1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, is ook eigenlijk zo hoor. Ze hadden de plank aardig mis geslagen. :p En ik ben ook wel blij dat 343 het heeft overgenomen van Bungie. Alleen in Reach heeft 343 er met de laatste update ook een aardig zooitje van gemaakt, maar goed... nog even wachten en knallen in Halo 4. :cool:

    Ik heb er ook heel veel zin in en hopelijk hoef ik dan voorlopig geen andere games meer te spelen! :D
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb van alle Halo's de meeste uren in Reach zitten. Geen idee waarom. Denk dat ik gewoon Halo leuker ben gaan vinden. In de H3 periode was ik erg into RSV.

    Het was de ultimate game om in te kutten. Daarnaast had de game gewoon ongeloofelijk veel content door de toevoeging van firefight en een toffe forge.

    Ook jammer dat ik niemand kon vinden om Arena mee te doen. Alleen maar mensen die SWAT of BTB willen doen. Dan flopt een multiplayer al gauw als niemand de competatieve gamemodes speelt(waar Arena voor bedoeld was).
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.547
    Ja ben erg benieuwd wat 343 er met dit deel van gaat bakken.
    Ik en een maat van me liepen vroeger altijd te vloeken op Bungie omdat we vaak potjes kregen die we niet wilden met Matchmaking, of er gebeurde een bizarre kill of iets. Had nog een keer gezegd van: 'Serieus, zet er aub een andere ontwikkelaar op..' Is nog gebeurd nu ook. Dus ben benieuwd.
     
  4. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij Bart Smit pre orderd krijg je een passcard voor 4 extra skins en 25% korting op xbox live. Hoe zit het met de andere shops? Want sommige skins zijn limited en pre order only geloof ik.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik was nooit een fan van Halo, maar na de beelden van E3 en ook dit weer, begin ik een fan te worden hoor, tjonge :D
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, daar zeg je wat... nog niks over gezien bij andere shops. Maar ja, wat voor skins? Armor of Weapon?
     
  7. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Armor. Volgens mij zit de Arctic BR skin bij elke limited, maar weet niet zeker.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ah ok, en dat haat ik altijd met die shit... ik wil dan alles hebben! :9
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Maak je toch een account aan met het adres van je werk/ouders/broer/zus/oma/etc.;)

    Ik kijk ook erg uit naar Halo 4; eindelijk weer eens een echte Halo!

    MP + Spartan Ops = me \o/

    Ik speel eigenlijk zelden MP in een game, of het is maar voor even, maar Halo blijf ik spelen.
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Denk het wel hoor. Vooral wanneer je de shots in de echte resolutie bekijkt zie je dat het al ietsje minder mooi wordt. Denk wel dat 360 dit aan kan en dat is echt fucking mooi!
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat weet toch iedereen. En dan erbij zeggen: Alles wat ik doe is toch wel leuk. :cool:
     
  13. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik eerst ook gedaan, gewoon al je gegevens wijzingen naar onzin en een nieuw account aanmaken.
     
  14. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb er zo'n fucking veel zin in! Hoe meer gameplay ik zie, hoe meer zin ook er ook in krijg.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Godver. Gisteren dus H4 besteld bij Wehkamp met die €10 korting. Gooien ze er vandaag nog eens 10% korting overheen. 8) Dat is gemeen!
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Haha, precies same met Hitman: Absolution. Maar als het goed is hebben ze die €10 al in je administratie staan, staat -€10. Dus als je hem nu annuleert en opnieuw besteld (zonder die €10 korting atm) dan krijg je hem uiteindelijk wel nog voor een goede prijs (ook al staat dat er niet). In ieder geval, dat verwacht ik van Gaykamp, zelf gedaan. Zie ik dan wel, anders krijgen ze een boze e-mail en fucken ze op. :+

    Met een andere account ook maar de LE van Halo 4 besteld, dunno waarom. Enige twee games die ik koop, nooit bijzonder fan geweest van Halo behalve dan offline co-op. Maar goed, toch maar weer proberen. Weet niks van de game af, dus alleen maar beter. Zolang Big Team Battle maar weer awesome is, met de LE krijg je toch een season pass dacht ik? Beter, voorgaande Halo-games nooit DLC gekocht en dan is de MP al snel gaar omdat je dan amper wat kunt spelen gezien je overal DLC voor nodig hebt.
     
  17. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60


    Gast is een beetje overenthousiast, maar wel veel nieuwe wapens etc. te zien.

    Edit: Lijkt het niet te doen, hier een link
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    In het 'begin' speelde mensen alleen Arena omdat er nog geen MLG playlist was, daarna stapte iedereen over. Als je competitief wilt spelen, moet je MLG spelen. Trouwens vind ik Reach zonder bloom beter dan H3, jammer dat de maps zo bar slecht zijn.

    Filmpje is nice, maar flagssassination is toch een beetje te veel van het goede. Heb er nog steeds zin in. Hopelijk binnenkort weer wat meer maps erbij, vind ze tot nu toe aardig aan de grote kant (wat opzich niet erg is, maar voor MLG ect zou wat kleinere maps wel fijn zijn).
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2012
  19. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Zullen vast genoeg kleine maps zijn. Overigens beetje onzin dat je MLG moet spelen als je competitief wil spelen. Ik heb heel veel Halo gespeeld, maar vond de MLG settings nooit zo leuk. Minder wapens en wat saaiere maps en ook vind ik het met radar gewoon leuker. Prima dat anderen MLG vinden en geloof ook best dat het gebalanceerder zal zijn, maar normal game ranked is ook prima.
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik vind deze helmet trouwens vet! :D Alleen is het helaas weer een pre-order bonus. :mad:

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina