1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het speelt lekker, maar dribbelen is wel erg moeilijk nu! Dus dat wordt oefenen. Maar de loopacties zijn echt zo geniaal _O_
     
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Loopacties zijn cool, alleen het dribbelen is anders idd. Het in 1x doorpassen van de bal is nu ook een stuk beter gedaan. Daardoor kan je veel beter gebruik maken van de ruimtes etc.
     
  3. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    1e potje merkte ik meteen al dat het weer een stuk realistischer is, benaderd het echte voetbal weer een beetje meer.

    Merk je vooral in de first touch control, continu de sprint knop inhouden is geen optie meer. Ballen stuiteren dan echt van je voet maar soms kan je hem ook heerlijk me de knie of borst in de lucht mee de diepte in nemen, das wel nice. En de AI is sterk verbeterd, zowel van de CPU als je teammates, het dieplopen en spelen op randje buitenspel is geniaal.
     
  4. Bert1975

    Bert1975 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelt lekker maar wanneer leert EA het eens dat de extra tijd eens doorloopt ipv +2!!!
     
  5. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ergens las ik ook dat je de spelers zag opwarmen en trainers langs het veld ?
    Nog niet in de demo gezien
     
  6. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom is het ook een demo ;)

    Zitten die mini games erin? Voorafgaand aan de wedstrijd?
     
  7. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zie wel spelers warmlopen hoor...
     
  8. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    ja, die zitten er in. :)

    Nieuw detail wat ik wel erg vet vind is de 4e official die de nummers omhoog houdt bij wissels.
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Wat een klote demo :F:

    Het voelt alsof je mannetjes door de modder aan het rennen zijn, want het gaat allemaal fucking stroef en traag.

    Schoten voelen ook helemaal niet lekker aan. Geen enkele snelheid, en in veel gevallen lijkt het wel alsof de schoten halverwege opeens flink langzamer gaan dan toen je ze lanceerde.

    Daarnaast in de 5 potjes die ik speelde in vrijwel ieder potje wel weer een 'blessure' tegengekomen.

    Al weer 2-3 penalties zomaar weggegeven om niks.

    En zoals wel vaker, wanneer je voorstaat, dan komt de AI wel weer terug met een late goal.

    Iedere klutsbal gaat OF uit, OF over de zijlijn.

    Looplijnen zijn idd ietsjes beter, maar om nou te zeggen dat deze game minder frustrerend zal zijn: NEE! Daarvoor zitten er gewoon nog veels te veel momenten in die heel irritant zijn.

    Ook leuk die nieuwe aannames, maar het is compleet onuitgebalanceerd, dus willekeurig. Harde passes worden regelmatig zonder problemen aangenomen, maar een rustige pass naar iemand die vrijstaat, die stuitert dan opeens weer hopeloos van de voet af.

    Ik vind dit qua gameplay echt geen stap voorwaarts, op die looplijnen na. Sterker nog, het voelt stroef en langzaam aan.
     
  10. Bert1975

    Bert1975 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het langzaam vind moet je de spelsnelheid hoger zetten sorry hoor maar als je dat nog te langzaam vind moet je wipe out kopen ):p
     
  11. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    met welke camera spelen jullie?
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ja, en die blessures kun je ook vast wel via een setting terugdringen, zoals in 2012, maar dan is en blijft het natuurlijk ruk dat het standaard zo kut is...
     
  13. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kreeg een email van ea en microsoft over het beta maken van mijn xbox, dat deed ik en 1 maand later kreeg ik weer een mail dat het na 2 werkdagen zou zijn veranderd, dit gedaan is alles veel beter geworden, internet explorer op de xbox en een nieuw menu..
     
  14. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    ben benieuwd nu effe de demo aant downloaden ben heel erg benieuwd eigelijk hoe het speelt
     
  15. Bert1975

    Bert1975 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb je zeker gelijk in.
     
  16. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Veel hiervan klopt, zoals het langzaam zijn van sommige spelers en het snel geblesseerd raken, maar verder het is en blijft een demo, een proefversie!

    Ik had direct een vrije trap met pirlo gescoord, het lijkt veel makkelijker te zijn geworden!
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ben ik het mee eens. Die dingetjes die al in alle voorgaande delen van fifa zitten, krijgen ze er maar niet uit. Had in 10 potjes van de PES demo geen enkele keer het gevoel dat een poppetje wat deed wat niet de bedoeling was en nu in 3 potjes elke keer meegemaakt dat ik op A druk en opeens de bal alweer heb en hem dan weer aan de tegenstander geef. Dat met die zijlijnen herken ik ook heel erg. Het leek meer alsof ik tegen mezelf aan het voetballen was ipv de CPU.


    edit: en oh btw wat is er gebeurd met penalty's :emo:? Was dit ook al zo vaag in 12?
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ja, en dan heb ik het alleen nog maar over de gameplay.

    Je zit ook WEER met die talloze schermen VOORDAT je eindelijk kunt beginnen: JA IK WIL ENGELS!!!!!! NET ALS DE VORIGE 6096887 KEER DAT IK DFE GAME OPSTARTTE!!!! Dan doet ie er weer teringlang over om even de verbinding te maken met EA, etc etc. Flikker toch op met die onzin. Dat is al jaren ongelooflijk irritant, dat het fucking minuten duurt voor je eindelijk een balletje kunt trappen.
     
  19. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik had Robinho eruit getrapt. Keert de commentator zich opeens tot ene Jeff aan de zijlijn om te vraen hoe het gaat met de speler die net het veld verliet. Jeff gaf aan dat we robinho voorlopig niet terug zien. Vond ik wel vet:)
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    penaltys systeem is er goed gedaan! je moet rechterpookje gebruiken om te duiken!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina