1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Sleeping Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 17 feb 2012.

  1. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Dikke mindfuck hier.

    Ik had 2 savegames, de autosave en mijn eigen save (die ik voor de zekerheid maakte omdat ik niet wist of de autosave ook die health shrines enzo pakt)


    Start ik hem vandaag op, ben ik bij BEIDE savegames helemaal ergens terug wat niet eens kan kloppen, omdat ik vanmiddag nog gewoon speelde en veel verder in het spel was. Dus de autosave had er geen zin meer in en/of heeft mijn eigen custom save overgeschreven.

    wtf
     
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ben nu wat verder in de game en vind het echt een keigave game, de missies zelf maar ook de sidequests... soms gewoon heerlijk even een ppaar uur gewoon lekker autotjes zoeken kleine missies doen... gelukslichtjes aansteken

    alleen 1 ding wat ik wel irritant vind BUGSS!!! ik vind dat de game best veel bugs heeft!!

    zo starte ik laatst een random event plots en ik moest iemand helpen uit een gebied ontsnappen, ik stap uit de auto..
    boem bug dat ik als een mannetje liep maar vast zat in de auto zeg maar en kon niks doen...
    game over dus

    of toenet dat was echt een idiote bug.. ik laadde mn game en kwam bij mn 1e huis ''terecht'' ik wou zon thee kopen bij de vent naast de parking...
    plots zat ik in een tram en die vroeg waar ik heen wou
    terwijl de weg minstens 20 meterverder was ik echt wtf?!?!?
    toen zei ik.. nee nergens heen, toen zat ik plots in de tram die bleef rijden ik kon niks doen en moest mn game ladne eccht een vage bug!!!

    hebben jullie ook zon last van bugs soms en wat zijn de gekste die jullie ''meegemaakt''hebben?
     
  3. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik vaarde met m'n boot een keer een schans op, toen werd ik 200 meter de lucht in geslingerd, uit m'n boot gegooid en toen ik de grond raakte was ik uiteraard dood :+
     
  4. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    hey, dat heb ik ook meegemakt, was echt een bummer.
    zeker een uur gameplay kwijt :confused: 8)
     
  5. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    net weer een leuke, zit ik in een achtervolging.. crashed de auto diei k moet achtervolgen in een soort gat in de weg
    mission failed -_-
     
  6. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Poeh, toch nog wel wat werk om alle lockboxes even op te zoeken. :x
     
  7. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Je kunt ze na een tijdje gewoon op de kaart zien, weer niet of je dat al wist.
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja zie nu alle collectibles. Maar dan moet je alles nog wel langs rijden. En de map is ook niet de allerduidelijkste wat dat betreft. Maar goed, we komen er wel. :)

    Ben nu vooral aan het verzamelen, merk meestal wel dat als ik de verhaallijn heb gespeeld ik dan geen zin meer heb om alles bijelkaar te gaan zoeken.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Ik ben nog aan het begin van het verhaal, juist eerst bezig met collectibles en zijmissies. Aardig op weg met races, ondertussen face level 10. Races zijn wel kut, vooral op motoren, merk dan dat de besturing toch niet heel lekker werkt. Fightclubs al gedaan, was te awesome. _O_
     
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Daarvan moet ik de meeste nog doen. :eek: Die heb ik juist bewaard voor het laatst omdat je dan veel meer moves hebt en ze makkelijker uit kunt schakelen.

    Zou als ik jou was, mocht je ze allemaal willen hebben, zo snel mogelijk beginnen met verzamelen. Het zijn er namelijk nogal wat :x

    Oh, en koop vooral geen auto's, dat moet je veel later in de game pas doen :)
     
  11. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    hebben jullie trouwensw ook dat vooral eerst je politie level omhoog gaat??
    mijn politie level is bijna max en mn triad level is pas lvl 5....
     
  12. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja, dat heb ik ook. Zit nu rond level 8 van de Triad. Maar moet nog een paar missies doen dus level 10 zal ik sowieso wel kunnen halen. :)
     
  13. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Komen die races van zelf tevoorschijn ?
    Ik heb er een stuk of 6 gedaan maar vind geen races meer.
     
  14. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Verder in het verhaal krijg je nieuwe races.

    Je krijgt ook nieuwe races door een hoger level Auto of Motor te kopen.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2012
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik zou ze dus wel bewaren voor het laatst, ze zijn niet heel moeilijk en duren ook niet heel lang.

    vooral omdat je later in de game 40% korting krijgt op auto's en volgens mij kleding
     
  16. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Idd dat is het beste.

    Alleen ik kocht 1 motor en auto van level A. Daardoor kon ik veel eerder mijn face omhoog gooien en had uiteindelijk na het uitspelen nog 1,5 miljoen over.
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Waarom zou je de races pas na het uitspelen doen? Ik zit soms een hele avond te sidequesten voor de lol als ik geen zin in story heb of als ik korrte snelle missies wil doen
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Je kunt toch ook met die dude uit JC2 spelen in Sleeping Dogs, hoe werkt dat op PC?
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Kan t zijn dat niet alle plaatsen halferwege de story ''beschikbaar'' zijn
    ik ben nu al 2 x langs een huis geweest en daar moet zon beeldje instaan om zon gevecht upgrade te krijge (staat ook op m nmap) maar kom er maar niet in!!

    en ook bij de ''sue shan alley''
    heb daar een gele sidemissie + die vechtshop...
    ik kan maar niet bij die vechtshop + missie komen zie niet waar het is...
     
  20. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ja, maak je daar geen zorgen over, later in het verhaal doe je ze aan en hierna blijven ze beschikbaar.
    Zit zelf volgens mij bij de laatste missie van de Triad, politiemissies heb ik allemaal afgerond. Wat wel opvalt is dat je de tien Police levels al zo'n beetje halverwege de game vol hebt terwijl ik nog maar op level 8 zit van Triad terwijl ik bijna bij het einde ben. Ach, later maar eens wat missies herspelen om te kijken of ik op 1000/1000 kan komen. Alle lock boxes heb ik al open gemaakt.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2012

Deel Deze Pagina