1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    We hebben een clan waarmee we regelmatig een squad vullen. Bij de laatste set M-coms verdwijnt er dan meestal wel iemand van de 4 uit de server. Het is inderdaad altijd dezelfde server, onze eigen namelijk.

    Ik ga het cache maar eens legen, kijken of dat werkt. Het is blijkbaar niet een algemeen verschijnsel, als ik het goed begrijp.
     
  2. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Net voor school enorm kekke pot gehad op Kharg Island Conquest, op een gegeven moment moest ik naar school toe dus snel alles proberen te capturen, echt een paar minuten, pot duurde dik uur klaar. 2 laagvliegende Vipers uit de lucht geschoten etc..:9

    En zo te zien komt het meer voor, als je een pagina terug gaat zie je dat ik ongeveer op 3/4 vastloopt..
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2012
  3. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Kan iemand me tips geven/uitleggen hoe ik met een radio beacon op een toren/hoog gebouw kan spawnen? Het is me soms al gelukt dat ik uit de lucht drop maar dat is eerder geluk.
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Wel 6 schoten ofzo ja. Schieten, kijken waar de kogel neer komt, aanpassen en dan pas een nieuwe kogel in de kamer laden.
    Zat gewoon bij het tweede streepje van de x12 scope zoveel moest ik erboven mikken!
     
  5. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap sommige design keuzes niet helemaal, WAAROM heeft die Mobile artillery bijv. AA of TOW missiles...?
     
  6. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Damn. Maar zeker nice. Heb vanavond weer een BF sessie gepland, dus ga t ook proberen :thumbs:
     
  7. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik en een paar vrienden speelden wel eens Operation Metro CQ die ongeveer 90 minuten duurden, als we dan tegelijk begonnen met spelen (dus tegelijk joinden) dan liepen bij ons allemaal de xboxen vast na ongeveer 1 uur spelen...... (dus bij ons alle 4 liep de xbox vast binnen 5 minuten van elkaar) Dit is niet opgelost door de cache te clearen of games te verwijderen....
     
  8. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    hmm is er een Battlefield 3 op de markt met alle DLC codes inbegrepen?
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Helaas een bug die nog steeds aanwezig is idd. Maar wat moet je met Operation Metro nu je Armored Kill hebt? :+
     
  10. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, namelijk Battlefield 3 Premium , voor rond de 45-50 euro volgens mij ( En nee dan heb ik het niet over Premium maar over BF3 + Premium) :thumbs:
     
  11. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje falend @Noshar Canals conquest, degene die aan de kade spawn, russian dus kunnen zo makkelijk alles domineren en de spawn kapotknallen met tanks, heli etc. Faal systeem..
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    drop those nuts

    [yt]fsKs6Nw2jic[/yt]
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Net op grand bazaar 6 mensen tegelijkertijd gedood, door met mijn M320 op die gebouwen te schieten, zooooooooooooooooooooooooooooooooo lekker _O__O_ Op seine crossing is me dit ook enkele keren gelukt, moet je maar niet buiten blijven staan. :+:9
     
  14. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Seine crossing zitten de meeste mensen ook lekker te campen in die gebouwtjes..stelletje campers :mad:
     
  15. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit voor tyfus kanker game, heb je een tyfus goede pot @ het beruchte Metro gehad loopt hij in het laatste punten scherm vast..
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ga ajb van dit forum :emo:
     
  17. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Zodadelijk maar even rond kijken op het internet, thx breuj :cool:
     
  18. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijken hoe jij gaat piepen als een soortgelijk voorval je overkomt.
     
  19. JeeEm

    JeeEm Guest

    Wat is je probleem? Het is inderdaad vervelend dat je de '360 opnieuw op moet starten, maar meer is er toch niet aan de hand? De punten uit het potje krijg je gewoon.
     
  20. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehh?...
    Hij saved toch niet? Je xbox loopt vast :confused:
    Opslaan is als je Quit of de ronde uitspeelt toch?

    Ik heb het ook supervaak op Metro, als ik een nieuwe Squad aan wil maken of als ik me kit heb aangepast en op X druk om te spawnen.
    Toch gebeurd de random death en daarna dikke vastloper bij mij het meeste :emo:

    En die 10 kills met die Mobile-Artillery is nog aardig pittig!
    Ik ben blij dat ik die AA missile's nu hebt want anders is het niet te doen met die niet te richten raketten!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina