1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox 360 Koopjes Spotten [Deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door Lenny-t, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Heb even rond gebeld maar helaas.
    Er werd me ook verteld dat het puur de winkelvoorraad is die nog verkocht word er word dus niets meer aangevuld. Door een storing op de site klopte de voorraad aantallen niet meer waardoor er waarschijnlijk veel mensen teleurgesteld worden.
     
  2. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    F3ar kan je nog bestellen op de website en laten thuisbezorgen of in een filiaal laten bezorgen.

    Ik ga straks ook maar even langs om te kijken of er wat tussen zit hier.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2012
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Toen ik er was waren er nog niet eens games afgeprijsd. Mijn gereserveerde games lagen er ook niet (die zouden er gewoon moeten liggen) en die gast wist niks van m'n reservering. Hopelijk heeft een ander ze gewoon apart gelegd. :+

    En Dulle die Heavy Rain niet eens wilde kan hem zo ophalen. 8)
     
  4. ifra

    ifra Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    in rotterdam hebben ze niks.
    ik ben overal geweest.
     
  5. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Zaterdag Arkham City en Darkness II LE gekocht. Vandaag de MGS HD Collection. In totaal dertig euro voor de drie games. Best netjes :)
     
  6. goodworm

    goodworm Defqon.1

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    6
    Dixons heerenveen heeft niks meer liggen helaas.
     
  7. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag den haag geweest, bij de dierenselaan f1 2010, lego star wars 3, guitar hero worl tour opgepikt. in naaldwijk bij de tuinen gears of war 3 limited edition.
    4 spellen voor 28 euro.
     
  8. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Net even in Hoorn de laatste 4200 punten opgepikt.
    Ik moest het vragen bij de balie, deze zou om half twee gehaald worden, maar was niet gebeurd. Dus mocht ik hem kopen, was de laatste trouwens. Voor de rest geen interessante games, accessoires of hardware.
    Alkmaar en Heerhugowaard hadden ook niets meer.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2012
  9. Roidbuster

    Roidbuster Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, voor Coentjuh heb ik god of war 1+2 en uncharted 2 kunnen krijgen. Voor mijzelf tekken 6, sports island freedom en f1 2010 in sittard. Punten, controllers en dergelijke was allemaal weg.
     
  10. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ben net langs geweest in het filiaal in Den Bosch aan de Hinthamerstraat om Guitar Hero: Warriors of Rock (incl. gitaar) op te halen voor 6.95. Deze had ik gisteren gereserveerd. Kom ik binnen rond openingstijd, zie ik een werkneemster er mee aan de haal gaan en 'm zelf afrekenen. Wordt er vervolgens tegen mij gezegd dat hij telefonisch is besteld. Oftewel, als er telefonisch besteld wordt bij Dixons wordt het dus persoonlijk afgerekend door het personeel. Wat een bullshit :+ Vervolgens werd ik aan de kant geschoven en ging ze een andere klant helpen. Meteen een klachtenbrief opgestuurd naar Dixons dat dit niet kan. Wat een kutzaak is die Dixons toch ook. Dit is natuurlijk ontzettend klantontvriendelijk...
     
  11. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ben in de twee filialen in A'dam Noord geweest, de totale buit was 1 2100 punten kaartje en 1x DiRT 3 (die gisteren nog vrolijk geannuleerd werd). De rest van m'n bestelling lag er niet (meer).
     
  12. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de LE van Halo Reach ook nog op kunnen halen. In Meppel :')
     
  13. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier idem was er ook bij Amsterdam Noord , ik wilde nog Mortal Kombat hebben en Dirt 3 , ik had gisteren bij die V&D daar al Cod Black ops Hardened en The Darkness 2 opgepikt.

    Maar die waren daar niet eens beschikbaar , en dat terwijl ik die vrijdag had besteld .


    Ze zijn lekker bezig daar op het hoofdkantoor van Dixons.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Reach was in Assen ook nog ruim voorradig. Was eigenlijk het enige in het aanbiedingenrek wat nog de moeite waard was
     
  15. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb ik jou niet gezien toevallig? Toen ik er was was er volgens mij een gast die precies zoiets zei :+

    Is er btw iemand hier die ik heeeeel lief aan kan kijken en God of War Collection en / of Mortal Kombat nog voor me heeft / kan halen? O-)
     
  16. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Denk dat ze weinig gaan doen met je klacht aangezien de actie al vrij speciaal is en games echt als mega koopjes over de toonbank gaan.

    dan vind ik wel wie het eerst komt in de shop wie het eerst maalt.. no offence
     
  17. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee het zou wat anders zijn geweest als er een klant voor me was en ik hem niet gereserveerd had. Maar ik heb 'm gereserveerd en toch pakt de werkneemster per slot van rekening dat ding voor me neus vandaan, terwijl die andere collega wist dat ie in de reservering stond. Want dat meldde hij toen. Om dan te zeggen dat hij telefonisch verkocht is terwijl ze 'm zelf betaald heeft, is dan erg krom. Bovendien maakt het natuurlijk niet uit of het acties zijn of niet, een product blijft een product. Het maakt me niet eens zo zeer uit dat ik de game niet heb, maar dat zoiets kan vind ik niet kunnen.

    En even wat anders :+:

    Ik wil me ook graag aanbieden voor de God of War Collection!
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2012
  18. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Modder-Eter je God of War 3 ligt hier thuis! Lucky you ';DDD
     
  19. goodworm

    goodworm Defqon.1

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    6
    Als iemand nog Lego Star War III tegen komt graag meenemen, betaal er 12 incl voor. :+
     
  20. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Nieuw bij de GameMania.

    3 games inruilen en straks 20,- neertellen voor FIFA 13. Straks ook met AC 3 en Black Ops 2.

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina