[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

1. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Hij krijgt je souls en je progression tot waar je nu bent is weer weg, omdat je spawned bij een bonfire. Kan dus soms irritant zijn als je al flink op weg bent, en dat stuk weer helemaal overnieuw mag doen omdat je dood bent gegaan. Bovendien als de tegenstander een Dark Hand heeft kan hij je humanity jatten. Die ben je dan wel echt kwijt ;)

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.466
    Wat is Dark Souls?

Review inclusief expansion content.

3. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En je spawned (bij een normale invasion, ik weet niet hoe het gaat als je word geinvade door iemand van de forest hunter convenants) ook weer hollow, en je moet terug naar de plek waar je dood bent gegaan om je souls weer terug te krijgen. Enorm irritant als het hele pvp jouw niet interesseert maar human bent op zoek naar een co-op soul sign.

Maar het hoort bij het spelletje.....

PS. Ik ben nu (sinds vorig weekend) eindelijk langs Ornstein & Smough. Ik had 1 npc en 1 player summon nodig om er langs te geraken, en nog was het kielekiele....

Maar ik ben nu klaar voor de nieuwe content.

Laatst bewerkt: 12 sep 2012
  4. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.466
    Als je de mogelijkheid hebt om dat op te nemen en hier (in spoiler tag) te laten zien, graag. :)

5. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Jezus wat heb ik een hekel aan die toxic pijlen schieters in Blighttown..
    En dat je uit moet kijken wanneer je een slinger maak met je wapen omdat je anders naar beneden flikker..
    Ik zit nu bij de 1ste bonfire, kan iemand mij vertellen waar de 2de is in Blighttown? Ik ben zojuist dood gegaan bij de vuurspugende spinnen is het ver er vandaan?
    En hoe worden me drankjes beter?

6. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Zifnap komt in orde. Bosses neem ik zowiezo op. Ik kan ook wel wat gewone gameplay opnemen van de nieuwe area's (voor zover ik er doorheen ga komen)

@SamuraiPizzadog Je estus flasks worden beter als je een fire keeper soul vind en dit brengt bij A) de firekeeper lady in Firelink Shrine, of anders B) Het spinnevrouwtje achter de geheime muur nadat je Chaos Witch Quelaag hebt verslagen. Bij haar kan je ook in de chaos covenant komen.

een paar locaties waar je de firekeeper soul kan vinden, maar waarschijnlijk heb je die al in je knapzak zitten :)

In new londo, nadat je de 2 steigers over bent gelopen heb je daar een klein open watertje waar je kan lopen, daar zit de 1e in de buurt. Er zit er ook een in blight town, vlakbij de vuurhonden. En er zit er ook een in undead parish, in de kerk, op het altar waar de grote zwarte ridder staat met zijn enorme greatshield

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wow, met zijn 3-en. Nice Bergje. Gave move dat je op dat zwaard wordt gespiest en dan die lightning erachteraan.

S&O is ook de enige boss die ik met een human summon heb gedaan (zonder Solaire, wist niet dat dat kon).

Ik kijk uit naar je filmpje van de 4 Kings (als die gaat komen) ...

8. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De 4 Kings boss gaat er ongetwijfeld nog komen hoor Gakkie. Ik doe het alleen rustig aan.

Solaire was alleen nuttig voor het eerste gedeelte van het gevecht. Bij grote Ornstein was hij binnen luttele seconden neer, en tegen het einde liep ik aardig te oenen met dungpies. Ik had ergens gelezen dat je Ornstein ook op die manier kon verslaan, maar dat pakte niet helemaal zo uit als ik wilde, en toen kon ik ook mijn juiste moss niet vinden.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    eindelijk kan ik een beetje echt spelen, ik bleef maar in de regionen van Undead Burg hangen. Die ridder beneden dood en nu de Hazel ring en verder ook een boog gekocht wat het leven een stuk gemakkelijker maakt. Dankzij
    Het kapot schieten van de staart van de draak op de brug
    heb ik nu een drake sword.

Huge damage met een toffe alternatieve move waarvan ik later helaas achterkwam dat die je wapen binnen een paar slagen sloopt.

Is de draak helemaal kapot te krijgen vanaf onder de brug?

Verder merk ik nu wel de voordelen dat ik zo heb lopen kloten in het begin maar wel steeds heb lopen levelen. De ridders heb ik zo neer en ook mijn 1e firekeeper soul was zo binnen.

Wat ik wel echt veel toffer vind dan in Demons Souls dat er veel meer opties zijn om heen te gaan. Ik stond via een lift ineens weer bij de Fire Shrine 8)

Al weet ik wel redelijk zeker dat ik straks ook allemaal locaties heb gemist dus dat wordt de wiki er dan bij pakken

10. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Je hebt boven op het aquaduct een bonfire (Daar ben je nu waarschijnlijk) en onder in het moeras. Daar zit tegen de kant waar je net vandaan kwam een muur met een tunnel er in. Daar zit de tweede bonfire. Beneden op de grond zitten een aantal vuurspuwende spinnen. ;)

Ook als je even goed Blighttown doorzoekt op de steigers, kan je de Shadow armor vinden. Deze geeft ontzettende goede Poison resistance. Dan heb je geen last meer van die poison darts. Want die zijn inderdaad irritant. Als je een Spider Shield hebt (Te vinden in de Depths boven de gigantische rat) maakt het 't alleen maar makkelijker.

Als je Firekeeper Souls vindt door de game kan je deze geven aan het vrouwtje dat onder de Bonfire in Firelink Shrine zit of aan Daughter of Chaos (Komt na de boss in Blighttown) of een NPC in Anor Londo (Verderop in de game). Als je deze Firekeeper Souls inlevert (Te vinden door de game in chests of van bepaalde unieke enemies) wordt je Estus Flask sterker. Na 1 playthrough heb ik in totaal 7 Firekeeper Souls gevonden en gekregen. Dat zorgt ervoor dat m'n Estus Flask nu +7 is. Dus per Firekeeper Soul komt er een plusje bij, wat 'm wel degelijk beter maakt. Ik heb bijna de grootste HP balk die er mogelijk is in de game en m'n Estus Flask +7 healed 'm voor zo'n 3/4e.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik had mijn estus flasks op +3 en dat was ruim voldoende om de game mee uit te spelem. Meer is luxe ;)

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.466
    Ja, maar het kost tijd. Die draak blijft daar, dus er is geen reden om dit meteen in het begin te doen naast dat de extra souls natuurlijk welkom zijn.

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Heb tot nu toe maar 1 fire keeper soul gevonden.
    Toch maar is een guide erbij pakken om er nog wat meer te vinden.

Vergroot ook weer mn kans tegen O&S.

14. SamuraiPizzaDog

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij was ie verdwenen, en toen ik richting depths ging kwam ie aanvliegen en was gelijk dood.. Dus hij wil nog wel eens wegvliegen

15. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Er zit een vreemde bug in de game dat als je eenmaal in de Depths geweest bent dat ie verdwijnt. Heb ik ook last van gehad. Erg vreemd.

16. SamuraiPizzaDog

Leuk Bevonden:
    1
    nee zo bedoel ik het niet, ik kwam net op die brug, en wou de drake sword pakke door ze staart af te hakke als ie naast je kwam zegmaar. Toen mislukte het en liep ik door naar die bonfire en vloog ie weg.. Dus ik ging verder en na een tijdje dacht ik eraan dat ik vergete was om met die ene sidekick dude te praten (alistair volgens mij). Dus ik ging terug komt dat beest weer aanvliegen en zet alles in vuur en vlam :9

17. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Oh ik dacht dat hij dood ging nadat je in de Depths was geweest. Dit is mij namelijk wel overkomen. Had z'n staart er eerder in de game afgehakt en nadat ik terug kwam uit de Depths en weer op de brug kwam zag ik hem dood gaan en zijn souls ontvangen. Erg vreemd.

18. SamuraiPizzaDog

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is erg vaag ja. Maar zeg ff eerlijk, vond je dat erg? Als je wel gewoon ze humanity krijg enz of kreeg je dat niet?

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zijn staart kan je ook van onder de brug kapot schieten. Door Drake Sword ben ik ineens veel meer een melee character :+

20. SamuraiPizzaDog

Leuk Bevonden:
    1
    Jaa niet normaal ik drakesword iedereen daar :9

Deel Deze Pagina