Halo kan geen 60hz aan en iedereen die dan zegt dat het niet haperd is echt scheel, heb dit nu al op 10 verschillende xboxxen geprobeert en alles stotterd op 60hz bij halo. Sommige mensen zien dit niet (sommige vrienden van me die noob zijn in shooters) maar het haperd altijd. En bij die 10 xboxxen zaten versie 1 1,1 en 1,2 xboxxen en sommige met een thompson drive en andere weer met een samsung en een philips maar haperde altijd op 60 hz. Wat jij beschrijft is btw duidelijk lag en als hij daarna crasht heeft iemand in het spel gewoon zijn xbox uitgezet waardoor het lagt. En framedrops is geen lag, je hebt lag op internet en framedrops in het 10de lvl.
tja lage framerate. heeft halo volgens mij niet alleen bij multiplayer last van in singleplayer gebeurt het ook wel eens. gelukkig niet zo vaak maar het is er wel. in multiplayer heb je het wel eens als er veel explosies zijn ofzo. maar laatst deed ik met een maat van me een mode met alleen maar grenaten en toen had ie nergens last van. hmm... vreemd