Tomb Raider: The Angel of Darkness

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Cyhwuhx, 25 jun 2003.

1. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
  2. che

che Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    amai wreed slecht ze

3. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    vond het eerst jammer die ie niet op de X kwam maar dat is blijkbaar niet echt een gemiste kans

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Valt dik tegen! Power Unlimeted kennende wordt spel afgezeken, ik hoop het in iedergeval. Maar omdat Tomb Raider zo bekent is verkoopt het goed:mad:

5. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    ik had echt verwacht dat dit een hele goede game zou worden.
    maar IGn cijfer klopt niet helemaal vind ik ze spreken elkaar enorm tegen in de conclusie.

Maargoed zal wel ff huren.

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hmmmm...... hij is alweer uitgesteld tot 20 juli. Tja en wat betreft die slechte cijfers, ik ga hem toch wel aanschaffen aangezien ik toch wel een TR fan ben en er niet zo veel problemen mee heb dat de game niet zo vernieuwend is als men beweerd had.

7. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ook de controls en de camera zouden erg slecht zijn, wat de site Eurogamer zei was wel grappig. Quote: 'Core claims there's 50 hours of gameplay in AOD, and it's probably right - it takes five times as long to get anything done'.
    Au, die komt hard aan}:]

Laatst bewerkt: 29 jun 2003
  8. Keeper

Keeper Obi-Jan

Leuk Bevonden:
    0
    tomb raider betekend volgens mij grafschender (ofzo iets), en ik heb aleen scrns gezien van binnen lvls, en van monsters:confused:

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dan ken je de vorige delen zeker niet zo goed. Juist omdat men het een beetje vervelend begon te vinden om weer een game uit te brengen waar Lara grotten en dergelijke ging onderzoeken hebben ze er nu een soort thriller verhaal van gemaakt waar Lara beschuldigd wordt van de moord op haar mentor. Ze moet nu dus niet alleen de echte moordenaars zoeken, maar ook uitzoeken waarom hij is vermoord en uit handen blijven van de politie. En wat die monsters er mee te maken is ook nog een raadsel wat uitgezocht moet worden.

Kortom wat er ook gezegd wordt op die sites, ik ben stronteigenwijs en ga hem toch aanschaffen. :)

10. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Jij hebt zeker ook Enter the Matrix dan? (X_X)

11. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nope, hij staat tenslotte niet in het lijstje in mijn sig. Maar Lara heeft een speciaal plekje in mijn hart :) . Het was de eerste game die ik kocht voor mijn psx en ik ben sindsdien altijd een fan gebleven zelfs toen de vervolgen steeds minder goed werden.

12. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Op die manier. :) Tja, ik vond deel 1 wel leuk emt de muziek en dergelijke, maar deel 2 vond ik al weer 'dezelfde poep'. :) Lara kan mij gestolen worden wat dat betreft.

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hehehe, wel raar trouwens dat toen ze bij GameKings op de E3 met Lara speelde je ze alleen hoorde klagen over het feit dat de game niet vernieuwend was zoals was beloofd. Over slechte controls hadden ze het niet.

14. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    jawel...hij zei dat ie al een half uur bezig was om het onder controle te krijgen.

iets in die richtig zei die wat.

15. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: GameKings is leuk voor een globale indruk. Ik denk niet dat diepgaande info hun doel is. :)

16. Keeper

Keeper Obi-Jan

Leuk Bevonden:
    0
    gamespy gaf hem een 3.4

17. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zag je natuurlijk van mijlen ver al aankomen. Het spel ziet er naar mijn mening precies hetzelfde uit als deel 2 op de Playstation. Gameplay lijkt mij ook weinig aan veranderd gezien het verschil tussen de vorige delen. Heb totaal geen vertrouwen meer in deze franchise.

18. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    en TOCH wil ik m hebben
    Vond de vorige delen stuk voor stuk leuk. De controls zijn dan niet enorm verbeterd, maar als ik de oude delen uit de kast haal stoor ik me daar niet echt aan, dus waarom zou ik dat deze keer wel doen..?
    Daarnaast zijn de cijfers denk ik zo slecht omdat ze van zo'n franchise meer verwacht hadden.

19. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hehe eindelijk een medeliefhebber van Tomb Raider. :) Overigens is niet iedere site zo negatief, zie link. Dgs-online gaf het een 8 en geeft in de review goed weer wat nu precies de problemen zijn en dat het wel allemaal wel meevalt. De game is trouwens nu al te koop en laat ik er nu net geen geld voor hebben. :'-(

www.dgs-online.nl/specials/?id=866

20. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem zeker halen na het lezen van de review bij DGS.:D

Deel Deze Pagina