1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Omdat je hem raakt met je voet.. precies op het moment dat je hem stilzet. Jij trapt hem op de grond.
     
  2. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha, hij gaat er met zijn voet langs man xD, je ziet toch ook dat die Giroud een animatie van een tackle/schot maakt, mijn speler wordt gewoon omver gekegeld.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Volgens mij niet. Het moment dat jij 'hapt' met je verdediger, zie je ook dat het standbeen (!) van Giroud wegschuift.. meegenomen wordt door jouw been. ;)
     
  4. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar die wordt echt licht aangeraakt, hij valt niet eens, want hij doet een tackle om nog bij de bal te komen, maar dat trapt hij mijn verdediger :p.
     
  5. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Over Early Season Ticket. ;)

    Vorig jaar gehaald en je hebt er gewoon veel voordeel van. Dit jaar krijg je hem zes dagen eerder, 24 pakjes, korting wanneer je met FUT pakjes koopt met Microsoft points, Je krijgt 10K bij je EA Sports Club, Adidas unlockable team.

    En wat mijn planning word: EST kopen met 2100MS points voor 22,-. Spelletjes inleveren bij GameMania en dan Fifa 13 voor 20,- krijgen (de UT editie, dus hier ook 24 packs). Dus voor 44,- (en Fifa 12/GTA4) heb ik Fifa 13' op 22 september al met alle voordelen, pakjes. En je kan een jaar lang elke grote game van EA uitproberen.

    Als ik dit jaar geen EST had, dan had ik de nieuwe Fifa Street gekocht wat na twee uur spelen al een ontzettende schijtgame bleek. Enige tip die ik mee geef is dat je niet online moet gaan als je wil beginnen met een goed record, want je komt pro's tegen en ook Youtubers die snel beelden wil hebben. Gewoon een week spelen tegen broers/vrienden. En dan op de 27e iedereen ownen. Ik ga de eerste week gewoon veel achievements halen. :)
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik denk dat siemen wel gelijk heeft. Dit is gewoon een hele scheve animatie (hoop voor jullie fifa fans dat het iets is dat in de demo blijft dan), maar jij komt wss voor het spel tegen de standbeen van de aanvaller aan en daardoor pak je op onjuiste manier de bal. Zoals de animatie het echter laat zien doe je niks fout.
     
  7. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ook Season Ticket besteld:thumbs:
    Haha van tegen betere spelers spelen wordt je juist beter, zo kan je t ook bekijken, alleen wat jij zegt een mooie record in Fifa is tuurlijk ook wel lekker :p

    Hoe zit dat trouwens met de webapp, is het al bekend wanneer deze uitkomt (en is dat tegelijk met de iphone app)? Is het zo dat je dan meteen je gouden pakjes krijgt als deze uit komt en kan gaan handelen, voordat je FUT daadwerlijk pas kan spelen?
     
  8. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    PANNA KNOCK OUT!

    shit kan de pagina niet vinden iemand de pagina voor de replays?
     
  9. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel dus af en toe uit het werk een potje en eigenlijk bijna altijd tegen de cpu maar in fifa 12 was dat al een ergenis,maar na een tijdje deze demo te hebben gespeeld zie ik weer het zelfde cpu gedrag.
    oke ze doen wel vaker een verkeerde pass en de first touch werkt gelukkig ook wel es in je voordeel maar toch blijft de cpu maar " netjes " spelen.
    ze corrigeren nooit es door een late of verkeerde tackle, dus je krijgt nooit es dooie spel momenten aan de rand 16.
    zo zit er weinig rust in de game vindt ik.
     
  10. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, jij hapt en schopt zijn standbeen om. Je ziet zijn standbeen wegschuiven. Precies bij de 6 seconde. Hij wil hem wegzetten maar jij raakt zijn voet.

    Dat de animatie niet helemaal klopt is niet zo handig. Maar je ziet duidelijk het standbeen van degene die schiet bewegen. Terwijl dit niet moet, omdat hij net wilt schieten.
     
  11. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij de gamemania is de ultimate edition niet meer verkrijgbaar en moet de inleverwaarde van de spellen 40 euro zijn om fifa 13 normale versie voor 20 euro te krijgen, dus pech voor degenen die de ultimate editie wilden en 3 goedkope spellen wilden inleveren..
     
  12. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik was er eentje vergeten namelijk ook Halo 3. Ik wacht nu gewoon even een paar dagen dan komt de Ultimate Edition er vast weer bij.
     
  13. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Als je die Early Season Ticket haalt. Hoe kun je Fifa 13 dan eerder spelen? je hebt de cd toch wel nodig?
    http://www.chuzzz.com/UT13/ ratings voor ut13
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2012
  14. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Google.
     
  15. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Had op 30 juli de ultimate edition voor 50 euro besteld bij consoleshop.nl , nu als ik op de site kijk is de ultimate edition 65 euro. Ik word toch niet belazerd?
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Tuurlijk niet. Je was er gewoon vroeg bij.
     
  17. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    vragen mag ook niet?
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je bij google alleen Early Season Ticket invult heb je al een antwoord op je vraag. Maar ik beantwoord het wel. Je hebt een CD nodig.
     
  19. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Probleem is dat er bij omschrijving fifa 13 staat ipv fifa 13 ultimate edition.

    Iemand die hetzelfde heeft bij consoleshop?
     
  20. mussi

    mussi Guest

    Ligt het aan mij of is er nauwlijks verschil tussen 12 en 13?? Mischien komt het omdat ik tegen cpu speel..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina