1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door mussi, 2 aug 2012.

  1. FIFA_G

    FIFA_G PSV

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    pppfffffff

    zo leuk he .... mannetjes met ego's op fora ..... en jij Siemenn , jij bent ook echt de beste ! _O_
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het is toch ook bullshit als iemand zo gaat lopen zeiken over mijn hulp 8).
     
  3. DutchSoccerxx

    DutchSoccerxx Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    @Siemen

    Ah joh niet op reageren, hij moet ergens zijn agressie op kwijt. Misschien is het gewoon een gevoelig puntje in zijn leven en kan hij er met niemand over praten.._0/
     
  4. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Zal ik gaan voor krul of casillas
     
  5. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Aangezien Casillas de beste keeper van de wereld is lijkt die keuze mij niet zo moeilijk...
     
  6. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Wil wel een nieuw afscheidsteampie maken met Fifa 12.
    Misschien kan een van jullie mij helpen, wat mij lukt het niet helemaal.

    Eisen:
    - Voorhoede van 3 spelers.
    - Cristiano Ronaldo.
    - Een Hybrid, vind het niet leuk als alle 11 de spelers uit dezelfde competitie komt.

    Coins maken niet uit, maar er hoeven niet echt In-Forms in het team te zitten.

    Alvast bedankt iig!
     
  7. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Zowel Krul als Casillas zijn niet zo goed in UT. Je kan beter voor Diego Lopez of Diego Alves gaan in Spanje en in Engeland voor Cech of Hart. De Beste Nederlandse keeper is Stekelenburg.
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Siemenn waaron snap je me sarcasme nooit? even niet online en gelijk drama! Je bouwt toch altijd geweldige hybrids en wat je zegt over spelen bij je mattie en verkopen na aantal maanden weet je toch dat ik dat weet? Dus misschien was het een dubbele opmerking? want siemen je bent in goed in handelen maar als je in twee weken die miljoene zou sprokkele was ik onder de indruk!
     
  9. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Een paar posts eerder zag ik iemand die al z'n spelers ging verkopen om er vervolgens pakjes van te komen, en dat is best een goed idee :p

    Heb al m'n spelers maar op 150 gezet en kijken wat mensen er nog voor geven :emo: te lui om te kijken wat iedereen nu waard is :+
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    http://futhead.com/12/squad/2113180
    Kaka in de spits is baas, tenminste, in normale H2H. ;)
     
  11. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ikzelf vind Casillas geweldig maar wil graag TOTY Krul proberen maar dat is een lastige keus..
     
  12. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Mm, dat is idd wel een interessant team ja.
    Alleen vind ik dat middenveld wat minder, omdat ik best wel tegen rode lijnen ben.
    Had er eerst 4 en toen zag ik al dat spelers elkaar heel hinderlijk in de weg gingen lopen.
     
  13. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    In H2H is Casillas is hij zeker geweldig, maar met UT ie elke geplaatste bal een goal.
     
  14. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie meerdere spelers op Youtube met z'n 2'en online spelen op 1 console. Hoe doen ze dat? Hoe kan ik met een vriend op 1 console een online game spelen?
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    In FIFA11 was dit mogelijk, FIFA12 niet. In FIFA13 komt de guest-optie weer terug :).
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vervang Yaya Touré met Ramires, dan zijn er weer wat lijntjes goed. Alleen Kompany <-> Lucio en Ronaldo <-> Ramires blijft rood. Maar wel 9 chem ;).
     
  17. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Vandaag bijna al mijn coins opgemaakt aan packs, had berezutskiy totw, aubameyang totw en vermaelen totw. Helaas geen Van Persie totw...

    Heb nu mijn hele club 'schoongemaakt' en verder van alles verkocht. Heb nu nog 120k over en kan vandaag geen gold pack meer kopen vanwege een limiet :lol:
     
  18. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    In de Deomo van FIFA 13 zet ik Balloteli in de spits ipv de standaard Dzeko en inderdaad, wat een beest, scoort alle goals!
     
  19. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Stats van de beste overall Hollanders in FUT13:

    [​IMG]

    Stats van de snelste Hollanders in FUT13.

    [​IMG]
     
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Is er nog iets dat je kunt doen met oude coins uit FUT12? Ik heb er ongeveer 20.000 over.
     

Deel Deze Pagina