1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox 360 Koopjes Spotten [Deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door Lenny-t, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Artikel Artikelnummer Aantal Subtotaal
    Microsoft Hard Drive 250GB NTF-00003 1 € 49,95
    Electronic Arts Medal of honor, Xbox DWHF7607412 1 € 9,95
    Namco Xb360 Tekken 6 1039318 1 € 4,95
    Microsoft Xb360 Alan Wake (14-5-10) 73H-00016 1 € 9,95
    Microsoft Wireless Speed Wheel 2ZJ-00003 1 € 34,95

    Dat gaat 'em worden denk ik. Al gaat het me eigenlijk alleen om de hard disk..
    Ben overigens gebeld dat het op gehaald mag worden. Dus dat is wel mooi ^_^
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2012
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    MOH kan je ook bij de MM en saturn voor die prijs halen
     
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik geloof dat ik dat stuurtje lekker zou laten liggen. :)
     
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. idd.. voor de lol erbij geklikt. Maar kan dat daar toch ter plekke nog wel regelen.
    //edit: dat ding kost overal zoveel idd.. lol

    Wil eigenlijk ook nog wel 14 maanden Xbox Live gold. Alleen werkt die site niet echt mee.
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Kom net bij Dixons Leeuwarden weg. Is dus helemaal NIKS. M'n bestellingen die naar de winkel gestuurd zijn, zijn er volgens hun niet en komen ook niet.

    en als je meerdere dingen besteld hebt kan je het helemaal vergeten. Volgens hun is het een Op=op actie en eigenlijk willen ze niet dat mensen meerdere games bestellen, zodat meer mensen naar de winkel komen. Toen ik kwam, zeiden ze meteen, "oh jij had verschillende games en punten besteld". Op zo'n toon van, dan krijg je lekker helemaal niks.

    Als je al iets krijgt is het puur geluk. Maar volgens de medewerkers hadden ze niks. Wat me erg sterk lijkt.

    Behoorlijk waardeloos dus! Wederom k*t actie van Dixons. Als iets wel naar de winkel verstuurd is, maar ze zogenaamd niks binnen hebben gekregen.
     
  6. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Lekkere reclame dus voor Dixons. :emo:
     
  7. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Als het goed is komt delphiki straks met een kofferbak vol met 4200 punten kaarten en xboxlive codes.
    Voor hem een geslaagde actie dus. En voor meerdere hier zoals Kevf die er profijt van hebben gehad.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2012
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    vorige aktie had ik gewoon heel veel geluk. duke, la noire en rdr un voor 3euro totaal gehaald... kreeg ze ook gewoon alle 3. nu minder geluk en bestelling geannuleerd en niks op voorraad hier
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Haha, er staan hier gewoon een set mensen voor de deur te wachten. :+
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh.. Achja.. Opzich maakt dat ook niet echt uit. Tis cheap anyways.. :)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heavy Rain en 14 maanden Gold liggen voor me klaar. Kan het alleen niet oppikken vandaag, dus ik hoop niet dat ze het alsnog aan random mensen meegeven. Ik reserveer het niet voor niks. :+
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja, had al geen hoge pet op van ze, na hun vorige actie met LA Noire, die ook nooit aangekomen is destijds.

    Orders die wel naar de winkel verstuurd zijn, maar zogenaamd er niet zijn... En ook niet komen. Kreeg sterk idee dat het achter werd gehouden en af en toe ze van die orders ze wat in de winkel leggen om mensen te trekken.

    Stuur nog wel ff mail naar hoofdkantoor deze week. Als iets voor je verstuurd is, dan moet dat gewoon bij de winkel liggen of nog aankomen. Dat zij nu al beweren dat het niet komt wekt ook achterdocht.
     
  13. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Het lijkt mij dat het ordersysteem niet helemaal de goede informatie geeft. Je kunt veel producten maar in bepaalde winkels ophalen. Dat zou een beetje raar zijn als ze nog verzonden moeten worden naar de winkels; dan kunnen ze immers naar alle winkels verzonden worden. Volgens mij gaat het gewoon om winkelvoorraden ter plaatse. Je krijgt een 'verzonden'-melding als de order in het systeem staat, maar het zou mij verbazen als er daadwerkelijk iets verzonden wordt.
     
  14. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ben zojuist bij de Dixons(en) in Roermond geweest.
    Ik heb netjes de bestelde ratchet and clank, heavy rain, mgs hd en the darkness 2 meegekregen.
    Ik heb nog even in de winkel gekeken en qua games lijkt de voorraad aardig te kloppen. Ik had niet het idee dat er games tussen stonden die niet op site stonden.

    Nu even rond bellen voor mn punten.
     
  15. Michael9393

    Michael9393 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Zaterdag had ik 2 spellen bij Dixons Almere besteld. Deze heb ik vandaag opgehaald, ze lagen netjes voor me in hun magazijn, met een orderformulier. Echter vertelde een medewerker dat ze zondag in de loop van de dag/avond zoveel orders hebben binnengekregen dat deze niet meer op een goede manier verwerkt konden worden, het systeem was als het ware overbelast, wat ervoor zorgde dat de voorraden die op de site staan niet meer overeenkwamen met hetgeen wat er werkelijk ligt. Hij zei dus ook dat er veel mensen helaas teleurgesteld gaan worden.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Helaas pindakaas, Ik heb een deel van mijn eerste bestelling gekregen (2x4200 punten en 1x MGS HD collection) maar de overige 6x4200 en de LiVE codes kan ik op mijn buik schrijven

    Toch mag ik niet klagen want ze hadden die 2x4200 voor me achter gelegd en op naam gereserveerd en er stonden nog meer mensen in die winkel die ook 4200 punten hadden besteld maar geen bevestiging hadden gehad
     
  17. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Netjes van ze. Het ligt er gewoon aan welke medewerkers je treft en of het zelf gamers zijn. Als het zelf gamers zijn zeggen ze natuurlijk dat ze niks hebben en nemen het smiddags na werktijd zelf mee, zou ik ook doen.
     
  18. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog niets gehoord bij verschillende winkels gereserveerd,gaat volgens mij op een teleurstelling uitlopen.
     
  19. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Zo, strooptocht bij 3 Dixons heeft nog wel wat opgeleverd:

    - F1 2010 4,95
    - Sega Superstar Tennis (voor nog geen 1 euro kon ik die niet laten)
    - Batman: Arkham City 9,95
    - Guitar Hero Warriors of Rock bundle (met gitaar voor 6,95!)
    - Dance Central 4,95
    - Lego Star Wars III 6,95
    - 12 + 2 maanden Live Forza 4 voor 19,95!

    :thumbs:
     
  20. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    De laatste Heavy Rain kunnen bemachtigen voor €4,95, verder was alles al weg.

    Tekken 6 en Fe3r werd overigens letterlijk voor m'n neus weggekaapt door een koopjesjager; zat letterlijk foto's te nemen van 't gehele, afgeprijsde gamesrek.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina