1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox 360 Koopjes Spotten [Deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door Lenny-t, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    In Zaandam zit er toch ook 1? Of vergis ik me nu?
     
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ja, maar die hebben helemaal niks volgens de website :+
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gewoon je bevestigingsmailtje laten zien, that's all.
     
  4. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je ook gewoon je ID kan meenemen of moet je 'ouderwets' weer een brief meenemen?:emo:
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Geen idee, ze checken niks. Dus misschien kan je ook gewoon zeggen dat je 'iets' hebt gereserveerd.
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    90% van de mensen kunnen tegenwoordig ook mailtjes op hun telefoon laten zien :+

    Maar ik neem wel gewoon een briefje met m'n ordernummers mee, en zie wel wat er van komt :)
     
  7. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens het mailtje nemen ze contact met je op als de spullen gereserveerd zijn, tot die tijd is er dus niets gereserveerd denk ik.
     
  8. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    ben benieuwd, maar ff 3 gereserveerd bij dixons hilversum haha
     
  9. geen

    geen Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem met de voorraaden komt doordat de site niet gelijkt loopt aan de actuel winkelvoorraad.
    Dit kan dus beteken dat op het moment dat iemand een spel reserveert op de site, deze al verkocht is maar dat de winkelvoorraad nog niet is gesynchroniseerd met de internetsite, dit omdat dit niet constant gebeurt(hoe vaak, geen idee).
    Zo kan het dan ook gebeuren dat orders automatisch worden geannuleerd.
    want ineens komt het bestelsysteem er achter dat er geen voorraad meer is (en dat dit ook niet meer komt), dus annuleert hij de besteling maar.
    En dat van verkeerde prijzen in de winkel, dat is dan vergeten door de medewerker. Want prijzen in de winkel zijn gelijk aan de internetprijs.

    Ik hoop dat het nu wat duidelijker is ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2012
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ^^ Ik denk dat hij het wel begrijpt alleen hij legt uit dat het dom is..

    Btw als er staat geannuleerd kan je dus fluiten naar je bestelling?
    En zijn er nog meer dingen bij? Iemand had die folder gepost toch? Ik kan die nergens vinden
     
  11. geen

    geen Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het er ook wel mee eens dat het een dom is. Maar wou gewoon even wat dingen helder maken.

    En als je bestelling is geannuleerd kun je er van uitgaan dat je idd kan fluiten naar jouw bestelling.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Tevens vind ik het beetje raar.. Er staan games afgebeeld als BF3.. Spider-Man enzo en "vanaf 1euro" maar ik zie bijna niks en welke console is 80euro.. naja grootste actie als je geluk hebt wel..
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2012
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. die site werkt sowieso al de hele dag voor geen meter. Heb iig wel Microsoft Hard Drive 250GB kunnen reserveren. Beter, mis het toch wel een hard disk..
     
  14. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Helaas, 4200 punten net misgelopen in Breda, wel GoW2 goty en MGS HD nog kunnen reserveren. Ze belden wel netjes gelijk.
     
  15. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben nog niet gebeld of wat, maar m'n orders staan nog wel netjes op verzonden naar de winkel. Ik ga gewoon ff langs en zie het wel :)
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik ben wel gebeld door een onbekend 06 nummer, maar dat lijkt me een beetje vreemd voor een winkel. :+
    Ik moet toch richting het station om naar school te gaan zometeen, dus ik sta daar gewoon om 1 uur in de winkel. :cool:
     
  17. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    de site is in iedergeval dood. Heb al 5 keer geproobeerd 4200 punten te bestellen, maar het wordt telkens geannuleerd. Heb dus wel 5 keer een bevestigingsmailtje gehad, dus ik print die gewoon uit en ga het effe proberen bij de winkel.
     
  18. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben net ook gemaild door Woensel, dat ze mijn bestelling niet meer hebben. Heb net even gebeld en het blijkt dat ze gewoon het een en ander achter houden voor andere klanten die eerder waren.

    Ik krijg er een beetje een raar gevoel bij toen ik belde. Heb om een of andere reden het idee dat ze het achter houden voor henzelf of bekenden... Toen ik gisteren bestelde waren er nog voldoende artikelen op voorraad...
     
  19. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Volgens mij zijn de voorraden op de website niet geupdate. Het kan dus zijn dat ze van het hoofdkantoor inderdaad een mail krijgen dat het niet meer te krijgen is.
     
  20. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Bestemming voor alle Dixons games! :p

    Voorwaarden:

    -Min. inruilwaarde €40,- (verkoopprijzen Used)
    -Zelfde platform (dus geen DS games voor Fifa 13 op X360)
    - Acties lopen dag voor release (zal voor drukte zijn)

    edit: Zie dat het plaatje hopeloos is mislukt.

    Gaat dus om Fifa 13, Black Ops II & Assassin's Creed III
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina