1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Darksiders II

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 20 jul 2011.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dan ga je deel 2 niks vinden. Daar zitten veel grotere lege stukken tussen ...
     
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Na 32 uur heb ik de game uitgespeeld, Wat een epische game is dit zeg. Dacht serieus dat er geen eind aan kwam want het spel is echt heel erg groot, wel heel erg vet !!. Ben nu Lvl 22
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Op naar New Game+ ? :)
     
  4. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had hetzelfde, heb deel 1 wel lang gespeeld maar als ik erop terug kijk vond ik het ook best saai. had Sleeping dogs gekocht (dat was totaal niet mijn ding) en heb heb die geruild voor Darksiders II (de kracht van de bart smit, niet leuk mag je hem nog ruilen na een dag) en ik vind deel 2 echt veel beter dan deel 1, ik vind de hele wereld boeiend. Gakkie gaf aan dat er ook weer lege vlaktes zijn dat is wel waar maar nu wel in een veel mooiere en kleurrijkere wereld.
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ah ik kijk wel er komen binnenkort teveel games uit hehe, misschien ooit deze uit de budget bak halen. Want deel 1 vind ik niet echt veel bezonders helaas. :)
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    OMFG!!! Ik loop tegen een gamebreaking bug aan. Reproduceerbaar!

    In Psychameron
    Na een lange put omlaag via een balk, kom je in een klein kamertje. Als je die binnen gaat sluit de deur achter je en kun je niet weg. Aan de rechterkant is een summoning circle, links een kloofje en daarachter een iets verhoogde ledge met daarop drie induw levers.
    De bedoeling is dat je je (2) ghosts summoned en die de juiste knoppen in de juiste volgorde laat indrukken. Als je dat goed doet krijg je de benodigde silver key! Doe je het fout dan krijg je een kleine wave met skelletons. Probleem is dat de ghosts steeds vast komen te zitten in de levers nadat ze hem hebben ingedrukt, waardoor ze niet terugkeren. Zolang de ghost niet terugkeert, triggert die geen event (hek omlaag) en kun je ook geen van de levers meer selecteren. Je kunt dus niks meer doen en ook niet weg uit de kamer!!!Enige manier om te resetten is de game verlaten (naar het dashboard) en weer starten. Alleen gebeurt ingame steeds weer hetzelfde…Stuck dus!

    :mad::mad::mad: Dit haat ik zo ….

    EDIT
    Dit dus
    http://community.darksiders.com/go/thread/view/138731/29352927/Psychameron_bug_with_dead_lords
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2012
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Daar ben ik net voor bij. Geen last van gehad gelukkig ! Kan je nu helemaal niet meer verder?

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee, zijn verschillende threads over. Veel mensen last van. Heb verschillende workarounds geprobeerd, maar het werkt nooit. Of ik kan niks meer selecteren en dus laten indrukken, of er gebeurt gewoon niks …. :mad:
     
  9. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Irritant man. Gelukkig is er een patch onderweg die deze problemen gaan verhelpen.

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, alleen dit probleem schijnt NIET gepatched te worden …. :x
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik ga het niet lezen want dit zijn ongetwijfeld spoilers, maar kun je geen meerdere saves aanmaken in DS2?
     
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7

    Dit zijn inderdaad spoilers. ;) Je kan zo ver ik weet maar 1 save maken, geen meerdere. Overigens kan Gakkie beter opnieuw beginnen en hopen als hij weer daar is, dat hij wel verder kan komen dan waar hij is geweest en waar hij vast liep.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2012
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ga echt niet overnieuw beginnen. HEb alles gedaan, alle sidequests tot op dat moment, alle chests, etc… En al helemaal niet met de kans dat het weer gebeurt …
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Met wat hulp van de off forums en een hoop trial en error er voorbij gekomen. Yeah!

    Als je daar komt doe het in een keer goed, dat bespaart je een hoop trouble!

    EDIT
    Soms wordt het beeld helemaal wobbelig, alsof je dronken bent ofzo… wat betekent dat ?
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2012
  15. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Je gebruikt soul splitter neem ik aan? Het is namelijk een indicatie dat je te ver weg bent van je oorspronkelijke lichaam.

    Eergisteren de game uitgespeeld op Apocalyptic, zeker te doen. Ik merk dat het nog wel lastig is om verder te komen in de Crucible, vooral bij Wave 3 waar je op een gegeven moment tegenover legioenen van die Corrupted Angels staat. Weet ook niet of je difficulty keuze invloed heeft op de Crucible, of dat die wellicht een standaard difficulty heeft.

    Maargoed, alle book of the dead pages nu gevonden en ingeleverd en alle GNOmad Gnomes, van de week ook even alle Ostegoth relics vinden en dan op naar new game +!
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ah, dat is het! Thanks! Als je de game uitspeelt, dan heb je nog een save voor het einde om alle collectibles te doen enzo ?
     
  17. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij new game+ behoud je dus niet je sidemissions en collectibles?

    Heb hem nu ook bijna uitgespeeld dus is wel ff handig om te weten voordat ik alles weer opnieuw moet doen...
     
  18. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom geven ze je dus ook de kans op het laatst om terug te keren naar je laatste savefile...
     
  19. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Ok chill :)
     
  20. GodPigeon

    GodPigeon Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Darksiders 1 helemaal kapot gespeeld. Wil dus ook deel II gaan kopen. Waar hebben jullie de game gekocht?

    Ander vraagje: ik zie bij verschillende aanbieders staan dat je er een DLC bijkrijgt. Alleen staat het er niet altijd, en er staan verschillende DLC's (bv. Argul's Tomb of Angel of Death Pack). Wat moet ik hebben?
     

Deel Deze Pagina