1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ook herkenbaar. Wil je te graag er uit voetballen en dan krijg je alsnog die goal tegen. :lol:
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha, te vaak. :+

    Maar ik hou ervan om de voetballende uitweg te zoeken, ook in het echte voetbal. Dusja, dan ook in FIFA hè :+.
     
  3. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    En waar voetbal je dan?
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ga gewoon de demo's goed spelen. Persoonlijk ga ik voor PES 2013, nadat ik na PES 2008 ben overgestapt naar FIFA. Deeltje 12 heb ik echter overgeslagen, omdat ik PES weer leuker vond spelen. Zo ook dit jaar weer, waar de animaties enorm verbeterd zijn (het speelt nu juist veel soepeler i.m.h.o en jouw ideeen kun je weer prima vertalen op het veld => spelers doen wat jij wil). De controle is dus weer terug en dat in combinatie met het wedstrijdverloop en de CL en EL licenties zorgt er voor mij voor dat ik voor PES ga. De voornaamste redenen voor mij om niet voor FIFA te gaan zijn de AI en het spelverloop. De eerste potjes waren vet, maar na verloop van tijd zie ik gewoon telkens dezelfde dingen. Daar ga ik mij enorm aan ergeren (alhowel PES ook punten heeft die voor ergernis kunnen zorgen).

    Dat is mijn mening. Jij zult het zelf moeten bepalen. FIFA is daarentegen enorm uitgebreid en je hoeft dus niet te kloten met option files. Als ik ga plussen en minnen:

    PES
    + spelverloop
    + vrijheid (gevoel van controle)
    + AI (goede AI, spelers lopen goed vrij, AI reageert logisch op jouw acties)
    -+ Animaties (erg verbeterd dit jaar, speelt veel soepeler, maar soms zijn de animaties nog steeds wat houterig)
    -+ Graphics (erg goede gezichten en emoties + shirts + belichting)
    - geluid (veelal dezelfde liederen, matig commentaar
    - gamemodes & online (biedt niet zoveel nieuws)

    FIFA
    + licenties
    + geluid (goed commentaar en prima ambiance)
    + gamemodes & online (genoeg om je voorlopig even bezig te houden!)
    +- graphics (iets mooier en scherper dan vorig seizoen, niet vernieuwend, animaties ook wat houterig + ijsbaan)
    +- vrijheid (gevoel van controle is wisselend)
    - AI (met name defensief!)
    - spelverloop (op den duur zie je erg veel herhaling, zwakke plekken ga je snel herkennen).

    Of te wel gelijkspel wat mij betreft. Zelf speel ik liever af en toe een potje en dan zijn de gamemodes voor mij dus niet zo heel erg interessant. Ik vind de CL bijvoorbeeld wel tof om te doen.

    Nogmaals, het is aan jou! Ik kan mij overigens heel erg goed voorstellen dat je voor FIFA gaat, want dat is overall gezien een beter spel (meer waar voor je geld).
     
  5. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Een GROOT gemis in PES is in IMO is de Pro Club, wat Fifa wel heeft.Dat is DE rede dat ik dit jaar weer voor Fifa ga, samen met UT.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Net weer 4 potjes tegen m'n broer gespeeld en merk echt al verschil met de eerste potjes. Het dribbelen gaat veel beter, en de steekpassjes zijn zó goddelijk. Ik speel nu met alles (behalve passing) op manual, dat is echt zo lekker. Niets scripted, nooit.

    Laatste potje zelfs 3-0 gewonnen met mooie aanvallen. (RB) + (B) gaat minder vaak goed van buiten de zestien, maar bij 1-op-1's op manual kan je daar zo lekker mee schieten hè. _O_
     
  7. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Weet niet welke versie jij van de pes demo hebt gespeeld maar de AI is daar toch ook niet je van het? Vind die namelijk ook behoorlijk bagger in Pes
     
  8. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    heey mensen, ik kan de site voor de replays niet vinden. heeft iemand voor mij een linkje want ik heb een paar leuke goals gemaakt die ik graag wil delen.

    en Siemenn ik zei het vorige Fifa al Manual is BEAST!
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    1. Ga naar: http://www.ea.com/soccer/media
    2. Ga naar: Latest News & Media en dan naar de tab 'My Media'
    3. Log in.

    Voilà.

    Inderdaad, maar ik speel altijd samen met m'n broer op manual. :)
     
  10. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    hehe kan zo eindelik spelen zit op 98procent heeft paar uur geduurd
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Omhaal is sick, onderste twee zijn dezelfde. ;)

    Maar welk niveau speel je? Want de verdedigers zijn best afwachtend bij jou en geven je echt veel ruimte, bij mij valt dat echt vies tegen waardoor het echt moeilijk is :+.
     
  14. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen CPU op World Class wordt ik echt helemaal para.. ze doorzien alles, je kan amper de bal veroveren met een sliding want ze weten gewoon wat je gaat doen, ze kappen je rustig uit of draaien net even weg. Ik blijf me irriteren tegen CPU.. gelukkig speel ik FIFA normaal alleen online en tegen vrienden
     
  15. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
  16. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel wereldklasse, maar ik gebruik LT+RT heel veel creerrt ruimte waardoor de minder uit kunnen stappen en tja als Per uit stapt dan reageer ik daar addekwaad op:+

    ik wilde deze er nog bij zetten

    om er nog een beetje mee te kunnen pronken

    http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/134953031

    ook gebruik ik de slindings heel vaak nu merk ik als je er naast loopt en slide dan heb je de bal gewoon omdat ze bijna een halve maan maken met hun benen. ook bouw ik lekker rustig op en probeer ik 60%+ balbezit te hebben
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2012
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat vind ik nog zacht uitgedrukt van je.
     
  18. nijode999

    nijode999 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar hebben jullie fifa gehaald?
    Ik ben hem van plan om hem voor 48 euro bij playmefirst te halen.
     
  19. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Net mn 1ste 3potjes gedaan op wereldklsse 2x 1-0 verloren en 1x 1-0 gewonnen stuk leuker en moeilijker je kapt de cpu niet zomaar uit loopacties zijn mooier alleen die aannames is wennen even kijken hoe ik dat onder de knie krijg speel ps3
     
  20. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag toch hopen dat die 24 in je username niet voor je leeftijd staat...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina