vind van Alden ook heel tof. Maar Manny Horvitz is helemaal geweldig.
Sinds maandag begonnen en net klaar met de eerste 2 seizoenen, wat een serie! De sfeer, de personages, het (acteer)geweld en het verhaal is allemaal van de bovenste plank. Spoiler Wel jammer dat Jimmy dood is, betekend hopelijk niet dat zijn partner ook dood gaat, Richard Harrow. Wat een bazenrol is dat dan!
Net S02E11 gezien, heel sterk. Heftig ook. Spoiler Maar wat is die relatie tussen Jimmy en zijn moeder toch misselijkmakend zeg. 'In a month no one will remember her anyway' over Angela. En die avond bij Princeton.
Vet dat het weer begonnen is. De overal sfeer blijft toch tof samen met de decors. Spoiler Manny Ik had het nog niet verwacht eigenlijk. Tuurlijk is Harrow wel pissed maar dat die hem nu al door zijn kop knalt. Eens kijken wat die nog meer gaat doen. Dat stukje met van Alden in die bloemenzaak was wel droog btw. Iemand een idee hoeveel tijd ertussen de laatste aflevering van seizoen 2 en deze episode zit. Zou graag willen weten hoe lang Darmody al dood is.
Dacht ergens in de ep anderhalf jaar te hebben gezien, maar kan het me niet direct herinneren dus weet niet of het echt zo is. Spoiler Dat Munya nu gekilled wordt, duidt er op dat het nog vrij recent is. Waarom zou je er zo lang mee wachten. Oh ja, en: '3-in-1?'
Spoiler Idd heb het even opgezocht en het is 1,5 bizar lang eigenlijk. Maar. " Many, including myself, were probably wondering why Richard waited so long to kill Manny. According to Terence Winter in the "Inside the Episode", Richard accepted Angela's murder as a casualty of war, something he'd obviously understand. After all, her death was because of Jimmy's bad choices. Maybe Jimmy's death made up for it in some odd way. But once Richard realizes that Gillian is trying to rid all memory of Angela from Tommy's mind, he can no longer let it go. Her murder must be avenged. And it was. I imagine many may not accept this reason, but I think it makes perfect sense."
Heerlijke aflevering weer. Ik snap niet hoe ze echt iedere scene tof en interessant kunnen maken. En Rosetti is awesome.
Nice dat Eli weer terug is. Hij zal nooit iemands favoriete personage worden, juist daarom speelt hij zijn rol ook zo goed. Snap overigens niet wat Nucky nu met die Lillian Kent moet, vind het niet veel bijzonders. En Rosetti is een baas idd, bij elk gesprek heb je het gevoel dat hij elk moment de ander in elkaar kan gaan slaan.