1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2

Discussie in 'Games' gestart door Sliv, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Lame. Enig idee hoe lang dat gaat duren? Is daar iets over gezegd? Dagen? Weken? Maanden neem ik aan van niet. :+
     
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Je kan toch ook gewoon met hoesje kopen in de winkel? Is hij nog goedkoper ook :).
     
  3. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ze hebben pas 6 nieuwe servers live gegooid en zullen er nog wel een aantal plaatsen. Persoonlijk verwacht ik 2 à 3 weken.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    @NuclearGoat: Dunno, ben vandaag nog niet langsgegaan. Maar als ik keek via Budgetgaming was het gewoon overal uitverkocht. Bart Smit, Bol, Wehkamp, Dixons, Mycom en een paar van die onbekendere webshops. Ik neem aan dat die allemaal de fysieke versie verkopen? Mediamarkt status geloof ik niet helemaal meer nadat het overal is uitverkocht, haha. :+
     
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Bij Mediamarkt Arnhem stonden er gisteren nog zat, voor 44,99.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Als je het spel zo snel mogelijk wilt hebben, dan kan je denk het best langsgaan bij een fysieke winkel.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Lijkt het wel op. Mediamarkt status is ook veranderd van direct leverbaar naar xx dagen.
    Even kijken wat ik doe, want echt haast heeft het natuurlijk ook niet. Al duurt het een week of 2, dan zijn hopelijk gelijk de server 'problemen' opgelost.

    Hm, maar dan komt het wel erg dicht op Borderlands 2 te liggen. :p

    edit: Ik neem trouwens aan dat als je met 2 man in 1 huis wilt spelen ook 2 keer de game moet kopen? Of kun je ouderwets met 1 exemplaar meerder keren de game installeren? :p
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2012
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, ja. Wel wat duurder dan de NL opties waarbij ik moet wachten. *twijfel. :+

    Iemand trouwens nog een antwoord op mijn edit in de vorige post? (beetje laat erin geplaatst, dus even de aandacht erop vestigen :p)
     
  10. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Jup, 2x kopen. Is een online game, dus er zit een e-mailadres + wachtwoord aan gekoppeld en kan niet met twee tegelijk online zijn met hetzelfde account.
     
  11. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt inderdaad 1 serial per persoon nodig
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Gewoon kopen, die paar euro maakt geen zak uit, echt niet.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Was natuurlijk te verwachten. Thanks.

    Kan ik dan wel een van de exemplaren op 2 PC's installeren maar dan wel wel met dezelfde account spelen. Dus de ene keer op de laptop en de andere keer op de Game PC. Snappie? :+
     
  14. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
  15. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het echt een saai spel hoor.. Heb het een paar geprobeerd te spelen, maar de combat werkt niet lekker en is te ingewikkeld allemaal..
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik vind het juist een heerlijk spel en dat de combat wat ingewikkeld is is juist mooi, beetje uitdaging!
     
  17. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Wat is er ingewikkeld? Volg de storyline quests gewoon. Op een bepaal moment ben je zelf lager dan de storyline aanraadt, dus moet je gaan levelen.

    Explore gebieden (en waypoints, vista's, POI's etc), doe van die hartjes op je map voor wat exp, doe mee aan random dynamic events die verschijnen of ga WvW spelen.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik stel veel vragen, ik weet het. :+ Maar;
    Kun je ook gemakkelijk samenkomen en spelen met 2, 3 of weet ik veel hoe veel bekenden, en de rest (onbekenden...randoms) buiten sluiten?

    En maakt het voor het samen spelen iets uit als ik verder in het verhaal ben dan de ander? Of is het toch altijd beter om er even voor zorgen dat je allemaal even ver bent?

    Bij boorbaat danku voor het antwoord en de moeite. :cool:
     
  19. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ligt eraan wat je wilt doen met 2 of 3 personen. Je kunt gewoon met je party samen iemand helpen met zijn storyline bijvoorbeeld.

    Maakt niks uit hoor. Je kunt de storyline wel samen doen, maar dan moet je het wel dubbel doen zegmaar. En je krijgt er geen exp voor, dus het is gewoon puur om te helpen/voor de fun. Je trouwens toch 'naar beneden gehaald' in lage gebieden, dus je bent nooit super OP of whatever.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok, even ook eens op de officiele site gekeken en ik snap wat je bedoelt; verhaal is in principe wat ieder voor zich kan doen, maar eventueel wel hulp bij kan inschakelen.
    Het is niet zoals, laten we zeggen, een Gears of War co-op werkt. Waar je beide gelijktijdig het verhaal doorloopt.

    En buiten het verhaal, is daar genoeg samen te doen? Nooit een MMO, of MMO-achtige game gedaan dus ik weet niet precies wat ik kan verwachten. Als je niet samen het verhaal kan doorlopen, wat houdt het samen dan leuk?
    Ik wil gewoon buiten TF2 een leuke game hebben die samen gedaan kan worden. Waar je dus ten allen tijde bij elkaar bent, en het liefst zonder dat ik me druk hoef te maken over randoms die zitten te zeuren over hoeveel wij wel niet zuigen. :+
    Zijn er buiten het verhaal wel quests die je samen kunt doen, zonder dat je het dubbel hoeft te doen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina