Mm3, Waar Te Koop???

Discussie in 'Algemeen' gestart door X-Dreamer, 21 jun 2003.

1. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb MM3 lekker ook al online is het dik lachen maar single player niet echt super leuk.

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik kijk morgen op m'n werk of ie er al is, ik heb zo'n vermoeden dat ie morgen binnenkomt namelijk. En uiteraard is er eentje gereserveerd voor mij :9

Ik laat het morgen wel weten als ie er is (Dixons).

3. Halo-Ed

Halo-Ed 1 + 1 = geen 3

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: :confused: :confused: Ik pre-order vanwege de prijs, niet vanwege de voorraad. Ik heb MM3 voor 44.50, en 1 dagje later. Als ik niet pre-order betaal ik veel meer.

4. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    niet in elke webwinkel is ie goedkoper als in de winkel :+

5. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog 1 dag,
    en gebeurt het 8)

6. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    morgen ga ik half nederland af op m'n fietsss op zoek naar mm3 woeiiii

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb hem! Ik ga ervanuit dat de meeste gamesshops in Nederland hem deze week geleverd krijgen, en of dat nou vandaag of morgen is, dat verschilt per winkel. Ik heb hem iig, ik wou het al eerder melden, maar was te verslaafd aan het spelen 8) Hij is echt wel vetjes :9

Maargoed, als je snel bent, kun je hem misschien vandaag nog uit de winkel halen :)

8. marco3key

marco3key Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou vandaag woensdag dus de heele haagsche binnestad afgelopen nog nergens te koop BAH!!! Dan morgen maar een poging wagen voor MM3...

Groetjes marco...die SOF ook lekker spel vind......

9. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn bestelling geannuleerd bij GCshop, nadat ik erachter kwam dat ik nog wel eens kon gaan wachten tot volgende week..

Morgen ga ik (zoals wel meer doen) de hele stad afzoeken naar Midtown Madness 3, ik denk dat hij bij de eerste winkel (Dixons) er gelijk ligt.. zo'n gevoel heb ik gewoon !

Als ik dan thuis ben om half 11 ongeveer, ga ik de HELE DAG MM3 spelen !!! :D :9 8) :cool: _O_

Pleasee.... Pleassseee........... DIXONS, laat me niet in de steek, ik heb alles bij jullie gekocht, mijn geliefde Xbox, mijn Starter-kitje, mijn spellen.. ALLES, laat me nu niet treuren en AUB laat het spel in de schappen liggen !!!

Ik laat het jullie weten als ik hem heb, maar daarna moeten jullie maar gewoon online komen op L!ve, want daar ben ik te vinden de hele dag !!

Oh, als ik hem heb gaan we zo leuk spelen :D *)

Ik hou het vertrouwen erin, MORGEN HEB IK HEM !!

See U'All Online !!

Greets, Benny

P.S: Gamertag: SupremeNL

10. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het klopt niet helemaal wat hierboven staat... Wat Den Haag betreft dan en de verkrijgbaarheid van Midtown Madness 3... Ik ben ook de hele binnenstad doorgegaan en... Dixons had nog 1 exemplaar, gelukkig voor mij... De verkoper vertelde me dat ze maar 2 stuks hadden ontvangen... 's Morgens had hij er 1 verkocht en vanmiddag dus de 2e aan mij...

Raar dat er nog zo weinig exemplaren zijn geleverd, maar mogelijk dat er morgen en overmorgen meer stuks in de verkoop gaan, kan bijna niet anders... Het spel is er, dus... :9

11. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit DE Hellspawn van P2G ?? Aaiaiaii, op een Xbox forum ?

Nee grapje hoor :D

Maar goed, het is dus bijna wel zeker dat ik morgen MM3 heb :)

12. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    De Dixons in Lelystad heeft echt helemaal niks recents als ik er langs kom. Kom wel niet elke week, maar viel mij wel tegen.

Moet nog wachten tot ik voor deze maand werk word betaald, dan ga ik pas zoeken. :cool:

13. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben de nieuwe spellen wel heel snel altijd hoor..

SoF 2 hadden zo ook erg snel... en we hebben nog een FRS, Bart Smit, Intertoys, en natuurlijk de plaatselijke gameshop..

Dus komt wel goed, denk ik..

14. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben die Hellspawn van P2G, dat klopt... Ik heb naast een PS2 ook een Xbox en zelfs een GameCube... :D

Raar dat die Dixons in Lelystad trouwens geen actuele games in huis heeft, je zou toch denken Dixons is Dixons... Maar nee dus?! :eek:

15. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    *Denkt aan de dag toen hij in al die winkels was maar geen RtCW kon vinden.

Gelukkig hadden ze hem in overvloed in MediaMarkt Almere, maar hoop dat ik dit keer niet zo ver hoef te gaan. :)

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    damn, ik heb geen geld meer... Die Brute Force actie+xbox live was me toch iets te veel..
    Nja, koop in de vakantie wel een gba-sp`tje...

ontopic: hoe ie single is boeied me niet zoveel.. hoe is ie multi(/live!)????

17. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bid voor me ! :{ Ik moet hem gewoon hebben vandaag, anders snij ik me keel open 8) |:-

Ik heb er vertrouwen in !!!

Met een beetje geluk heb ik hem over 1 uurtje...

18. p@cm@n

p@cm@n X-Box Fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat reserveren bij Dimplus toch snel en gemakkelijk he:)

19. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    ik ga ook zo ff naar de stad fietse

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    kkga ook zo weer naar de stad net als gisteren.. alleen dat heb ik gister ook tevergeefs gedaan. Kheb om half 3 met iemand afgesproken in de stad en dan gaan we samen op zoek.

waarom gaan een aantal gozers s'ochtends als op jacht? Dan is de vracht tog nog nie geweest?

Deel Deze Pagina