halllo, zoals je al aan de titel ziet zoek ik game pakketten van 5 maar mag ook van 10-20 maak mij allemaal niet uit als de prijs maar redelijk is mvg
Bedoelt u met gamepakketen 1 disc met meerdere games erop zoals The Orange Box of gewoon een pakket van bijvoorbeeld 6 games tegelijk?
kijk anders maar door me topic als je iets leuks ziet stuur maar pm http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=165391
heb een pakket van 8 games voor jou, voor 40 incl (7 euro verzendkosten die ik dan voor mijn rekening neem) mag je van me overnemen: -Pro evolution soccer 2008; -Need for speed: Undercover; -Xbox live arcade compilation disc (met pac-man, uno, luxor2, feeding frenzy en boom boom rocket); -Mercenaries 2: world in flames; -Topspin 2; -Halo 3; -Saints row (classic) -Mass effect (classic) (gem. 5 euro per game)
hoi, ik bied deze spelletjes samen aan: scene it (game plus controllers) ridge racer 6 iron man Resonance of fate (1 maal gespeeld) devil may cry 4 (1 maal gepseeld) 60 euro met verzending in. ik woon wel in belgie dus al bij al, valt de prijs nog mee, vind ik. je laat het maar weten. grtjs