1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Even serieus, ik vind dat de lichamen en bewegingen van de spelers dit jaar veel realistischer zijn dat voorgaande edities.
     
  2. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat zeg jij relatief weinig in je post! En ook een lekkere cliche one liner er in fantastisch jongen!
     
  3. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Goh een console vergelijken met een PC.... daar hangt het overigens ook af wat voor systeem je hebt... Om top notch te krijgen heb je wel een dikke game pc nodig van +/-1000 euro? misschien wel iets meer of minder geen idee.

    Lekkere vergelijking...
     
  4. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Graphics moeten functioneel zijn in relatie tot de gameplay. Dat is bij fifa het geval en in dat geval stoor ik me er totaal niet aan of het misschien niet moeders mooiste is.
     
  5. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    het is ook grotendeels afhankelijk van smaak.

    Ik heb de demo zowel op pc als xbox gedaan. Vind de xboxversie eigenlijk mooier omdat die een natuurlijker beeld weergeeft. Pc versie met alles op zn hoogst is haast te scherp naar mijn mening.
     
  6. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat praat jij
    POEP!!!
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat laatste ben ik het mee eens, op m'n game-PC is aller zo haarscherp dat ik de sharpness lager zet.. Het moet ook niet té zijn.

    IMO, op de XBOX360 ziet het er gewoon realistisch genoeg uit qua kleuren en qua graphics. Als ik op de TV naar een wedstrijd kijk (niet-HD, daar doen wij thuis niet aan) is ook niet alles zo perfect haarscherp. Voor mij perfect dus, de graphics.
     
  8. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Link van FRS actie?

    Gevonden: http://www.freerecordshop.nl/is-bin...taticpages/ShopFrame.isml&PageName=secondhand

    Iemand die kan uitleggen hoe het precies werkt? Bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2012
  9. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Review in de PU: 9,2 en dan nog wel van Maarten (de PES man van de PU)

    Nuff said lijkt me zo. Ik was al van plan om ook weer Fifa 2013 te halen (samen met PES 2013 natuurlijk, je bent een sukkel of je bent het niet) Totdat je gaat lezen en de minpunten ziet zoals hij dat heeft ervaren.

    - De impactengine schijnt beter te zijn, maar het is soms nog steeds niet om aan te zien.
    - Spelers als Robben en Ronaldo zijn onmogelijk te verdedigen en dat voelt onrealstisch aan.
    - Hard inpassen schijnt niet mogelijk te zijn. WTF?
    - Wegwerken van de bal is moeilijk, dit hotbox van de spelers is nogal groot.
    - Wedstrijdfeitjes die in beeld komen nemen een kwart van het beeld in beslag, tijdens het spelen.
    - Rebound goals all the way.
    - Scheids is overmatig streng en trekt nogal eens hetzelfde shirt aan als een voetbalteam. (PES heeft dat ook, onbegrijpelijke shit)


    Dat is wel jammer, ik ben toch benieuwd wat een JJ nou van die minpunten vindt. Want dat is een Fifa speler, ik heb dan toch het idee dat Maarten het te weinig speelt. Ik kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat de passing zacht is, dat speelt toch niet lekker?
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2012
  11. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond juist dat de scheidsrechter veeeel meer liet doorspelen en een stuk beter is dan in Fifa 12..
     
  12. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze minpuntjes zijn niet geheel objectief samengesteld heb ik het idee..

    - Impactengine is beter maar idd nog niet 100%
    - Snelle fysieke spelers zijn moeilijk te verdedigen maar dat zijn ze in het echt ook, het is zeker niet onmogelijk.
    - Hard inpassen is natuurlijk wel mogelijk... :confused:
    - Wegwerken van de bal wil soms niet helemaal lukken inderdaad dus dat ben ik het met hem eens.
    - Wedstrijdfeiten nemen kwart van het beeld in beslag, dan vraag ik me af op wat voor resolutie hij speelt :+
    - Rebound goals zijn een stuk minder geworden in vergelijking met fifa 12.
    - Laatste puntje vind ik persoonlijk meevallen alleen die shirtjes is wel een faal
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2012
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik zeg ook niet dat zijn minpunten waar zijn, iedereen ervaart dingen op zijn eigen manier. Hij noemt het desondanks de beste footie op de aarde, dus dat zegt genoeg en hij heeft PES 2013 natuurlijk ook gespeeld.
     
  14. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet nou niemand dat ik hierme doel op de zinloze discussie die gevoerd word. Iedereen weet dat een PC betere graphics heeft dan een Xbox period, maar het is natuurlijk meer dan duidelijk dat Fifa er dit jaar weer prachtig uitziet voor console begrippen.

    Ook heet dit forum XBOXworld.nl dan vind ik het toch gek om veel PC en PS3 gamers te zien die dan de XBOX console aan het afpissen zijn dus looney ik bedoelde wat jij zegt maar wat extremer om aan te tonen dat het ondertussen nog nuttiger is om te vragen:

    krijg ik de ultimate edition voor de actieprijs van random supermarkt?

    NEE! het is een pre-order actie dus je moet hem van te voren bestellen

    wat zijn de voorwaarden van de actie van FreeRecordShop, GameMania, BartSmit en de locale indianen-clan

    Ga naar www.JOUWINKEL.nl ga dan naar de actie en klik er op, gek genoeg kan je ook langs gaan, bellen of meer dan 1 pagina terug kijken


    dankzij deze waardevolle info zou een moderator zomaar 40 van de 64 pagina's kunnen wissen naar mijn mening. Er worden alleen maar om feiten gevraagd en niet om een of andere mening. Deze eerder genoemde feiten zijn zo obvious of makkelijk te achterhalen dat je het niet hoeft te posten
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2012
  15. haggis

    haggis Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    1
    mening over fifa 13 demo

    Hier mijn mening voor wat het waard is verder.

    Viel mij meteen op dat het erg snel is geworden.
    Voelt voor mij erg arcade aan, ik hoop maar dat de echte versie dadelijk wat beter is.
    Fifa 12 was ook een enorm verschil tussen FUT en de rest.
    FUT was echt om lekker een potje arcade te spelen terwijl de rest echt het werkelijke voetbal simuleerde.
    Misschien weet iemand of de demo verleden jaar ook gebaasserd was op FUT.

    Verder wat ieder jaar met fifa is de spelers lijken te schaatsen en bewegen over het veld of ze adhd hebben, ik had gehoopt dat ze daar nu eens iets aan zouden doen.

    First touch is wel een hele verbetering, het is nu in ieder geval niet meer zo dat die bal aan de speler vast gekleeft blijkt te zitten en niet ieder pass komt zomaar goed aan.

    Hij lijkt mij nu ook makkelijker vooral omdat er nu wel overal een speler vrij loopt in de aanval en verdedigen me makkelijker af gaat. (kan ook komen omdat er alleen maar topclubs in zitten).

    Het grafische vind ik zelf niet zo belangrijk ,gaat mij meer om het spel plezier.
    Maar als je het verschil ziet met de pc versie is het wel zo dat ik dan denk dat kan echt niet meer in 2012.
    Is eigenlijk ook wel logisch want de Xbox is al behoorlijk gedateerd natuurlijk en het onbreekt gewoon aan grafische kracht.
    Maar nogmaals zal niet mijn spel plezier bederven.

    Dit bovenstaande is mijn gevoel over de demo dus hoor graag wat anderen ervan vinden.
     
  16. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/\o/\o/ een onderbouwde mening \o/\o/\o/

    ik vind juist dat het langzamer geworden is omdat de snelheid die in fifa 12 nog key was (als wallcot weg was, was hij niet meer bij te houden). nu kunnen verdedigers veel beter spelers bijhouden ook moet je nu eerst controleren voordat je doorloopt.
     
  17. haggis

    haggis Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoel het overal gevoel, je krijgt weinig tijd om iets op te bouwen en spelers lopen veel meer uitzichzelf naar voren, maar dat was vorig jaar ook met FUT dus hoop nog steeds dat dit een fut demo is.

    Verder is wat jij beschrijft absoluut waar en 1 van de grote verbeteringen dit jaar.
     
  18. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat vind ik juist goed. Als Walcott in het echt weg is, zijn er maar weinig verdedigers die hem nog bij kunnen houden, dat dit in Fifa 13 zit, is juist goed, dan wordt het geven van een échte goede steekpass nog belonender ( is dit een woord? )

    Ik merk dat de impact engine ook sterk verbeterd is ( al is het nog niet 100%) maar het voelt realistischer aan, helemaal met het shirtje vasthouden, en het lichaam gebruiken om je tegenstander dwars te zitten ( waardoor zijn first touch minder wordt )

    Vind de balans tussen aanvallen en verdedigen ook veel beter dan Fifa 12.
     
  19. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het juist debiel dat een speler als Vertonghen, vorig jaar een van de snelste spelers van de eredivisie, ingehaald werd door elke speler met een kleurtje. nu zou hij zoals in het echte leven ook zijn fysieke kracht er bij kunnen zetten.

    dankzij deze update in het spel zijn spelers zoals Seedorf en andere helden ook echt goed omdat ze waarschijnlijk beter/sneller de bal aannemen en betere acties zullen maken dan de meest gebruikte speler van vorig jaar AGBON-DE-LA-HOER (nog nierfect moet nog aan mn spaans werken :+).
     
  20. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat is duidelijk ja, maar er staat ook bij reserveer nu en krijg 20 euro korting... Maar als ik dus reserveer moet ik het volledige bedrag betalen en wordt hij online verstuurd toch? Dus volgens mij geldt dit gewoon voor op de release dag?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina