1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou de console Cap op console's altijd 24 blijven of denken jullie dat ze er rekening mee houden met de volgende xbox?
    Battlefield 4 op de volgende xbox 32 tegen 32 zegmaar, of blijft dat een droom voorlopig?

    Heb die Premium trailer ook zitten kijken vanmiddag.
    Je ziet heel goed dat het pc-servers zijn met redelijk veel lui, daar kunnen wij nooit aan tippen op de xbox :'-(

    Ben benieuwd hoeveel bugs er weer bijkomen met de nieuwe 'patch' :+
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Nee joh die gaat gewoon naar minstens 32x32 (of hoger), pas als de volgende generatie consoles aan zn eind is gaat dat misschien omlaag maar dat duur nog wel even.
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    24 verwacht ik niet meer op de nextgen. We zijn inmiddels alweer 7 jaar verder sinds de release van de x360, dus op z'n minst 16vs16 of 20vs20.
     
  4. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Voolgend jaar komt bf4 uit dus t zal me best verbazen als de xbox 3 dan ook al uit is.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    mij eigenlijk niet, kerst 2013 moet kunnen

    en al komt hij een half jaar later dan komt er ongetwijfeld alsnog een BF4 port voor (en 64 spelers moet dan zeker tot de mogelijkheden behoren)
     
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie willen kunnen jullie me toevoegen , ik speel serieus bf3 , ondersteunend ook altijd.

    Ik speel vanaf nu op de 360 , game pc heeft plaats gemaakt voor een laptop , dus mn 360 is weer mn game platform :D
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    DLC: Armored Kill
    Cost: 1200 MSP Achievements: 5 Points: 120

    Death from above 20
    Get one kill with the Gunship
    Destroyer 30
    Get 10 kills each with Tank destroyers and Mobile Artilleries
    Offroad 20
    Get one kill with the Quad bike
    Superiority 20
    Win one round of Tank Superiority
    Dropship 30
    Destroy the Gunship



    Weer een easy 120(G) :).
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    WOOT! Quad-bikes! _O_
     
  9. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
  10. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah jammer, niet echt een challange. Ik ben nog steeds bezig met die assignments van de vorige. Met name omdat die flikkers mn mijnen hebben gereset.
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij alle mensen is volgens mij de mijnen gereset , ik had de camo al dat scheelt :)
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zie niets in de patchnotes over de servers die naar 16 spelers springen. Word ik niet blij van
     
  13. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Zie ook niks over het feit dat 1/4 van de keren dat je op Metro Rush de laatste set M-COM's speelt het hele systeem crasht. Nogal schandelijk voor de populairste map op consoles, en gezien het feit dat het probleem al een paar maanden bekend is.

    Zie ook alleen een level fix voor Donya Fortress mbt buiten de map komen. Dat betekent dat het op Metro ook nog steeds kan straks?

    Ook zuigend dat er een Gun Master Ribbon komt. Ik hoefde alleen nog maar een potje squad rush te winnen om ze allemaal te hebben, maar GM vind ik wel zo'n frustrerende modus.

    In een halve seconde je main gun en cannister shell afvuren uit je tank is er straks ook niet meer bij. Dat is voordeel voor de engineers, terwijl ik het sinds de vorige patch al lastig zat vond om die mannetjes van me af te houden.

    Wat bedoelen ze trouwens hier mee?
    • Firing mode can now be seen from the vehicle passenger seats where you are allowed to fire your own weapons.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2012
  14. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Zie update
     
  15. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat is een server-side probleem. Dit is een cliënt patch.

    Ik heb eerlijk gezegd nooit last van dat mijn game vastloopt op Rush Metro. :confused: Waarschijnlijk staat ook niet alles in de patch notes.

    Gun masters blijft nog steeds een regelrechte rip-off van de counter strike gametype "gun game". Die al bestaat sinds 1999. Battlefield is voor dat soort gametypes het verkeerde type spel. Dat ze ribbons toevoegen ben ik eerlijk gezegd ook niet zo blij om. Moet je het weer verplicht gaan spelen als je de completionist bent. |:-

    Bedoelen ze waarschijnlijk mee dat jij als passenger de firing mode van de driver kan zien.
     
  16. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, vreemd. Ik en mijn clanmates hebben echt bijna elke keer als die situatie zich voordoet dat één van de 3 of 4 de Xbox moeten resetten. We zijn er al aan gewend geraakt. We spelen wel altijd op onze eigen server, dus misschien dat daar iets mee aan de hand is. Ik heb het ook wel op fora gezien, elders.

    Dat tweede: je kunt dan dus zien of je driver z'n cannister shell toevalling actief heeft? Wat heb je daar aan? Hopelijk kun je dan in elk geval ook zien hoe het met reactive armor staat, en of en wat voor lock er eventueel is. Dat is nog wel bruikbare informatie.
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    :mad:
    Main gun en snel daarna canister shell heeft me zóveel kills opgeleverd / deaths bespaard.
     
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Tering, waarom doen ze dat? Ik vind dat daar nl. niets mis mee is en zoiets niet echt misbruikt kan worden. Ik gebruik(te) het namelijk altijd... :'-(


    Wat doen ze nu dan? Dus je schiet met je main gun, de tijd om te reloaden is bv. 3 sec. Dus als je schiet met je main dan switched naar secondary dan moet je ook 3 seconden wachten om daar mee te kunnen schieten?


    Ik vind het heerlijk om met mijn main gun te schieten en dan die shells om iemand helemaal af te maken.
     
  19. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Flares van de gunner weg :') Zijn ze gestoord daar bij DICE?
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2012
  20. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield faalt weer lekker, wordt ik paar keer or rij in een falend team gezet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina