lastige keuze?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Opheodrys, 25 jun 2003.

1. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Hoi,
    Ik wil zo ff de stad in om een live kitje voor mijn vrouw te kopen,maar nu ben ik in twijfel ;
    brute force of MM3 ???

Koop het kitje om haar een pleziertje te doen,maar meld haar dan weer aan,bla bla bla...krijg dus gratis game....daar gaat me eigenlijk om,maar moet wel een game kiezen...en aangezien ik mecha al heb....

iemand een idee?

Ik weet het niet....

2. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff...je topic titel had wel wat duidelijker mogen zijn hoor...maaruh, het zijn 2 totaal verschillende games dus kies gewoon wat je 't leukste lijkt, waar je 't meest van houd....deze vergelijking gaat eigenlijk helemaal nergens om (no offence :+)

3. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    en bedankt..gaat inderdaad nergens over nee.....als je mm3 of bf hebtr bv kun je zeggen van "nou,valt best tegen,te makkelijk enz enz" ......maar goed..thx for nothing..

4. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk voor dat sort reacties even in de MM3 of BF draad :)

nou, heb je daar wat aan dan? :+

Edit: Draden zelfs

5. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou persoonlijk voor MM3 gaan. Dan heb je er gelijk een coole live game bij.. Brute Force kan je dan altijd nog kopen.

Laatst bewerkt: 25 jun 2003
  6. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    jaja,vragen mag tegenwoordig niet meer...je moet alles doorlezen...doorspitten,lezen en nog een lezen...dan ben je nog niks wijzer(alles loopt in die draadjes door elkaar ne antwoorden staan te ver uit elkaar)...maar ik ben er uit...koop 1 van de 2,de andere haal ik later wel...thx again

7. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    daar zat ik ook aan te denken...maar bf schijnt downloadablke contnet te hebben...

ben een shooter fan en race...verder speel ik bar weinig...is kiezen uit 2 betere spellen voor me dus...denk dat ik nu voor mm3 ga...brute force eerst maar eens in de winkel spelen(krijg nog een pakketje uit australie met wat shooters)

8. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DIT? <--- misschien dat je daar dan iets aan hebt? :confused:

Edit: even door 't gezeur in 't begin heen bijten :)

9. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij aan deze thread ook wat heeft als er normale antwoorden gegeven worden.

10. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jada jada, heeft dit forum ook een ignore functie??? (sorry voor de offtopic hoor, maar 't mag wel een dorpsgenoot zijn, maar een grote...issie zeker :+)

11. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    lol...heb je gelezen hoe het van start gaat daar?
    dan heb ik er al genoeg van...ik doe wel ienemiene mutte in de winkel...en ik denk dat bf de baas wordt...lol

12. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien van achter naar voren lezen ;)

Edit: samenvatting: BF: grafisch en qua spelduur een b'tje tegenvallend, verder topper

MM3: grafisch ook een b'tje tegenvallend, verder topper....

tsja....toch echt smaak denk ik :+

13. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    heb ik gedaan..bevalt beter...lol...denk dat dat het geheim van dit forum is...achteraan beginnen....maar dat ik er wijs uit word...bf of mm3?

wat zou jij kopen?

14. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeker voor BF gaan omdat ik een shooter fan en race game hater ben...maarja...daar schiet jij niets mee op :)

15. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    bf word het ...race ne schiet,meer doe ik niet...leuke rijm...ik ben weg,kijken of de vrouw het er mee eens is...zal wel weer tegnstrijdig worden,dus mm3...lol

thx,saaur!!!

16. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MM3 lijkt me toch net iets leuker dan brute force,
    elke keer weer een goede tegenstander.
    en het is live zo dan heb je gelijk ook een live
    game bij je live pakket

17. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor MM3 gaan omdat deze game toch best orginele en vernieuwende gameplay biedt. overigens komen er nog meer goede shooters uit waar ik op zou wachten en nu voor MM3 gaan. Ik denk ook dat de levensduur van brute force een stuk korter zou zijn.

18. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    MM3...voor shooters heb je Halo en komt Halo2, Half Life 2, Full Spectrum Warrior etc..kun je beter daar op wachten..wat arcade reace games betreft is (op live) MM3 het neusje van de zalm. MM3 raad ik je aan..als je ziet hoeveel lol de XBW'er er nu al mee heeft (check die thread OMG 680 replies!)
    Voor BF zijn er alternatieven, met MM3 heb je een brute live game in huis...MM3 dus.

19. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    laat ik nu toch bf hebben genomen.....prijs van mm3 bij de gameshop en/of dvdcrave is me net ff te groot...had het kitje ook bij de g-shop willen bestellen,maar je moet voor 30 juni aanmelden wil je een free game ontvangen...dus nu maar ff zo.

Maar oke,mm3 is dus top.....weten we dat

(btw, iemand had het over "dan heb je een livegame bij je pakket"...bf heeft content,dus beetje live...en me kastje ligt al aardig vol met games,waaronder zat live shit.....)

20. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Midtown Madness 3

Deel Deze Pagina