1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox 360 Koopjes Spotten [Deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door Lenny-t, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    De oude kaartjes hebben andere EAN code.. Dus ander product..
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zie je dat bij het plaatsen van de order?
     
  3. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Het hangt ervan of Casper een bevestiging heeft gekregen. Als dat zo is en pas later een bericht is gekomen dat het niet meer leverbaar is, dan heeft Dixons een probleem. Er staat in hun eigen voorwaarden (Artikel 11):
    Een vervangend artikel lijkt me in dit geval het identieke product met een andere EAN code. Dat maakt voor de klant namelijk niets uit.
     
  4. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaag, Dirt 3 valt soms zomaar weg omdat de dvd niet meer leesbaar is, terwijl hij er keurig uitziet of is deze ook opgelapt door Dixons = 2de hands?
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Niet netjes en ook niet geldig. Maar in de praktijk doe je er niks aan. Bewijzen is lastig en rechtsbijstand zal waarschijnlijk die moeite ook niet willen doen voor een paar tientjes.

    Kennelijk willen ze graag dat er zoveel mogelijk mensen maar naar de winkel komen om spullen te kopen. Ik blijf het een vreemde gang van zaken vinden. Heb zelf overigens nog steeds niks gehoord over mijn bestelling.
     
  6. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Die voorwaarden lijken me inderdaad duidelijk. Die leegverkoop is verder niet ons probleem. (Behalve dat het dat dus wel is...) Ik heb iig een annulering ontvangen voor de 2x 4200. Vriendelijk terug gemaild dat ik graag het vervangende product tegemoet zie.
     
  7. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    De website prijzen gaan weer omhoog.
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    batman arkham city 39,99!!!!

    Deze actie heeft me niks opgeleverd! :lol:
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mijn Batman voor een tientje komt vandaag binnen, verjaardagscadeautje voor een goeie vriend.
    Tevens vanmorgen op de valreep, kennelijk, 4200 punten en MGS HD besteld.

    Verwacht eerlijk gezegd niet dat ik een bevestigings/ophaal SMS krijg...
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je bent niet de eerste die dit meld met 1 van de aanbiedingsgames van de Dixons.. zouden het stiekem allemaal retourtjes geweest zijn of zo? :+

    Kun je hem wel op de HDD installeren zonder fouten?
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ze zijn duidelijk alles aan het updaten, een simpele multi-categorie-menu werkt niet eens meer, GAMES en Software springt over naar de volgende categorie!
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    3x 12 maanden LiVE + 800msp, 8x 4200 MSP en MGS HD collection

    uiteindelijk alleen 2x 4200 msp en MGS HD mee gekregen

    Die LiVE codes had ik ook bij een ander filiaal besteld en had ik uberhaupt geen bevestiging van gehad
     
  13. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    ...
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2012
  14. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Als zij aangeven dat de actie tot eind deze week duurt, moeten ze ook de prijzen aanhouden tot eind deze week. Dus het veranderen van prijzen is dus wel erg slecht.
     
  15. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Dit is het Xbox 360 Koopjes Topic, niet voor de PC.
    Welkom n00b.
     
  16. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Joh, we hebben het hier toch ook over aanbiedingen op de PS3 etc. Doe niet zo moeilijk. ;)
     
  17. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Snel weggehaald! :{ Dit topic staat vol met 5 pagina's slap ge-OH over Dixons, alle individuele bestellingen zijn zo'n beetje besproken, inclusief bevestigingsmailtjes, annuleringsmailtjes, individuele ervaringen met zo'n beetje elke friggin' Dixons-vestiging in het land, de staat van alle discs die zijn gekocht inclusief drie verschillende manieren om bij bekraste DVD's toch het spel te kunnen spelen (te weten; 1) op HD installeren, 2) bij GM repareren, 3 ) TANDPASTA!). Dan ben ik de draad een béétje kwijt en post per ongeluk wél een KOOPJE maar het is voor de PC, en krijg ik meteen een scheldwoord om m'n oren?

    Wauw.
     
  18. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur kost dat repareren dan?
     
  19. dubbeldekker

    dubbeldekker Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, enige wat ik met die Dixons actie heb kunnen scoren is Rage voor 12,50.
     
  20. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Niet op letten joh. Zijn overdreven en kinderachtige reactie is niet representatief voor de rest van de community over het algemeen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina